logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AMS ogłasza pierwszą strategię środowiskową w branży OOH

  PR 12.10.2023, przeczytano 424 razy
ilustracja

11 października 2023 r. AMS, lider reklamy Out-of-Home, ogłosił strategię środowiskową na lata 2023-2027. W jej ramach firma planuje zintensyfikować dotychczasowe działania na rzecz redukowania śladu węglowego w całym łańcuchu wartości, rozwoju zielonej infrastruktury miejskiej oraz wdrażania rozwiązań gospodarki obiegu zamkniętego dla materiałów reklamowych. To pierwszy tego typu dokument w polskiej branży OOH.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ams-oglasza-pierwsza-strategie-srodowiskowa-w-branzy-ooh,401699,artykul.html

W ramach strategii AMS skoncentruje się na trzech kluczowych obszarach, zdefiniowanych w ramach Agendy 2030 ONZ. Mowa tu o rozwoju zielonej infrastruktury miejskiej i wdrażaniu idei smart city (Cel 11), implementacji rozwiązań z obszaru gospodarki obiegu zamkniętego (Cel 12), jak i tworzeniu niskoemisyjnych rozwiązań reklamowych (Cel 13).

Cele te obejmują m.in.:

  • oferowanie reklamy opartej na energii z nisko- i zeroemisyjnych źródeł, inwestycje w energooszczędne oświetlenie nośników reklamowych oraz projekty kompensacji emisji, w tym ekologiczne źródła energii;
  • rozwój zielonej infrastruktury miejskiej m.in. poprzez rozbudowanie największego w Europie Środkowo-Wschodniej systemu EKO wiat AMS do 400 sztuk; dalszą redukcję smogu świetlnego poprzez sterowanie natężeniem światła;
  • implementację rozwiązań z obszaru gospodarki obiegu zamkniętego (GOZ) w produkcji i wykorzystaniu materiałów reklamowych, w tym plakatów.

Ze strategią środowiskową AMS na lata 2023-2027 można zapoznać się tutaj).

Nasza misja to nie tylko tworzenie efektywnych i angażujących kampanii reklamowych. Postrzegamy ją znacznie szerzej – jako wspieranie tworzenia miast inteligentnych w zgodzie z wartościami ekologicznymi i społecznymi. Stawiamy na taki rozwój biznesu, który będzie spójny z cywilizacyjnymi wymaganiami współczesności — a więc odpowiedzialny społecznie, sprzyjający racjonalnemu gospodarowaniu zasobami naturalnymi i tym samym kontrybuujący do osiągnięcia zeroemisyjności w przestrzeni miejskiej – mówi Krzysztof Ławicki, pełnomocnik zarządu AMS ds. ESG. – Chcemy także inspirować naszych interesariuszy do podejmowania podobnych działań – dodaje.

Strategia środowiskowa AMS jest integralną częścią Strategii ESG Grupy Agora, którą AMS współtworzy wraz z m.in. „Gazetą Wyborczą”, portalem Gazeta.pl, Grupą Eurozet oraz siecią kin Helios. Strategię ESG Grupy Agora na lata 2023-2027 można znaleźć na stronie agora.pl/odpowiedzialny-biznes.

AMS jest pionierem stosowania ekologicznych rozwiązań w branży OOH. Na EKO ofertę firmy składają się: system EKO wiat z dachami rozchodnikowymi w 9 miastach, EKO Premium Citylight – prośrodowiskowa reklama połączona z sadzeniem drzew, EKO słupy – największa w Polsce sieć słupów zasilanych energią słoneczną, EKO Busback – miejska reklama w ruchu na zero- i niskoemisyjnych pojazdach komunikacji publicznej oraz EKO Backlight – zestaw proekologicznych rozwiązań obejmujących m.in. zmniejszenie smogu świetlnego oraz certyfikowany ekologicznie druk materiałów reklamowych.

AMS posiada certyfikaty poświadczające uczestnictwo w systemie gwarancji sprzedaży energii z ekologicznych źródeł. W 2022 r. firma przystąpiła do programu EKO Premium Tauron i korzysta z energii elektrycznej, która w 100% pochodzi ze źródeł odnawialnych. Dzięki udziałowi w programie AMS zakupił od Tauron energię pochodzącą z ekologicznych źródeł, zmniejszając emisję CO2 o 650 ton.

Za zielone przystanki, EKO słupy solarne, EKO Backlighty i inne działania przyczyniające się do zmniejszenia śladu węglowego AMS otrzymał dwukrotnie nagrodę Carbon Footprint Challenge Awards oraz tytuł Lidera Transformacji Energetycznej 2022 i 2023 r. Ponadto EKO wiata oraz EKO słup zostały finalistami konkursu Dobry Wzór 2021.

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life
Celem najnowszej kampanii „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik” jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest około 400 wysokiej jakości artykułów w atrakcyjnej cenie. Cykl składa się z ośmiu odcinków, które co miesiąc będą pojawiały się na kanale Youtube, dedykowanej stronie...
Familijne w nowych opakowaniach
Familijne odświeżają wizerunek całej linii najpopularniejszych wafli rodzinnych w Polsce. Marka stawia na minimalizm i nowoczesny wygląd, przemawiający do współczesnych konsumentów. Asortyment w udoskonalonych opakowaniach sukcesywnie trafia do punktów sprzedaży, zastępując produkty z dotychczasowym designem. 
Grillowanie jest jednym z najpopularniejszych sposobów spędzania wolnego czasu przez Polaków w okresie wiosenno-letnim. Darchem Cosmetics Sp. z o.o., polski producent chemii gospodarczej, a także produktów grillowych pod marką Flambit, rozpoczyna akcję wizerunkową Główny Operator Grilla. Inicjatywa ma docenić osoby, które operują rusztem podczas biesiadowania w gronie przyjaciół...
Chrupki Curly z nowym smakiem wsparte kampanią
Orzechowy smak z nutą karmelu, opakowanie zaskakujące konsumentów fioletowym kolorem, niesmażone i wegetariańskie – takie są nowe chrupki Curly Słony Karmel od Lorenz, które można już znaleźć na sklepowych półkach. Wprowadzenie produktu na rynek będzie wsparte szeroką kampanią marketingową. 
Żabka rozgrzewa kampanią „Weź to na gorąco!”
Na miłośników szybkiego i smacznego jedzenia poza domem czeka prawdziwa rewolucja. 22 maja br. Żabka ruszyła z kampanią „Weź to na gorąco!”, której jednym z kluczowych założeń jest zaprezentowanie szerokiej oferty przekąsek na gorąco PROSTO z PIECA, potocznie nazywanej street foodem. Kampania obejmuje czołowe stacje telewizyjne i radiowe, kina, nośniki w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764