logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AMS Flex – elastyczna oferta OOH od AMS

  PR 13.11.2020, przeczytano 335 razy
ilustracjastrzałka

Elastyczna oferta Out-of-Home – AMS Flex – to najnowsza propozycja w portfolio lidera reklamy zewnętrznej. W odpowiedzi na zapotrzebowanie i dynamiczną sytuację na rynku reklamy AMS stworzył innowacyjną ofertę, która umożliwia start kampanii łączącej reklamę w segmencie City Transport i Digital dowolnego dnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ams-flex-%E2%80%93-elastyczna-oferta-ooh-od-ams,389167,artykul.html

- Na start działań reklamowych w ofercie City Transport i Digital AMS nie trzeba już czekać do poniedziałku. Kampanię można rozpocząć dowolnego dnia - mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu AMS. - AMS Flex to odpowiedź na dynamiczną sytuację związaną z pandemią i oczekiwania naszych klientów. Nie wymagamy planowania działań w standardowych okresach przyjętych dla klasycznej reklamy Out-of-Home, reagujemy na rynkowe potrzeby - dodaje.

AMS Flex obejmuje 7-dniową ekspozycję reklam w segmencie City Transport i na nośnikach digitalowych w postaci 10-sekundowych spotów wideo ze startem kampanii dowolnego dnia.

W ofercie AMS Flex dostępne są nośniki typu Busback, Digital Indoor - zlokalizowane w centrach handlowych multimedialne ekrany do kontaktu z marką, bankomaty i ekrany w punktach sieci handlowych zapewniające emisję reklamy w miejscach do tej pory dla niej niedostępnych, a także najnowszy kanał Video Out-of-Home - Traffic TV, emitowany na ponad 400 ekranach w 170 warszawskich autobusach.

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard w grudniu 2020
Reklama Ketchupów Kotlin z Królem Mycia Rączek w roli głównej, która zajęła drugie miejsce zestawienia YouTube Ads Leaderboard w listopadzie, powraca w grudniu na czele rankingu. Wśród świątecznych spotów, szczególną popularnością cieszyło się wideo Samsunga prezentujące smartfon Galaxy S20 FE jako doskonały prezent pod choinkę....
„Piecza” w Tok FM - pierwszy radiowy serial dokumentalny Agory
19 stycznia 2021 r. o godz. 12:00 swoją premierę będzie mieć „Piecza”. To radiowy serial dokumentalny, w którym co wtorek przez cztery kolejne tygodnie Michał Janczura opowie o pieczy zastępczej - systemie, do którego co roku trafiają setki dzieci. Odcinków serialu będzie można słuchać na platformie podcastowej TOK FM - na tokfm.pl i w aplikacji TOK...
„Gazeta Wyborcza” po raz kolejny zagra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy jako oficjalny partner 29. Finału. Prócz medialnego wsparcia akcji redakcja przygotowała wyjątkowe aukcje i zbiórki internetowe, z których dochód w całości zostanie przeznaczony na tegoroczny cel – zakup nowoczesnego sprzętu medycznego dla specjalistycznych...
Ruszyły „Migotki w 4fun Kids” – pasmo z teledyskami dla dzieci niesłyszących
W styczniu w ramach telewizji muzycznej 4FUN KIDS zostało uruchomione pierwsze w Polsce pasmo z teledyskami dla dzieci przetłumaczonymi na język migowy. Przekładem artystycznym zajęły się dwie profesjonalne tłumaczki Polskiego Języka Migowego.
1 410 000 złotych – tyle wyniósł dochód ze świątecznego bloku reklamowego wyemitowanego 25 grudnia 2020 roku w TVP1, tuż po głównym wydaniu „Wiadomości”. W akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom”, po raz 28. organizowanej przez Telewizję Polską, wzięło udział 13 reklamodawców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764