logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AMS poszerza ofertę Digital Indoor o galerie sieci Atrium z Iposter

  PR 25.04.2022, przeczytano 1575 razy
ilustracjastrzałka

Oferta Digital Indoor AMS na przełomie maja i czerwca 2022 r. powiększy się o 12 galerii handlowych należących do Atrium Poland Real Estate. Dzięki partnerstwu z iPoster AMS umocni swoją pozycję lidera, oferując klientom największą na rynku ofertę 360 wystandaryzowanych nośników Digital Indoor o bazowym formacie 65”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ams-poszerza-oferte-digital-indoor-o-galerie-sieci-atrium-z-iposter,395627,artykul.html

AMS będzie wyłącznym operatorem cyfrowych nośników indoorowych zarządzanych przez firmę iPoster w sieci Atrium Poland Real Estate – właściciela i zarządcy centrów handlowych w Polsce. AMS swoje portfolio wzbogaci o galerie handlowe w Białymstoku, Bydgoszczy, Toruniu, Wrocławiu, Płocku, Pile, Bytomiu i Szczecinie, a także w Warszawie (Promenada, Targówek, Reduta, King Cross Praga).

Wystandaryzowane nośniki Digital Indoor w bazowym formacie 65", zbalansowany przekaz informacyjno-reklamowy dzięki autorskiemu kontentowi Cityinfo od AMS oraz najwyższej jakości wsparcie techniczne iPoster zapewniające bezawaryjność urządzeń to wyróżniki oferty digitalowej sieci Atrium.

– Podpisanie umów o współpracy z galeriami należącymi do Grupy Atrium Poland Real Estate to bez wątpienia potwierdzenie dynamicznego rozwoju iPoster na rynku Digital Signage. Nasza oferta, z której korzysta AMS, powiększa się o kluczowe obiekty, a ich pozycja w regionach jest od lat ugruntowana i stale rośnie. Szczególnie istotne jest wzmocnienie naszej obecności w Warszawie – mówi Tomasz Glegolski, Dyrektor ds. Rozwoju sieci iPoster. – Warto podkreślić, że część centrów handlowych należących do Atrium Poland Real Estate poddawanych jest remodelingowi. Ma to na celu podniesienie komfortu oraz atrakcyjności dla klientów. To sygnał, że nasza oferta będzie prezentowana w nowej jakości. Jestem przekonany, że dalsze działania i przyjęta polityka pozwolą nam niebawem osiągnąć pozycję lidera polskiego rynku w tym segmencie – dodaje.

– Od lat jako lider rynku reklamy zewnętrznej konsekwentnie rozwijamy sieć Digital Indoor w najlepszych polskich galeriach handlowych. Dzięki możliwościom Digital OOH czekamy na konsumentów w punktach styku - tam, gdzie podejmowane są decyzje zakupowe. Stawiamy na rozwiązania przyjazne klientom. Dzięki temu nośniki z oferty AMS to nie tylko miejsce na reklamę, ale również doskonały kanał komunikacji marketingowej, który angażuje, wzbudza pozytywne skojarzenia związane z marką, ale też wpływa na wybory konsumenckie – mówi Robert Bartoszcze, Dyrektor ds. Digital w AMS.

Cała oferta Digital Indoor AMS obejmuje łącznie 375 nowoczesnych cyfrowych powierzchni w 20 aglomeracjach. Firma zapewnia swoim klientom elastyczność wyświetlania treści w zależności od dnia tygodnia, co umożliwia optymalizację i elastyczność emisji przekazu.

Digital Indoor to skuteczne narzędzie do kontaktu z marką. Dzięki wielkości nośników i usytuowaniu ich przy wejściach do centrum handlowego oraz w głównych ciągach komunikacyjnych reklama jest widoczna dla kupujących, a najwyższa jakość i ciekawe treści przyciągają ich uwagę. Na każdym ekranie AMS wyświetlany jest autorski kontent Cityinfo – informacje lokalne i rozrywka podane w lekkiej i angażującej formie.

AMS Digital oferuje dotarcie do odbiorców za pośrednictwem ponad 4300 punktów styku w całej Polsce: na przystankach (dzięki nośnikom Digital Citylight), przy kluczowych skrzyżowaniach (Digital Cityscreen), w 55 galeriach i centrach handlowych (Digital Indoor) oraz podczas korzystania z bankomatów, a także oglądania kanałów Video Out-of-Home z autorskim kontentem: Move TV w klubach fitness z segmentu premium i Traffic TV w autobusach w Warszawie.

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
Kara dla TVN za „Franciszkańską 3” wyegzekwowana przez Urząd Skarbowy
16 kwietnia 2024 r. na rachunek bankowy KRRiT wpłynęła wyegzekwowana przez Urząd Skarbowy kara pieniężna nałożona na spółkę TVN SA w związku z naruszeniem art. 18 ust. 1 i 2 ustawy o radiofonii i telewizji poprzez emisję audycji pt. „Bielmo. Franciszkańska 3” (program TVN 24, cykl „Czarno na białym”, 6 marca 2023 roku).
Paryż 2024: igrzyska olimpijskie na antenach Eurosportu
Za dokładnie 100 dni w Paryżu rozpocznie się największe sportowe wydarzenie świata! Każdy moment Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 dostępny będzie w Polsce w serwisie Max. TVN WBD pokaże transmisje najważniejszych wydarzeń w Eurosporcie 1, Eurosporcie 2 oraz w kanałach okazjonalnych Eurosport 3-9 i Eurosporcie 4K, dostępnych u niektórych operatorów.
Nowe rubryki i felietonistki w „Wysokich Obcasach Extra”
Już jutro – w czwartek, 18 kwietnia br. w sprzedaży dostępne będzie odświeżone wydanie miesięcznika „Wysokie Obcasy Extra”, w którym czytelniczki i czytelnicy znajdą nowe rubryki i teksty nowych felietonistek – Katarzyny Kucewicz i Carrie z Mokotowa. Tematem numeru są sekrety rodzinne, a gwiazdą okładki – aktorka Reese...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764