logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AMS realizuje kampanię outdoorową filmu „Piłsudski”

  PR 09.09.2019, przeczytano 203 razy
ilustracjastrzałka

Od 1 września br. na ulicach polskich miast można zobaczyć kampanię nowego filmu wprowadzanego do kin przez NEXT FILM – „Piłsudski”. Poza standardowymi formami reklamy OOH dystrybutor skorzystał z reklamy AMS na szybach korporacji iTAXI.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ams-realizuje-kampanie-outdoorowa-filmu-_pilsudski_,383901,artykul.html

Naklejki z filmowym layoutem znajdują się na szybach ponad 300 pojazdów iTAXI w Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Rzeszowie, Trójmieście, Warszawie i we Wrocławiu. Ich kierowcy miesięcznie realizują od 200 do 350 kursów, pokonując między 2000 a 4500 km.

– W kampanii filmu „Piłsudski” wprowadziliśmy pilotażowo reklamę na szybach korporacji iTAXI – mówi Arkadiusz Gawlak, Dyrektor działu City Transport w AMS. – Chcemy, by ten format zwiększył częstotliwość kontaktu z reklamą, uzupełniając aktualną ofertę AMS – dodaje.

Kampania testowa będzie trwać od 1 do 15 września br. Dodatkowo została wzmocniona reklamą na ekranach powitalnych 2100 bankomatów Planet Cash, dostępnych w cyfrowej ofercie AMS, kampanią na nośnikach Citylight i Premium Citylight oraz Busback.

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

RTB House, globalna spółka dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe, zajęła 37 miejsce w rankingu najszybciej rozwijających się firm technologicznych Deloitte Technology Fast 50 w regionie Europy Środkowej. Jako jedyna firma z Polski, została również wyróżniona w kategorii „Big Five”, zajmując 5 miejsce.
Orkla Care wprowadza na rynek Möller’s Mój Pierwszy Tran z Communication Unlimited
„Czwarty tydzień życia – pierwszy traning” - pod takim hasłem CU Communication Unlimited informuje rynek o nowym produkcie z portfolio tranów Möller’s. Skierowana do rodziców reklama podkreśla możliwość podawania tranu już od 4. tygodnia życia oraz ważną rolę kwasów Omega3 i witaminy D3 w rozwoju dziecka. Komunikacja spaja...
Stef Calcraft rozpoczyna pracę dla globalnego Mediacom na stanowisku CEO, Creative Transformation
Stef Calcraft, współzałożyciel agencji Mother, rozpoczyna pracę w MediaCom, gdzie będzie pełnił funkcję globalnego CEO, Creative Transformation. Calcraft będzie odpowiedzialny za globalny potencjał kreatywny sieci, w tym m.in. za jej ramię kontentowe - MediaCom Beyond Advertising (MBA), jak również szybko rozwijającą się działalność z zakresu Sport &...
Fermy Woźniak z Hanami Communications
Agencja PR Jerzego Ciszewskiego od początku października pracuje dla „Ferm Woźniak”, producenta i eksportera jaj konsumpcyjnych. Do zadań Hanami Communications będzie należało wspieranie „Ferm Woźniak” w szeroko pojętych działaniach public relations, z naciskiem na edukację.
Nowa odsłona kampanii Nutricia
W poniedziałek 21 października rusza nowa odsłona kampanii dla kaszek BoboVita PORCJA ZBÓŻ, której koncepcję kreatywną opracowała agencja Havas Warsaw. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję oraz internet, w tym media społecznościowe.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764