logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AMS od marca w stołecznej Galerii Młociny

  PR 22.02.2023, przeczytano 294 razy
ilustracja

AMS poszerza portfolio Digital Indoor o 16 galerii handlowych EPP, największego zarządcy centrów handlowych w Polsce, potwierdzając pozycję niekwestionowanego lidera tego segmentu rynku Digital OOH. W ofercie firmy znajdzie się łącznie 71 galerii handlowych, zlokalizowanych w 22 aglomeracjach i miastach zamieszkanych przez około 50% populacji Polski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ams-od-marca-w-stolecznej-galerii-mlociny,399054,artykul.html

Podpisanie umowy z firmą EPP powiększyło pulę centrów handlowych w ofercie AMS o 30%, co przekłada się na dostępność reklamową w 71 obiektach handlowych w 22 aglomeracjach w Polsce. Do digitalowego portfolio marki dołączyły m.in. Galeria Młociny w Warszawie, Pasaż Grunwaldzki we Wrocławiu, King Cross Marcelin w Poznaniu, Park Handlowy Zakopianka w Krakowie, Outlet Park w Szczecinie, czy największa w Kielcach – Galeria Echo. Te doskonale znane i doceniane przez klientów lokalizacje charakteryzują się znakomitą odwiedzalnością przez co stanowią dogodny obszar do realizacji celów reklamowych.

W ramach kontraktu w galeriach pojawią się nośniki Digital Indoor o wystandaryzowanym układzie pionowym. Dodatkowo w Galerii Młociny w Warszawie, firma będzie zarządzała 3 nośnikami wielkoformatowymi – Digital Indoor Spectacular.

– Powiększenie oferty o 16 centrów handlowych zarządzanych przez EPP otwiera naszym klientom dostęp do konsumentów w 22 aglomeracjach i miastach, które zamieszkuje około 50% populacji Polski. Dodatkowo od początku roku oferujemy reklamę w elastycznym modelu rozliczeniowym CPM DOOH (cost per mile). Jej walutą, analogicznie jak w mediach online, są wyłącznie realne wyświetlenia – mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektorka marketingu AMS.

– Angażujące treści oraz wysoka jakość nośników oferowane przez AMS doskonale wpisują się w nowoczesny wizerunek naszych obiektów oraz pozwalają najemcom jeszcze lepiej informować o ofertach i komunikować się z klientami odwiedzającymi nasze centra handlowe – mówi Wojciech Knawa, członek zarządu EPP.

–  Naszym celem jest rozwój oparty o współpracę z dużymi i stabilnymi firmami z rynku nieruchomości. Dlatego porozumienie dotyczące obiektów handlowych wchodzących w skład portfela EPP nie jest przypadkowe.  To konsekwentna realizacja strategii, którą przyjęliśmy kilka lat temu. Dzisiaj mogę powiedzieć, że m.in. dzięki temu kontraktowi, zbudowaliśmy największą jakościową sieć digitalową w galeriach handlowych w Polsce – mówi Tomasz Glegolski, dyrektor ds. rozwoju iPoster.

Digital Indoor AMS to ważny reklamowy punkt styku marki z konsumentem – ostatni moment na ścieżce zakupowej przed dokonaniem transakcji – i jednocześnie ogniwo w całym ekosystemie reklamy Out-of-Home. Dzięki tym możliwościom reklama OOH prowadzi konsumenta prosto do zakupu przez wszystkie etapy komunikacji – od inspiracji w przestrzeni miejskiej, poprzez rozbudzenie pragnienia, opowiedzenia historii przez markę w szerszej perspektywie na przykład w formie spotów video już w galerii handlowej na Digital Indoor AMS, aż do konwersji sprzedażowej.

EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu. Nieruchomości firmy są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu. Firma należy do Redefine, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu (JSE).

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Podcasty 2023”
Moc podcastów nie słabnie, o czym świadczą wyniki badania przeprowadzonego w ramach Ogólnopolskiego Panelu Badawczego Ariadna. Okazuje się, że PODCAST JEST DOSKONALE ROZPOZNAWALNĄ FORMĄ TREŚCI I ZETKNĘŁO SIĘ Z NIM 85 PROC. WSZYST- KICH UŻYTKOWNIKÓW INTERNETU. Co więcej, niemal dwie trzecie internautów deklaruje, że słucha podcastów, a prawie...
Grupa Play nabyła 100% udziałów operatora telekomunikacyjnego Syrion Sp. z o.o. z siedzibą w Żorach. Transakcja ta przyczyni się do poszerzania zasięgu usług internetu światłowodowego i telewizji cyfrowej, zapewniając klientom indywidualnym, jak i biznesowym, najwyższą jakość usług i wolność wyboru.
IMM: RMF FM, Wirtualna Polska oraz Onet na podium rankingu
Po miesiącu przerwy na szczyt najbardziej opiniotwórczych mediów powraca RMF FM. Jak podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM), w kwietniu 2023 roku stacja była cytowana przez inne media ponad 2,2 tysiąca razy. Na drugim miejscu znalazła się Wirtualna Polska z liczbą tylko 17 odwołań mniej. Trzecią pozycję zajmuje Onet, na który powoływano się blisko...
Bazujący na sztucznej inteligencji program, przygotowany przez polskich naukowców, pomoże w pracy moderatorom, którzy czyszczą internet z nielegalnych treści. Program ma rozpoznawać wideo, obrazy i teksty o charakterze pedofilskim.
W czwartek, 1 czerwca o godz. 15:00, na stronie głównej Onet.pl ukaże się premierowy odcinek programu „Onet Europa”, którego autorką jest dziennikarka Dorota Bawołek. W cyklicznym programie poruszane będą ważne kwestie europejskie, istotne z polskiego punktu widzenia. Gośćmi programu będą europarlamentarzyści oraz unijni urzędnicy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764