logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AMS oferuje reklamę na ekranach bankomatów

  PR 08.05.2018, przeczytano 716 razy
ilustracjastrzałka

Reklama na ekranach bankomatów to nowość w portfolio firmy. Oferta AMS będzie obejmowała ponad 2,3 tys. bankomatów sieci Planet Cash.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ams-oferuje-reklame-na-ekranach-bankomatow,36412,artykul.html

Szeroki zasięg kampanii i niezakłócony kontakt z odbiorcą  to atuty reklamy na ekranach bankomatów, które pozwolą sprostać wymaganiom klientów AMS. Reklamy będą emitowane w formie statycznej i wideo w trzech blokach: ekran powitalny, poautoryzacyjny i pożegnalny. Ponadto klienci mogą skorzystać z geotargetowania reklam i gwarancji wyłączności w bloku.

– Reklama na bankomatach zapewnia świetny kontakt z odbiorcą. W trakcie realizacji transakcji użytkownicy będą mogli zapoznać się z ofertą reklamową emitowaną przez AMS – mówi Arkadiusz Gawlak, dyrektor ds. rozwoju oferty OOH w AMS. – Polska bankowość elektroniczna jest na najwyższym światowym poziomie, ale nadal 60% ogólnej wartości transakcji przeprowadzonych przy użyciu kart płatniczych to transakcje gotówkowe – najczęściej wypłaty z bankomatów. Dzięki temu będziemy mogli dotrzeć z przekazami reklamowymi do bardzo szerokiej grupy odbiorców – dodaje.

Oferta reklamy na ekranach bankomatów AMS to ponad 2,3 tys. bankomatów Planet Cash, w których odbywa się ponad 7 mln transakcji miesięcznie. Bankomaty zlokalizowane są w 536 miejscowościach m.in. na dworcach kolejowych i lotniskach, stacjach metra, w galeriach oraz centrach i punktach handlowych, w tym w największych sieciach sklepów. Z darmowych wypłat w tej sieci bankomatów ma możliwość skorzystać 28 mln klientów.

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764