logo
WIADOMOŚCI

AMS i Imagine z kampanią dla graczy na Poznań Game Arena

redakcja  PR 14.09.2018, przeczytano 171 razy
ilustracja

AMS i IMAGINE przygotowały zintegrowaną kampanię dla największych w Europie Środkowo-Wschodniej targów gier komputerowych. Działania obejmują grę miejską, współpracę z influencerami, akcje w mediach społecznościowych, a także konkursy. Dopełnia je ogólnopolska kampania prowadzona na nośnikach AMS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ams-i-imagine-z-kampania-dla-graczy-na-poznan-game-arena,37905,artykul.html

Kampania Poznań Game Arena rozpocznie się 17 września br. grą miejską odbywającą się równocześnie w 21 miastach Polski, m.in. na Śląsku, we Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu, Łodzi, Trójmieście i Warszawie. Działania te będą bazą dla akcji online, które zaangażują użytkowników bezpośrednio na www.pgatusiegra.pl oraz w mediach społecznościowych - na Instagramie, Facebooku i YouTube.

W najbliższy weekend rozpocznie się ogólnopolska kampania OOH zachęcająca do wzięcia udziału w zabawie. Do wygrania są cenne nagrody dla graczy oraz 99 biletów na targi Poznań Game Arena odbywające się w dniach 12-14 października br.

Dodatkowym elementem kampanii jest współpraca z jednym z najpopularniejszych polskich influencerów gamingowych związanym z League of Legends – grą, której finały rozgrywek w ramach Electronic Sports League odbędą się podczas poznańskich targów. Akcję skupioną wokół tej współpracy będzie wspierała kampania reklamowa na Facebooku oraz na platformie YouTube.

ilustracjastrzałka

Inicjatorem projektu jest firma AMS, a autorem koncepcji gry miejskiej i kampanii online – agencja IMAGINE.

Zależało nam na tym, aby stworzyć kampanię, która efektywnie łączyłaby ze sobą światy offline i online. Miasto jest naszym naturalnym środowiskiem działania, stąd pomysł na grę miejską. Mamy nadzieję, że będzie to dobra forma zabawy dla tej grupy odbiorców – mówi Robert Bartoszcze, Digital Manager w AMS.

Chcieliśmy dać możliwość zaangażowania się graczom w całej Polsce. To dlatego gra miejska odbywa się aż w 21 miastach. PGA to impreza, która gromadzi ponad 70 tys. ludzi, więc musieliśmy się zmierzyć z formatem na światowym poziomie – tłumaczy Wojciech Daniłowicz, CTO w IMAGINE.

Podczas Poznań Game Arena będzie można obejrzeć przedpremierowe pokazy gier i rywalizację e-sportowców, zobaczyć najnowsze akcesoria i hardware, wziąć udział w konkursach Cosplay, panelach dyskusyjnych i spotkaniach z twórcami gier światowego formatu oraz YouTuberami.

Źródło: AMS, Imagine, MTP, PGA

Dodatkowe informacje:

Poznań Game Arena - to największe w Polsce i Europie Środkowej targi gier komputerowych i rozrywki multimedialnej, organizowane zarówno dla branży, jak i indywidualnych zwiedzających. PGA mają już ponad 10-letnią historię, zbudowaną z ponad 370 000 polskimi i zagranicznymi fanami sprzętu, produkcji i multimediów gamingowych. To nie tylko targi, ale również mnóstwo imprez towarzyszących Turnieje eSportowe, ESL, Game Industry Conference, Mediations Biennale, Cosplay, Gwiazdy Twitch i YouTube, Koncert Muzyki Epickiej, Indie Games Arena, Stars4Fans, Premiery gier i sprzętu, Free Gaming Arena. Więcej informacji na www.gamearena.pl. Organizatorem Poznań Game Arena są Międzynarodowe Targi Poznańskie. Sponsorem głównym Poznań Game Arena jest Sprite.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

W dniach 3-12 października 2018 r. przy Domach Towarowych Wars Sawa będzie można obejrzeć specjalną wystawę podsumowującą akcję „List do Opiekuna”, która została zorganizowana w ramach kampanii „Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą”. Instalacja w kształcie okręgu nawiązuje do opieki,...
Widowisko Alchemia Światła wraca na Wawel
Alchemia Światła, wielkie multimedialne widowisko powraca do miejsca, gdzie projekt się narodził - na Zamek Królewski na Wawelu. Dzięki zaawansowanej technologii i niezwykłym artystycznym środkom wyrazu, ponownie przeniesie widzów w inny wymiar. W tym roku, ten niepowtarzalny spektakl będzie inspirowany 100. rocznicą odzyskania przez Polskę niepodległości.
Enea funduje Pile „mural patriotyczny”
W roku obchodów setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości, na ścianie Zespołu Szkół przy ul. Teatralnej w Pile pojawił się historyczny mural. Widnieją na nim Ignacy Jan Paderewski, Józef Piłsudski i Roman Dmowski. Mecenasem projektu jest Enea.
„Sąsiedzka” kampania Tauron: Przyłączenie do sieci sposobem na smog
TAURON Ciepło uruchamia akcję pn. #OpowiedzCieplo o sąsiedzie. W ten sposób, największy dostawca ciepła sieciowego w aglomeracji śląsko-dąbrowskiej chce zachęcić wszystkich mieszkańców, niezależnie od miejsca zamieszkania, do rozmowy i utrzymywania ciepłych relacji z sąsiadami.
Sieć handlowa Netto we wrześniu obchodzi 23-lecie swojej obecności w Polsce. Z tej okazji zaprasza klientów do udziału w jubileuszowym konkursie, w którym do wygrania jest wiele cennych nagród. Urodzinowa kampania promocyjna wystartowała 10 września we wszystkich sklepach Netto. Sieć handlowa Netto we wrześniu obchodzi 23-lecie swojej obecności w Polsce. Z tej...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone