logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AMS poszerzy ofertę w Gdańsku i zasadzi drzewa

  PR 27.10.2021, przeczytano 286 razy
ilustracjastrzałka

Nośniki z segmentu premium oraz powierzchnie reklamowe na wiatach przystankowych poszerzą ofertę handlową AMS w Gdańsku. To efekt wygranych przez firmę przetargów przeprowadzonych przez Gdański Zarząd Dróg i Zieleni już po wprowadzeniu uchwały krajobrazowej. Jednym z elementów współpracy będzie zasadzenie drzew.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ams-poszerzy-oferte-w-gdansku-i-zasadzi-drzewa,393555,artykul.html

Na ulice Gdańska wrócą wolnostojące nośniki reklamowe z segmentu premium, które w swojej ofercie ma AMS. Firma w postępowaniu przetargowym, dotyczącym umieszczania nośników reklamowych w pasach drogowych, wygrał 7 z 14 oferowanych przez miasto pakietów. Możliwość umieszczania nośników w pasach drogowych to kolejny etap porządkowania przestrzeni publicznej zgodnie z Uchwałą Krajobrazową Gdańska. Tam, gdzie jest to dozwolone, będą mogły stanąć nośniki o formie i wymiarach zgodnych z uchwałą. Firmy, które wygrały przetarg, oprócz opłaty za możliwość ustawienia nośników, zobowiązały się do posadzenia w pasach zieleni drzew i ich pielęgnacji. W sumie dzięki temu posadzonych zostanie dzięki temu 170 drzew.

Z kolei w postępowaniu konkursowym dotyczącym obsługi i eksploatacji wiat przystankowych z możliwością zainstalowania gablot reklamowych typu citylight AMS wygrał pakiet 153 wiat przystankowych w centralnych punktach Gdańska. Tym samym firma poszerzyła dotychczasową ofertę reklamy na nośnikach Premium Citylight i Citylight o 25%.

- Nasza oferta się powiększa - to dobra informacja zarówno dla nas, jak i dla naszych klientów, którym zależy na reklamie w najlepszych lokalizacjach Gdańska - mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu AMS. - Wprowadzona w tym mieście w 2018 r. Uchwała Krajobrazowa znacząco zmniejszyła możliwości reklamy w przestrzeni publicznej. Cieszymy się, że wygrane przetargi zapewnią naszym klientom ciągłość działań reklamowych - dodaje.

Billboardy w zamian za drzewa w pasach zieleni to ciekawy pomysł miasta, który doskonale wpisuje się w działalność prośrodowiskową AMS. Na EKO ofertę firmy składają się: system EKO wiat z dachami rozchodnikowymi w pięciu miastach, EKO słupy - największa w Polsce sieć słupów zasilanych energią słoneczną, EKO Backlight – zestaw proekologicznych rozwiązań oraz EKO Busback – miejska reklama w ruchu na zero- i niskoemisyjnych pojazdach komunikacji publicznej. AMS realizuje też kampanie edukacyjne w ramach projektu EKO Inicjatywa AMS.

W Gdańsku, poza reklamą na nośnikach citylight w wiatach przystankowych i wkrótce na nośnikach z segmentu premium, AMS oferuje klientom dotarcie do odbiorców poprzez wiele innych punktów styku z reklamą: nośniki Digital Indoor w galeriach handlowych, sieć bankomatów Planet Cash oraz kanał Move TV w klubach fitness z segmentu premium, a także pojazdy komunikacji miejskiej i podmiejskiej.

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tiktok wspiera kreatywność w konkursie KTR 2021
TikTok objął partnerstwo nad kategorią „CRAFT – VIDEO” w tegorocznej edycji konkursu Klubu Twórców Reklamy. O tytuł „Best of” zawalczyły najbardziej wyraziste komunikacyjnie, kreatywne i innowacyjne pomysły. Nagrodę za najlepszy projekt wręczyła Sylwia Chada, General Manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej. Gala wręczenia odbyła 26...
Wyniki skonsolidowane Grupy PMPG Polskie Media S.A. Po trzecim kwartale 2021 roku Grupa Kapitałowa PMPG Polskie Media S.A. osiągnęła skonsolidowany zysk netto w wysokości 5,2 mln zł wobec zysku 2,3 mln zł w analogicznym okresie roku ubiegłego.
WP.pl najbardziej opiniotwórczym medium października 2021
Jak podaje Instytut Monitorowania Mediów, liderem rankingu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” za październik 2021 został portal WP, na którego informacje dziennikarze innych redakcji powoływali się niemalże 4 tys. razy. Miejsce drugie zajęła stacja RMF FM z wynikiem 3,6 tys. powołań w innych mediach. Podium zamyka Onet, którego...
Najbardziej zasięgowa akcja społeczna w historii Gazeta.pl
Redakcja Gazeta.pl jest mocno zaangażowana w walkę z kryzysem klimatycznym, czego jednym z przejawów była jej niedawna akcja „Alarm dla klimatu”. W odpowiedzi na apel portalu oraz Koalicji Klimatycznej 29 października br. w sześciu polskich miastach uruchomiono miejskie systemy alarmowe, aby w symboliczny sposób podkreślić wagę szczytu klimatycznego COP26....
Super Express świętuje jubileusz 30-lecia
Obecnym redaktorem naczelnym Super Expressu jest Grzegorz Zasępa, pierwszym zaś był Grzegorz Lindenberg. Super Express od początku swego istnienia jest stajnią dociekliwych, nieustępliwych dziennikarzy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764