logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AMS Flex – elastyczna oferta OOH od AMS

  PR 13.11.2020, przeczytano 575 razy
ilustracjastrzałka

Elastyczna oferta Out-of-Home – AMS Flex – to najnowsza propozycja w portfolio lidera reklamy zewnętrznej. W odpowiedzi na zapotrzebowanie i dynamiczną sytuację na rynku reklamy AMS stworzył innowacyjną ofertę, która umożliwia start kampanii łączącej reklamę w segmencie City Transport i Digital dowolnego dnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ams-flex-%E2%80%93-elastyczna-oferta-ooh-od-ams,389167,artykul.html

- Na start działań reklamowych w ofercie City Transport i Digital AMS nie trzeba już czekać do poniedziałku. Kampanię można rozpocząć dowolnego dnia - mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu AMS. - AMS Flex to odpowiedź na dynamiczną sytuację związaną z pandemią i oczekiwania naszych klientów. Nie wymagamy planowania działań w standardowych okresach przyjętych dla klasycznej reklamy Out-of-Home, reagujemy na rynkowe potrzeby - dodaje.

AMS Flex obejmuje 7-dniową ekspozycję reklam w segmencie City Transport i na nośnikach digitalowych w postaci 10-sekundowych spotów wideo ze startem kampanii dowolnego dnia.

W ofercie AMS Flex dostępne są nośniki typu Busback, Digital Indoor - zlokalizowane w centrach handlowych multimedialne ekrany do kontaktu z marką, bankomaty i ekrany w punktach sieci handlowych zapewniające emisję reklamy w miejscach do tej pory dla niej niedostępnych, a także najnowszy kanał Video Out-of-Home - Traffic TV, emitowany na ponad 400 ekranach w 170 warszawskich autobusach.

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764