logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AMS poszerza ofertę Digital Indoor o galerie sieci Atrium z Iposter

  PR 25.04.2022, przeczytano 1595 razy
ilustracjastrzałka

Oferta Digital Indoor AMS na przełomie maja i czerwca 2022 r. powiększy się o 12 galerii handlowych należących do Atrium Poland Real Estate. Dzięki partnerstwu z iPoster AMS umocni swoją pozycję lidera, oferując klientom największą na rynku ofertę 360 wystandaryzowanych nośników Digital Indoor o bazowym formacie 65”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ams-poszerza-oferte-digital-indoor-o-galerie-sieci-atrium-z-iposter,395627,artykul.html

AMS będzie wyłącznym operatorem cyfrowych nośników indoorowych zarządzanych przez firmę iPoster w sieci Atrium Poland Real Estate – właściciela i zarządcy centrów handlowych w Polsce. AMS swoje portfolio wzbogaci o galerie handlowe w Białymstoku, Bydgoszczy, Toruniu, Wrocławiu, Płocku, Pile, Bytomiu i Szczecinie, a także w Warszawie (Promenada, Targówek, Reduta, King Cross Praga).

Wystandaryzowane nośniki Digital Indoor w bazowym formacie 65", zbalansowany przekaz informacyjno-reklamowy dzięki autorskiemu kontentowi Cityinfo od AMS oraz najwyższej jakości wsparcie techniczne iPoster zapewniające bezawaryjność urządzeń to wyróżniki oferty digitalowej sieci Atrium.

– Podpisanie umów o współpracy z galeriami należącymi do Grupy Atrium Poland Real Estate to bez wątpienia potwierdzenie dynamicznego rozwoju iPoster na rynku Digital Signage. Nasza oferta, z której korzysta AMS, powiększa się o kluczowe obiekty, a ich pozycja w regionach jest od lat ugruntowana i stale rośnie. Szczególnie istotne jest wzmocnienie naszej obecności w Warszawie – mówi Tomasz Glegolski, Dyrektor ds. Rozwoju sieci iPoster. – Warto podkreślić, że część centrów handlowych należących do Atrium Poland Real Estate poddawanych jest remodelingowi. Ma to na celu podniesienie komfortu oraz atrakcyjności dla klientów. To sygnał, że nasza oferta będzie prezentowana w nowej jakości. Jestem przekonany, że dalsze działania i przyjęta polityka pozwolą nam niebawem osiągnąć pozycję lidera polskiego rynku w tym segmencie – dodaje.

– Od lat jako lider rynku reklamy zewnętrznej konsekwentnie rozwijamy sieć Digital Indoor w najlepszych polskich galeriach handlowych. Dzięki możliwościom Digital OOH czekamy na konsumentów w punktach styku - tam, gdzie podejmowane są decyzje zakupowe. Stawiamy na rozwiązania przyjazne klientom. Dzięki temu nośniki z oferty AMS to nie tylko miejsce na reklamę, ale również doskonały kanał komunikacji marketingowej, który angażuje, wzbudza pozytywne skojarzenia związane z marką, ale też wpływa na wybory konsumenckie – mówi Robert Bartoszcze, Dyrektor ds. Digital w AMS.

Cała oferta Digital Indoor AMS obejmuje łącznie 375 nowoczesnych cyfrowych powierzchni w 20 aglomeracjach. Firma zapewnia swoim klientom elastyczność wyświetlania treści w zależności od dnia tygodnia, co umożliwia optymalizację i elastyczność emisji przekazu.

Digital Indoor to skuteczne narzędzie do kontaktu z marką. Dzięki wielkości nośników i usytuowaniu ich przy wejściach do centrum handlowego oraz w głównych ciągach komunikacyjnych reklama jest widoczna dla kupujących, a najwyższa jakość i ciekawe treści przyciągają ich uwagę. Na każdym ekranie AMS wyświetlany jest autorski kontent Cityinfo – informacje lokalne i rozrywka podane w lekkiej i angażującej formie.

AMS Digital oferuje dotarcie do odbiorców za pośrednictwem ponad 4300 punktów styku w całej Polsce: na przystankach (dzięki nośnikom Digital Citylight), przy kluczowych skrzyżowaniach (Digital Cityscreen), w 55 galeriach i centrach handlowych (Digital Indoor) oraz podczas korzystania z bankomatów, a także oglądania kanałów Video Out-of-Home z autorskim kontentem: Move TV w klubach fitness z segmentu premium i Traffic TV w autobusach w Warszawie.

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
The Eastern Frontier Initiative: regionalny sojusz dziennikarski
Projekt TEFI, czyli The Eastern Frontier Initiative stworzyli pod koniec 2023 r. czołowi wydawcy z Polski, Słowacji, Węgier i Rumunii, wśród których znalazły się “Wyborcza", SME, 444.hu i PressOne oraz holenderski portal śledczy Bellingcat. Celem konsorcjum, współzałożonego przez Komisję Europejską, jest regionalny sojusz dziennikarski skupiający się na wyzwaniach...
Portal O2.pl stawia na treści regionalne i powiększa redakcję
Nowe hasło „Blisko ludzi” będzie promować o2.pl, piątą co do wielkości Stronę Główną wśród portali internetowych w Polsce. W ostatnich miesiącach skład redakcji zwiększył się niemal dwukrotnie, od marca na jej czele stanął Jacek Stańczyk. Zgodnie z nową strategią rozwoju w serwisie pojawiać się będzie jeszcze więcej treści regionalnych.
Zielony Onet - nowa platforma dla ekologicznie świadomych
Ringier Axel Springer Polska uruchamia serwis internetowy, który ma na celu dostarczanie bieżących informacji w tematach związanych z ekologią, klimatem oraz szeroko rozumianą przyrodą. Zielony Onet jest bazą wiedzy na temat środowiska naturalnego, oferując użytkownikom szeroki wachlarz treści – od reportaży i artykułów po raporty i analizy najnowszych badań...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764