logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AMS od marca w stołecznej Galerii Młociny

  PR 22.02.2023, przeczytano 576 razy
ilustracja

AMS poszerza portfolio Digital Indoor o 16 galerii handlowych EPP, największego zarządcy centrów handlowych w Polsce, potwierdzając pozycję niekwestionowanego lidera tego segmentu rynku Digital OOH. W ofercie firmy znajdzie się łącznie 71 galerii handlowych, zlokalizowanych w 22 aglomeracjach i miastach zamieszkanych przez około 50% populacji Polski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ams-od-marca-w-stolecznej-galerii-mlociny,399054,artykul.html

Podpisanie umowy z firmą EPP powiększyło pulę centrów handlowych w ofercie AMS o 30%, co przekłada się na dostępność reklamową w 71 obiektach handlowych w 22 aglomeracjach w Polsce. Do digitalowego portfolio marki dołączyły m.in. Galeria Młociny w Warszawie, Pasaż Grunwaldzki we Wrocławiu, King Cross Marcelin w Poznaniu, Park Handlowy Zakopianka w Krakowie, Outlet Park w Szczecinie, czy największa w Kielcach – Galeria Echo. Te doskonale znane i doceniane przez klientów lokalizacje charakteryzują się znakomitą odwiedzalnością przez co stanowią dogodny obszar do realizacji celów reklamowych.

W ramach kontraktu w galeriach pojawią się nośniki Digital Indoor o wystandaryzowanym układzie pionowym. Dodatkowo w Galerii Młociny w Warszawie, firma będzie zarządzała 3 nośnikami wielkoformatowymi – Digital Indoor Spectacular.

– Powiększenie oferty o 16 centrów handlowych zarządzanych przez EPP otwiera naszym klientom dostęp do konsumentów w 22 aglomeracjach i miastach, które zamieszkuje około 50% populacji Polski. Dodatkowo od początku roku oferujemy reklamę w elastycznym modelu rozliczeniowym CPM DOOH (cost per mile). Jej walutą, analogicznie jak w mediach online, są wyłącznie realne wyświetlenia – mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektorka marketingu AMS.

– Angażujące treści oraz wysoka jakość nośników oferowane przez AMS doskonale wpisują się w nowoczesny wizerunek naszych obiektów oraz pozwalają najemcom jeszcze lepiej informować o ofertach i komunikować się z klientami odwiedzającymi nasze centra handlowe – mówi Wojciech Knawa, członek zarządu EPP.

–  Naszym celem jest rozwój oparty o współpracę z dużymi i stabilnymi firmami z rynku nieruchomości. Dlatego porozumienie dotyczące obiektów handlowych wchodzących w skład portfela EPP nie jest przypadkowe.  To konsekwentna realizacja strategii, którą przyjęliśmy kilka lat temu. Dzisiaj mogę powiedzieć, że m.in. dzięki temu kontraktowi, zbudowaliśmy największą jakościową sieć digitalową w galeriach handlowych w Polsce – mówi Tomasz Glegolski, dyrektor ds. rozwoju iPoster.

Digital Indoor AMS to ważny reklamowy punkt styku marki z konsumentem – ostatni moment na ścieżce zakupowej przed dokonaniem transakcji – i jednocześnie ogniwo w całym ekosystemie reklamy Out-of-Home. Dzięki tym możliwościom reklama OOH prowadzi konsumenta prosto do zakupu przez wszystkie etapy komunikacji – od inspiracji w przestrzeni miejskiej, poprzez rozbudzenie pragnienia, opowiedzenia historii przez markę w szerszej perspektywie na przykład w formie spotów video już w galerii handlowej na Digital Indoor AMS, aż do konwersji sprzedażowej.

EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu. Nieruchomości firmy są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu. Firma należy do Redefine, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu (JSE).

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764