logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AMS realizuje kampanię outdoorową filmu „Piłsudski”

  PR 09.09.2019, przeczytano 295 razy
ilustracjastrzałka

Od 1 września br. na ulicach polskich miast można zobaczyć kampanię nowego filmu wprowadzanego do kin przez NEXT FILM – „Piłsudski”. Poza standardowymi formami reklamy OOH dystrybutor skorzystał z reklamy AMS na szybach korporacji iTAXI.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ams-realizuje-kampanie-outdoorowa-filmu-_pilsudski_,383901,artykul.html

Naklejki z filmowym layoutem znajdują się na szybach ponad 300 pojazdów iTAXI w Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Rzeszowie, Trójmieście, Warszawie i we Wrocławiu. Ich kierowcy miesięcznie realizują od 200 do 350 kursów, pokonując między 2000 a 4500 km.

– W kampanii filmu „Piłsudski” wprowadziliśmy pilotażowo reklamę na szybach korporacji iTAXI – mówi Arkadiusz Gawlak, Dyrektor działu City Transport w AMS. – Chcemy, by ten format zwiększył częstotliwość kontaktu z reklamą, uzupełniając aktualną ofertę AMS – dodaje.

Kampania testowa będzie trwać od 1 do 15 września br. Dodatkowo została wzmocniona reklamą na ekranach powitalnych 2100 bankomatów Planet Cash, dostępnych w cyfrowej ofercie AMS, kampanią na nośnikach Citylight i Premium Citylight oraz Busback.

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plotery tnące Summa w walce z koronawirusem
W ostatnich tygodniach widzieliśmy, jak ważna jest ochrona zdrowia ludzi i jak potrzebna jest odzież ochronna przed koronawirusem, taka jak maski i fartuchy. Technologie cięcia firmy Summa mogą w tym pomóc i pomagają. W związku z tym, że koronawirus nadal rozprzestrzenia się na całym świecie, Summa chce wykorzystać swoje zasoby, aby zminimalizować w jak największym stopniu...
#jestesmyodpowiedzialni na drzwiach całej Polski
„STOP. Ktoś w tym domu ma ograniczoną odporność”. „Proszę zostawić przesyłkę pod drzwiami”.  „Jestem medykiem, nie zastawiaj mi auta”. Tysiące charakterystycznych kart z apelami pojawia się w ostatnich dniach na drzwiach mieszkań i za szybami aut w całej Polsce. Akcję #JESTEŚMYODPOWIEDZIALNI wymyśliła i prowadzi łódzka firma...
Polski oddział OPPO, wiodącego w skali globalnej producenta urządzeń mobilnych, z początkiem kwietnia 2020, rozpoczyna współpracę w zakresie PR z agencją 24/7Communication.
Skyn zachęca ludzi do pozostania w domu globalną akcją „Stay and f*** at home”
Ruch społeczny został zapoczątkowany w mediach społecznościowych hashtag’iem #staythefhome. Marka nawołuje do tego, aby w ramach bezpieczeństwa „zrobić sobie dobrze i zostać w domu”.
Tyskie: „Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY”
Tyskie startuje z nową kampanią w ramach platformy komunikacji „Przejdźmy na TY” pod hasłem: „Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764