logo
WIADOMOŚCI

AMS i „Wyborcza” najlepsze w rankingu biur reklamy M&MP

redakcja  PR 03.12.2017, przeczytano 251 razy

W raporcie "Biura Reklamy 2017" przygotowanym przez "Media&Marketing Polska" zespoły sprzedaży AMS i "Gazety Wyborczej" zostały uznane za najlepsze biura reklamy w swoich kategoriach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ams-i-_wyborcza_-najlepsze-w-rankingu-biur-reklamy-mandmp,34696,artykul.html

Już po raz ósmy biuro reklamy AMS zostało wyróżnione w raporcie „Media&Marketing Polska" i wygrało ranking zespołów sprzedaży firm reklamy zewnętrznej. Jak piszą autorzy zestawienia - „AMS jest niekwestionowanym liderem w badaniu biur reklamy" i „działa bardzo dobrze nie tylko pod względem biznesowym, ale także stara się edukować swoich klientów”. To właśnie oni wskazali zespół AMS jako wyróżniający się przede wszystkim ofertą atrakcyjnych formatów i rozwiązań technologicznych.

W opinii klientów, handlowcy AMS działają elastycznie i sprawnie w sytuacji zmiany w trakcie kampanii, potrafią doradzić i zaoferować ciekawe rozwiązania, a także są otwarci na negocjacje.

Najlepiej oceniony w kategorii dzienniki został zespół sprzedaży „Gazety Wyborczej”, który wyraźnie poprawił swój zeszłoroczny wynik. Jak podkreślili twórcy raportu - „prasa codzienna wchodzi w zupełnie nowy etap i wygląda na to, że Agora rozumie, na czym polegają zmiany”. W badaniu klienci „Gazety Wyborczej” docenili szczególnie to, że pracownicy zespołu sprzedaży potrafią doradzić i zaoferować ciekawe rozwiązania, można mieć do nich zaufanie, a także działają szybko, sprawnie i są elastyczni. Aż w sześciu kategoriach oceny biuro reklamy „Gazety Wyborczej” osiągnęło wynik wyższy od średniej.

W tegorocznej edycji raportu Tandem Media, broker reklamy radiowej i kinowej Agory został doceniony zarówno wśród biur reklamy radiowej, jak i kinowej. Klienci „radiowi” mają zaufanie do zespołu, który działa elastycznie i sprawnie, a także wyczerpująco odpowiada na briefy. Klienci „kinowi” jako główne zalety zespołu wskazują przede wszystkim jego otwartość na negocjacje oraz szybkość odpowiedzi na zapytania.

Dobre opinie w rankingu zebrały też biura reklamy czasopism Agory oraz Gazeta.pl.

Magazyn „Media&Marketing Polska" co roku publikuje raport „Biura Reklamy". Oceny zespołów sprzedaży mediów dokonuje w nim panel specjalistów pracowników domów mediowych. Noty przyznawane są m.in. w kategoriach: ogólna ocena biur reklamy, elastyczność i sprawność w sytuacji zmiany w trakcie kampanii, otwartość na negocjacje cenowe, oferowane atrakcyjne formaty i rozwiązania. Badanie zostało przeprowadzone metodą CATI w dniach 5-12 października 2017 r. przez Kantar Millward Brown.

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Ringier Axel Springer kupuje udziały w No Fluff Jobs
Ringier Axel Springer Media AG kupił 44 procent udziałów w No Fluff Jobs i w ten sposób rozszerzył swoje portfolio serwisów z ogłoszeniami o najbardziej innowacyjny portal z ofertami pracy dla specjalistów z branży IT w Polsce
Lipcowy rekord oglądalności Food Network
16 lipca kanał Food Network odnotował najwyższy dzienny wynik oglądalności w historii stacji, osiągając udział 0,64 % SHR w grupie komercyjnej (16-49).
IAB Polska: Media społecznościowe głównym źródłem fake news
Internet jest najbardziej przydatnym kanałem komunikacji, choć przeciętnie wiarygodnym. Liderami wiarygodności są radio i prasa. Głównym źródłem nieprawdziwych informacji (fake news) są media społecznościowe. Takie i inne wnioski płyną z najnowszego raportu IAB Polska „Dezinformacja w sieci”, przeprowadzonego wśród internautów.
Youtube Ads Leaderboard za czerwiec 2018
Męskie Granie nie tylko z impetem powróciło do rankingu, ale także od miesiąca utrzymuje pierwszą pozycję w zestawieniu. Pozostałe miejsca na podium zajęło Maybelline z dwoma kolejnymi odcinkami instruktażowymi Make Up in the City. Czwarta pozycja to oryginalna kampania Zarządu Dróg Miejskich, której celem jest uzmysłowienie kierowcom, że powinni parkować minimum 10 metrów od...
Czołowe kanały spółki Kino Polska TV SA – Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Stopklatka TV i Zoom TV – dołączyły do oferty WP Pilot, jednej z najpopularniejszych w Polsce platform do odbioru telewizji online, z której korzysta już prawie 1,9 mln użytkowników.
 
sobota 21.07.2018, 139 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone