logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AMS i Imagine z kampanią dla graczy na Poznań Game Arena

  PR 14.09.2018, przeczytano 322 razy
ilustracja

AMS i IMAGINE przygotowały zintegrowaną kampanię dla największych w Europie Środkowo-Wschodniej targów gier komputerowych. Działania obejmują grę miejską, współpracę z influencerami, akcje w mediach społecznościowych, a także konkursy. Dopełnia je ogólnopolska kampania prowadzona na nośnikach AMS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ams-i-imagine-z-kampania-dla-graczy-na-poznan-game-arena,37905,artykul.html

Kampania Poznań Game Arena rozpocznie się 17 września br. grą miejską odbywającą się równocześnie w 21 miastach Polski, m.in. na Śląsku, we Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu, Łodzi, Trójmieście i Warszawie. Działania te będą bazą dla akcji online, które zaangażują użytkowników bezpośrednio na www.pgatusiegra.pl oraz w mediach społecznościowych - na Instagramie, Facebooku i YouTube.

W najbliższy weekend rozpocznie się ogólnopolska kampania OOH zachęcająca do wzięcia udziału w zabawie. Do wygrania są cenne nagrody dla graczy oraz 99 biletów na targi Poznań Game Arena odbywające się w dniach 12-14 października br.

Dodatkowym elementem kampanii jest współpraca z jednym z najpopularniejszych polskich influencerów gamingowych związanym z League of Legends – grą, której finały rozgrywek w ramach Electronic Sports League odbędą się podczas poznańskich targów. Akcję skupioną wokół tej współpracy będzie wspierała kampania reklamowa na Facebooku oraz na platformie YouTube.

ilustracjastrzałka

Inicjatorem projektu jest firma AMS, a autorem koncepcji gry miejskiej i kampanii online – agencja IMAGINE.

Zależało nam na tym, aby stworzyć kampanię, która efektywnie łączyłaby ze sobą światy offline i online. Miasto jest naszym naturalnym środowiskiem działania, stąd pomysł na grę miejską. Mamy nadzieję, że będzie to dobra forma zabawy dla tej grupy odbiorców – mówi Robert Bartoszcze, Digital Manager w AMS.

Chcieliśmy dać możliwość zaangażowania się graczom w całej Polsce. To dlatego gra miejska odbywa się aż w 21 miastach. PGA to impreza, która gromadzi ponad 70 tys. ludzi, więc musieliśmy się zmierzyć z formatem na światowym poziomie – tłumaczy Wojciech Daniłowicz, CTO w IMAGINE.

Podczas Poznań Game Arena będzie można obejrzeć przedpremierowe pokazy gier i rywalizację e-sportowców, zobaczyć najnowsze akcesoria i hardware, wziąć udział w konkursach Cosplay, panelach dyskusyjnych i spotkaniach z twórcami gier światowego formatu oraz YouTuberami.

Źródło: AMS, Imagine, MTP, PGA

Dodatkowe informacje:

Poznań Game Arena - to największe w Polsce i Europie Środkowej targi gier komputerowych i rozrywki multimedialnej, organizowane zarówno dla branży, jak i indywidualnych zwiedzających. PGA mają już ponad 10-letnią historię, zbudowaną z ponad 370 000 polskimi i zagranicznymi fanami sprzętu, produkcji i multimediów gamingowych. To nie tylko targi, ale również mnóstwo imprez towarzyszących Turnieje eSportowe, ESL, Game Industry Conference, Mediations Biennale, Cosplay, Gwiazdy Twitch i YouTube, Koncert Muzyki Epickiej, Indie Games Arena, Stars4Fans, Premiery gier i sprzętu, Free Gaming Arena. Więcej informacji na www.gamearena.pl. Organizatorem Poznań Game Arena są Międzynarodowe Targi Poznańskie. Sponsorem głównym Poznań Game Arena jest Sprite.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Océ Colorado 1650 Canon złotym medalistą targów Festiwaldruku.pl
Podczas tegorocznego FestiwaluDruku.pl jury konkursowe już po raz siódmy przyznało Złote Medale targów. Wśród wyróżnionych znalazł się ploter Océ Colorado 1650 firmy Canon – model, który swoją premierę miał kilka miesięcy temu na targach FESPA.
Mateusz Gessler w nowej kampanii Hortex
Gotowe zupy mrożone to nowość w portfolio marki Hortex. Po raz pierwszy w historii firmy do działań reklamowych zaangażowany został ambasador.
Po rozwiązaniu przez Roberta Kubicę umowy z ROKiT Williams Racing, także PKN ORLEN, zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami, zakończy po tym sezonie współpracę sponsorską z zespołem. Koncern będzie kontynuował współpracę z zawodnikiem, pozostanie także w Formule 1 budując globalną rozpoznawalność marki.
W Integart Festiwal Druku trwa nadal!
Festiwal Druku 2019 dobiegł końca. Cieszymy się, że mogliśmy z Państwem spędzić wspólnie ten czas w szczególności, że przybyliście na to wydarzenie tak licznie. Cieszy nas fakt, że nasza oferta spotkała się z tak dobrym przyjęciem!
Opus B dla Gedeon-Richter
Wystartowała kampania marki Groprinosin. Za koncepcję i realizację działań odpowiada Opus B.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764