logo
WIADOMOŚCI

AMS i „Wyborcza” najlepsze w rankingu biur reklamy M&MP

  PR 03.12.2017, przeczytano 293 razy

W raporcie "Biura Reklamy 2017" przygotowanym przez "Media&Marketing Polska" zespoły sprzedaży AMS i "Gazety Wyborczej" zostały uznane za najlepsze biura reklamy w swoich kategoriach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ams-i-_wyborcza_-najlepsze-w-rankingu-biur-reklamy-mandmp,34696,artykul.html

Już po raz ósmy biuro reklamy AMS zostało wyróżnione w raporcie „Media&Marketing Polska" i wygrało ranking zespołów sprzedaży firm reklamy zewnętrznej. Jak piszą autorzy zestawienia - „AMS jest niekwestionowanym liderem w badaniu biur reklamy" i „działa bardzo dobrze nie tylko pod względem biznesowym, ale także stara się edukować swoich klientów”. To właśnie oni wskazali zespół AMS jako wyróżniający się przede wszystkim ofertą atrakcyjnych formatów i rozwiązań technologicznych.

W opinii klientów, handlowcy AMS działają elastycznie i sprawnie w sytuacji zmiany w trakcie kampanii, potrafią doradzić i zaoferować ciekawe rozwiązania, a także są otwarci na negocjacje.

Najlepiej oceniony w kategorii dzienniki został zespół sprzedaży „Gazety Wyborczej”, który wyraźnie poprawił swój zeszłoroczny wynik. Jak podkreślili twórcy raportu - „prasa codzienna wchodzi w zupełnie nowy etap i wygląda na to, że Agora rozumie, na czym polegają zmiany”. W badaniu klienci „Gazety Wyborczej” docenili szczególnie to, że pracownicy zespołu sprzedaży potrafią doradzić i zaoferować ciekawe rozwiązania, można mieć do nich zaufanie, a także działają szybko, sprawnie i są elastyczni. Aż w sześciu kategoriach oceny biuro reklamy „Gazety Wyborczej” osiągnęło wynik wyższy od średniej.

W tegorocznej edycji raportu Tandem Media, broker reklamy radiowej i kinowej Agory został doceniony zarówno wśród biur reklamy radiowej, jak i kinowej. Klienci „radiowi” mają zaufanie do zespołu, który działa elastycznie i sprawnie, a także wyczerpująco odpowiada na briefy. Klienci „kinowi” jako główne zalety zespołu wskazują przede wszystkim jego otwartość na negocjacje oraz szybkość odpowiedzi na zapytania.

Dobre opinie w rankingu zebrały też biura reklamy czasopism Agory oraz Gazeta.pl.

Magazyn „Media&Marketing Polska" co roku publikuje raport „Biura Reklamy". Oceny zespołów sprzedaży mediów dokonuje w nim panel specjalistów pracowników domów mediowych. Noty przyznawane są m.in. w kategoriach: ogólna ocena biur reklamy, elastyczność i sprawność w sytuacji zmiany w trakcie kampanii, otwartość na negocjacje cenowe, oferowane atrakcyjne formaty i rozwiązania. Badanie zostało przeprowadzone metodą CATI w dniach 5-12 października 2017 r. przez Kantar Millward Brown.

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Nowe kanały telewizyjne w ofercie Netii
W Telewizji Osobistej Netii dostępne są aż cztery nowe kanały, w tym Polsat Rodzina, który właśnie rozpoczął nadawanie. Ponadto do oferty weszły: Polsat Games, TV Okazje, wPolsce.pl. Łącznie w ofercie Netii jest 214 kanałów, w tym 119 w HD.
Spółki Knowledgehub na Web Summit 2018
Web Summit to największe i najważniejsze wydarzenie technologiczne na świecie. Uczestnikami imprezy są zarówno przedstawiciele gigantów, m.in. Microsoft czy Amazon, jak i właściciele startupów oraz małych firm, które stawiają pierwsze kroki na rynku. Z każdym rokiem Web Summit skupia licznych wystawców i ekspertów z różnych...
Wyniki badania Gemius/PBI za wrzesień 2018
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
Nowy program HGTV - „Para w remont” już 4 listopada
Para w domu, para w pracy, para w remont. Mirella i Marcin uwielbiają wnętrzarskie wyzwania. W każdym odcinku nowego programu HGTV Home & Garden mają tylko trzy dni na zaprojektowanie, wyremontowanie i urządzenie wnętrza należącego do bohaterów.
Gazeta Wyborcza z sondażami wyborczymi dla pięciu największych miast
Warszawa, Kraków, Gdańsk, Poznań oraz Wrocław – kto w tych miastach ma największe szanse na wygraną w nadchodzących wyborach samorządowych? W poniedziałek i wtorek – 15 oraz 16 października br. „Gazeta Wyborcza” opublikuje wyniki sondaży dla pięciu miejscowości, w których rywalizacja w wyścigu o fotel prezydenta jest najciekawsza.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone