logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AMS Flex – elastyczna oferta OOH od AMS

  PR 13.11.2020, przeczytano 572 razy
ilustracjastrzałka

Elastyczna oferta Out-of-Home – AMS Flex – to najnowsza propozycja w portfolio lidera reklamy zewnętrznej. W odpowiedzi na zapotrzebowanie i dynamiczną sytuację na rynku reklamy AMS stworzył innowacyjną ofertę, która umożliwia start kampanii łączącej reklamę w segmencie City Transport i Digital dowolnego dnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ams-flex-%E2%80%93-elastyczna-oferta-ooh-od-ams,389167,artykul.html

- Na start działań reklamowych w ofercie City Transport i Digital AMS nie trzeba już czekać do poniedziałku. Kampanię można rozpocząć dowolnego dnia - mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu AMS. - AMS Flex to odpowiedź na dynamiczną sytuację związaną z pandemią i oczekiwania naszych klientów. Nie wymagamy planowania działań w standardowych okresach przyjętych dla klasycznej reklamy Out-of-Home, reagujemy na rynkowe potrzeby - dodaje.

AMS Flex obejmuje 7-dniową ekspozycję reklam w segmencie City Transport i na nośnikach digitalowych w postaci 10-sekundowych spotów wideo ze startem kampanii dowolnego dnia.

W ofercie AMS Flex dostępne są nośniki typu Busback, Digital Indoor - zlokalizowane w centrach handlowych multimedialne ekrany do kontaktu z marką, bankomaty i ekrany w punktach sieci handlowych zapewniające emisję reklamy w miejscach do tej pory dla niej niedostępnych, a także najnowszy kanał Video Out-of-Home - Traffic TV, emitowany na ponad 400 ekranach w 170 warszawskich autobusach.

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764