logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AMS i Škoda przygotowują zieloną rewolucję na dachach przystanków

  PR 31.07.2020, przeczytano 204 razy
ilustracjastrzałka

W sierpniu 2020 r. AMS wprowadza do swojej oferty system eko wiat – w całości pokrytych zielonym dachem i przyjaznych dla ptaków. Pierwszym klientem, który współtworzy zielone rozwiązania na dachach przystanków, jest ŠKODA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ams-i-%C5%A0koda-przygotowuja-zielona-rewolucje-na-dachach-przystankow,387945,artykul.html

Eko wiaty to nowość w ofercie AMS, udostępniona w sierpniu br. Ich powstanie ma na celu zwiększenie liczby zielonych miejsc, które są niezbędne w procesie oczyszczania powietrza w miastach. Dach każdej eko wiaty to 9 m2 zieleni w mieście, które pozwala na zmagazynowanie w czasie deszczu nawet 90 l wody, obniża zapylenie powietrza o ok. 15-20 proc. w otoczeniu wiaty, absorbuje 7,3 kg CO2 rocznie, a w upalne dni obniża temperaturę pod dachem wiaty o 3-5 °C. Rośliny tworzące dywan rozchodnikowy, który pokrywa dach, są bardzo wytrzymałe na warunki środowiskowe, a dodatkowo – dzięki długiemu okresowi kwitnienia – są przyjazne m.in. dla pszczół.

Pierwszą marką, która skorzystała z zaproszenia AMS do wyposażenia miasta w zielone dachy przystanków, jest ŠKODA.

– Jako lider nie tylko w branży motoryzacyjnej, ale także inicjator wielu nowatorskich rozwiązań kreatywnych, śledzimy i odpowiadamy na współczesne trendy, wdrażając rozwiązania, dzięki którym jesteśmy blisko naszych klientów – mówi Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu marki ŠKODA. – Jednym z takich projektów jest nasze zaangażowanie w stworzenie w przestrzeni miejskiej eko wiat, które stanowią swojego rodzaju oazy w naszych metropoliach. ŠKODA dba o komfort klientów nie tylko proponując ciche i niskoemisyjne samochody, takie jak SUPERB iV z innowacyjnym napędem hybrydowym typu plug-in, ale także poprzez całościowe zaangażowanie w poprawę jakości życia w miastach – dodaje.

Spółka AMS wprowadziła do swojej oferty eko wiaty w Poznaniu, pilotażową wiatę w Krakowie oraz - dzięki współpracy z marką ŠKODA - wiatę na warszawskim Żoliborzu. Ta ostatnia - oprócz zielonego dachu - posiada specjalne oznaczenia, zabezpieczające ptaki przed kolizjami z szybami wiaty.

– Meble miejskie skonstruowane tak, by współgrać z przestrzenią miejską, łączące rozwiązania reklamowe z duchem ekologii, to już nie tylko domena państw zachodnich. Takich projektów w Polsce jest coraz więcej, a doświadczenia AMS, który wprowadza je konsekwentnie od kilku lat, pokazują, że właśnie takich rozwiązań oczekują mieszkańcy miast i nasi klienci. Wiaty przyjazne środowisku to – po reklamowych słupach solarnych - kolejny krok w realizacji naszej strategii współtworzenia miast inteligentnych – mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu AMS.

Pierwszy zielony dach na wiacie przystankowej AMS zamontował w Warszawie w 2019 r. w ramach projektu dla lokalnej społeczności na Skwerze „Sierpnia 1944”, a ekologiczny projekt AMS „Zielone Przystanki” w Krakowie został nagrodzony SREBREM w konkursie Innovation 2019.

ilustracjastrzałka

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Puma: Wulkaniczny krajobraz na koszulkach reprezentacji Islandii
Firma PUMA prezentuje najnowsze stroje domowe Islandzkiej Federacji Piłkarskiej na sezon 2020/21, w którym zagrają: męska i damska drużyna seniorów oraz wszystkie reprezentacje młodzieżowe. Widniejący na koszulce wzór jest symbolicznym przedstawieniem absolutnie wyjątkowego krajobrazu Islandii, którego charakterystycznym elementem są bazaltowe formacje skalne wulkanicznego...
Coca-Cola z pierwszą kampanią od czasu lockdownu: Otwarci jak nigdy
Coca-Cola Polska rozpoczyna nową kampanię: Otwarci jak nigdy. To pierwsza kampania od chwili wybuchu epidemii COVID-19, która tak bardzo zmieniła świat. Tę nową kampanię reklamową otwiera George The Poet i jego poruszający manifest.
Insignia powiększa zespół o nowego New Business Managera
Do agencji dołączył Bartłomiej Gębala. Doświadczony handlowiec będzie odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych Klientów dla rozwijającego się działu mediowego.
Owocowa kolekcja modowa od Somersby
3 sierpnia marka Somersby rusza z drugą edycją konkursu pod hasłem Przymierz się do nagród. Do wygrania są wyjątkowe ubrania inspirowane smakami Somersby. Limitowana kolekcja powstała we współpracy z łódzką marką Dzień Dobry.
Nowa edycja promocji „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo” od Toyota Bank
Wraz z początkiem sierpnia Toyota Bank startuje z kolejną edycją kampanii promocyjnej „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo”. Uczestnicząc w akcji, kierowcy którzy posiadają lub założą Moto Konto, będą mogli uzyskać od 5 do 10% zwrotu wydatków na paliwo. Wysokość zwrotu uzależniona jest od utrzymania określonego salda konta i oszczędności,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764