logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AMS poszerza ofertę Digital Indoor o galerie sieci Atrium z Iposter

  PR 25.04.2022, przeczytano 2401 razy
ilustracjastrzałka

Oferta Digital Indoor AMS na przełomie maja i czerwca 2022 r. powiększy się o 12 galerii handlowych należących do Atrium Poland Real Estate. Dzięki partnerstwu z iPoster AMS umocni swoją pozycję lidera, oferując klientom największą na rynku ofertę 360 wystandaryzowanych nośników Digital Indoor o bazowym formacie 65”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ams-poszerza-oferte-digital-indoor-o-galerie-sieci-atrium-z-iposter,395627,artykul.html

AMS będzie wyłącznym operatorem cyfrowych nośników indoorowych zarządzanych przez firmę iPoster w sieci Atrium Poland Real Estate – właściciela i zarządcy centrów handlowych w Polsce. AMS swoje portfolio wzbogaci o galerie handlowe w Białymstoku, Bydgoszczy, Toruniu, Wrocławiu, Płocku, Pile, Bytomiu i Szczecinie, a także w Warszawie (Promenada, Targówek, Reduta, King Cross Praga).

Wystandaryzowane nośniki Digital Indoor w bazowym formacie 65", zbalansowany przekaz informacyjno-reklamowy dzięki autorskiemu kontentowi Cityinfo od AMS oraz najwyższej jakości wsparcie techniczne iPoster zapewniające bezawaryjność urządzeń to wyróżniki oferty digitalowej sieci Atrium.

– Podpisanie umów o współpracy z galeriami należącymi do Grupy Atrium Poland Real Estate to bez wątpienia potwierdzenie dynamicznego rozwoju iPoster na rynku Digital Signage. Nasza oferta, z której korzysta AMS, powiększa się o kluczowe obiekty, a ich pozycja w regionach jest od lat ugruntowana i stale rośnie. Szczególnie istotne jest wzmocnienie naszej obecności w Warszawie – mówi Tomasz Glegolski, Dyrektor ds. Rozwoju sieci iPoster. – Warto podkreślić, że część centrów handlowych należących do Atrium Poland Real Estate poddawanych jest remodelingowi. Ma to na celu podniesienie komfortu oraz atrakcyjności dla klientów. To sygnał, że nasza oferta będzie prezentowana w nowej jakości. Jestem przekonany, że dalsze działania i przyjęta polityka pozwolą nam niebawem osiągnąć pozycję lidera polskiego rynku w tym segmencie – dodaje.

– Od lat jako lider rynku reklamy zewnętrznej konsekwentnie rozwijamy sieć Digital Indoor w najlepszych polskich galeriach handlowych. Dzięki możliwościom Digital OOH czekamy na konsumentów w punktach styku - tam, gdzie podejmowane są decyzje zakupowe. Stawiamy na rozwiązania przyjazne klientom. Dzięki temu nośniki z oferty AMS to nie tylko miejsce na reklamę, ale również doskonały kanał komunikacji marketingowej, który angażuje, wzbudza pozytywne skojarzenia związane z marką, ale też wpływa na wybory konsumenckie – mówi Robert Bartoszcze, Dyrektor ds. Digital w AMS.

Cała oferta Digital Indoor AMS obejmuje łącznie 375 nowoczesnych cyfrowych powierzchni w 20 aglomeracjach. Firma zapewnia swoim klientom elastyczność wyświetlania treści w zależności od dnia tygodnia, co umożliwia optymalizację i elastyczność emisji przekazu.

Digital Indoor to skuteczne narzędzie do kontaktu z marką. Dzięki wielkości nośników i usytuowaniu ich przy wejściach do centrum handlowego oraz w głównych ciągach komunikacyjnych reklama jest widoczna dla kupujących, a najwyższa jakość i ciekawe treści przyciągają ich uwagę. Na każdym ekranie AMS wyświetlany jest autorski kontent Cityinfo – informacje lokalne i rozrywka podane w lekkiej i angażującej formie.

AMS Digital oferuje dotarcie do odbiorców za pośrednictwem ponad 4300 punktów styku w całej Polsce: na przystankach (dzięki nośnikom Digital Citylight), przy kluczowych skrzyżowaniach (Digital Cityscreen), w 55 galeriach i centrach handlowych (Digital Indoor) oraz podczas korzystania z bankomatów, a także oglądania kanałów Video Out-of-Home z autorskim kontentem: Move TV w klubach fitness z segmentu premium i Traffic TV w autobusach w Warszawie.

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Wybór prezydenta to nie kwestia smaku” – Gazeta.pl dołącza do akcji profrekwencyjnej
1 czerwca odbędzie się II tura wyborów prezydenckich w Polsce. Z tej okazji Gazeta.pl wspólnie z agencją Twin .collective rozpoczyna kampanię „Dowiedz się (jak naj)więcej”, której celem jest zachęcenie do udziału w głosowaniu oraz wsparcie obywateli w podjęciu świadomej decyzji. Inicjatywa ma zwiększyć świadomość wyborczą i zaangażowanie...
Medialność Eurowizji ’25 i Justyny Steczkowskiej
Finał Eurowizji, który odbył się 17 maja br., wzbudził ogromne zainteresowanie w polskich mediach – wartość ekwiwalentu reklamowego wyniosła 136 mln zł. Jednym z najgłośniejszych wydarzeń tegorocznej edycji niewątpliwie był powrót Justyny Steczkowskiej na konkursową scenę. Jej spektakularny występ został doceniony przez widzów. Artystka była też widoczna w pozytywnym...
Wedel wchodzi na rynek podcastów
Firma Wedel, kultowy producent słodyczy i twórca czekoladowych doświadczeń wkracza w świat podcastów, odpowiadając na jego rosnącą popularność w Polsce. Maciej Herman, Dyrektor Zarządzający firmy oraz Robert Zydel, Dyrektor muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel w nowym formacie „Wedle Uznania”, będą dyskutować o biznesie, kulturze, sztuce, tematach społecznych i przyjemności,...
Enpulse startuje z podcastem Bridge Talk
27 maja na Spotify i YouTube zadebiutuje pierwszy odcinek serii Bridge Talk, której pomysłodawcą jest Enpulse, platfroma służąca do badania i budowania zaangażowania. Podcast, na który złoży się 7 rozmów z ekspertami HR, będzie poświęcony wyzwaniom związanym z zarządzaniem zespołami wielopokoleniowymi.
 IMMxDemagog: Trzaskowski i Nawrocki z równym zasięgiem [12.05–18.05]
Wybory prezydenckie rozegrały się przede wszystkim w mediach społecznościowych. Kampanię zakończył nie finałowy spór w telewizji, lecz kreatywna, emocjonalna i częściowo nielegalna agitacja w czasie ciszy wyborczej. Memy i aluzje w social mediach często osiągały większy zasięg niż materiały z debat – wynika z przedostatniego już raportu analizującego medialność...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764