logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AMS odlicza czas do Godziny „W” nie tylko w Warszawie

  PR 29.07.2022, przeczytano 580 razy
ilustracjastrzałka

Akcją „Nie zapominaj o Godzinie W” AMS włączył się w obchody 78. rocznicy Powstania Warszawskiego. Przez cały weekend 30-31 lipca oraz 1 sierpnia na wszystkich nośnikach AMS Digital Citylight w Polsce odliczany będzie czas, który pozostał do Godziny "W". Dodatkowo akcję wzbogacą działania kontentowe - informacje historyczne prezentowane w autorskim kanale informacyjnym Cityinfo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ams-odlicza-czas-do-godziny-_w_-nie-tylko-w-warszawie,396751,artykul.html

Jak co roku na nośnikach AMS prezentowane będą kreacje upamiętniające wybuch Powstania Warszawskiego. Tym razem, dzięki możliwościom systemu Digital Citylight, materiały promocyjne akcji „Nie zapominaj o Godzinie W” zostaną dopasowane do pory dnia. Automatycznie i w czasie rzeczywistym odliczany będzie czas do godziny 17:00 1 sierpnia. To właśnie w Godzinie „W” Polacy zatrzymują się, by minutą ciszy uczcić pamięć bohaterów Powstania Warszawskiego.

Na cyfrowych nośnikach spółki AMS będzie można też zobaczyć informacje i archiwalne zdjęcia w historycznym cyklu Cityinfo: „Poczuj historię” oraz sprawdzić swoją wiedzę w specjalnie przygotowanym na tę okazję quizie.

Dodatkowo komunikat o wydarzeniu pojawi się na pasku informacyjnym w miejscu wyświetlania aktualnej daty i godziny za pomocą reklamy natywnej, czyli treści reklamowej spójnej wizualnie i treściowo z miejscem jej emisji.

– Wyróżnikiem tworzonego przez nas Smart OOH są ciekawe, aktualne i użyteczne działania integrujące mieszkańców miast. Nasze autorskie treści angażują, nadając przestrzeni miejskiej użyteczność społeczną w odpowiednim miejscu i czasie – mówi Tomasz Muraszko, Head of Product Marketing z AMS. – Jesteśmy dumni, mogąc wykorzystać możliwości digital OOH, by dbać o naszą wspólną historię, przypominać o ważnych wydarzeniach i towarzyszyć mieszkańcom miast w ważnych dla nich momentach – dodaje.

AMS Digital oferuje dotarcie do odbiorców za pośrednictwem ponad 4300 punktów styku w całej Polsce: na przystankach (dzięki nośnikom Digital Citylight), przy kluczowych skrzyżowaniach (Digital Cityscreen), w 56 galeriach i centrach handlowych (Digital Indoor) oraz podczas korzystania z bankomatów, a także oglądania kanałów Video Out-of-Home z autorskim kontentem: Move TV w klubach fitness z segmentu premium i Traffic TV w autobusach w Warszawie.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764