logo
WIADOMOŚCI

AMS i Imagine z kampanią dla graczy na Poznań Game Arena

  PR 14.09.2018, przeczytano 225 razy
ilustracja

AMS i IMAGINE przygotowały zintegrowaną kampanię dla największych w Europie Środkowo-Wschodniej targów gier komputerowych. Działania obejmują grę miejską, współpracę z influencerami, akcje w mediach społecznościowych, a także konkursy. Dopełnia je ogólnopolska kampania prowadzona na nośnikach AMS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ams-i-imagine-z-kampania-dla-graczy-na-poznan-game-arena,37905,artykul.html

Kampania Poznań Game Arena rozpocznie się 17 września br. grą miejską odbywającą się równocześnie w 21 miastach Polski, m.in. na Śląsku, we Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu, Łodzi, Trójmieście i Warszawie. Działania te będą bazą dla akcji online, które zaangażują użytkowników bezpośrednio na www.pgatusiegra.pl oraz w mediach społecznościowych - na Instagramie, Facebooku i YouTube.

W najbliższy weekend rozpocznie się ogólnopolska kampania OOH zachęcająca do wzięcia udziału w zabawie. Do wygrania są cenne nagrody dla graczy oraz 99 biletów na targi Poznań Game Arena odbywające się w dniach 12-14 października br.

Dodatkowym elementem kampanii jest współpraca z jednym z najpopularniejszych polskich influencerów gamingowych związanym z League of Legends – grą, której finały rozgrywek w ramach Electronic Sports League odbędą się podczas poznańskich targów. Akcję skupioną wokół tej współpracy będzie wspierała kampania reklamowa na Facebooku oraz na platformie YouTube.

ilustracjastrzałka

Inicjatorem projektu jest firma AMS, a autorem koncepcji gry miejskiej i kampanii online – agencja IMAGINE.

Zależało nam na tym, aby stworzyć kampanię, która efektywnie łączyłaby ze sobą światy offline i online. Miasto jest naszym naturalnym środowiskiem działania, stąd pomysł na grę miejską. Mamy nadzieję, że będzie to dobra forma zabawy dla tej grupy odbiorców – mówi Robert Bartoszcze, Digital Manager w AMS.

Chcieliśmy dać możliwość zaangażowania się graczom w całej Polsce. To dlatego gra miejska odbywa się aż w 21 miastach. PGA to impreza, która gromadzi ponad 70 tys. ludzi, więc musieliśmy się zmierzyć z formatem na światowym poziomie – tłumaczy Wojciech Daniłowicz, CTO w IMAGINE.

Podczas Poznań Game Arena będzie można obejrzeć przedpremierowe pokazy gier i rywalizację e-sportowców, zobaczyć najnowsze akcesoria i hardware, wziąć udział w konkursach Cosplay, panelach dyskusyjnych i spotkaniach z twórcami gier światowego formatu oraz YouTuberami.

Źródło: AMS, Imagine, MTP, PGA

Dodatkowe informacje:

Poznań Game Arena - to największe w Polsce i Europie Środkowej targi gier komputerowych i rozrywki multimedialnej, organizowane zarówno dla branży, jak i indywidualnych zwiedzających. PGA mają już ponad 10-letnią historię, zbudowaną z ponad 370 000 polskimi i zagranicznymi fanami sprzętu, produkcji i multimediów gamingowych. To nie tylko targi, ale również mnóstwo imprez towarzyszących Turnieje eSportowe, ESL, Game Industry Conference, Mediations Biennale, Cosplay, Gwiazdy Twitch i YouTube, Koncert Muzyki Epickiej, Indie Games Arena, Stars4Fans, Premiery gier i sprzętu, Free Gaming Arena. Więcej informacji na www.gamearena.pl. Organizatorem Poznań Game Arena są Międzynarodowe Targi Poznańskie. Sponsorem głównym Poznań Game Arena jest Sprite.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Architektura spersonalizowana elementem brandingu TME
Budynki biurowe w naszym otoczeniu powstają jak grzyby po deszczu. W krajobrazie wielkich miast przywykliśmy już do zunifikowanej, utylitarnej architektury kodu kreskowego, która oferuje luksusowe, choć najczęściej pozbawione indywidualizmu biurowce pod wynajem. Rzadziej inwestorzy decydują się na budowę obiektu biurowego ściśle dopasowanego do ich własnych potrzeb – budynku,...
Durex w kampanii profilaktyki AIDS
Karolina Gilon i Jakob Kosel w polskiej odsłonie globalnej kampanii Durex, zachęcają do tego, by „uprawiać seks i ratować życie” (Have Sex and Save Lives). Za projekt, który swoim zasięgiem obejmuje OOH, kina, digital oraz social media, odpowiadają agencje VMLY&R Poland, Papaya, LiquidThread oraz Zenith.
Black Friday, Cyber Monday oraz zakupy świąteczne stanowią dla detalistów i producentów ostatnią prostą w handlowym maratonie roku. Ze względu na rosnący udział zakupów dokonywanych za pomocą urządzeń mobilnych na tym etapie istotną rolę odegra kanał sprzedaży online, z każdym rokiem coraz ważniejszy element w strategii omnichannel.
Spółka Centrum Targowo-Kongresowe, zarządzająca obiektem Global Expo wybudowanym na dawnych terenach FSO, podpisała 5-letnią umowę o współpracy z Health and Beauty Media należącą do wiodącego organizatora targów kosmetycznych w Europie – Health and Beauty Group. W ramach kontraktu w latach 2019-2023 na terenie niedawno otwartego, nowoczesnego centrum przy...
Dom mediowy Value Media, zdobywa budżet reklamowy iSpot, największego polskiego dystrybutora produktów Apple. Współpraca, nawiązana w drodze przetargu, ma charakter długofalowy i obejmuje działania w kanałach cyfrowych. Value Media odpowiada za strategię mediową, planowanie i zakup mediów. Doradztwem, analityką oraz optymalizacją procesu sprzedaży zajmie się...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone