logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AMS wprowadza Eko Premium Citylight

  PR 23.02.2022, przeczytano 720 razy
ilustracja

AMS wprowadza do swojej oferty EKO Premium Citylight — kolejne rozwiązanie oparte na wartościach eko, kompleksowo uwzględniające troskę o środowisko. Za każdy kupiony panel w imieniu klienta firma zasadzi drzewo. To kolejny eko-produkt w portfolio AMS, lidera rynku OOH.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ams-wprowadza-eko-premium-citylight,394887,artykul.html

AMS od dawna realizuje zaawansowane projekty, które wpisują się w strategię społecznej odpowiedzialności firmy, z troską podchodzącej do środowiskowych wyzwań współczesności. Obecnie na EKO Ofertę AMS składa się: system EKO wiat przystankowych z zielonymi dachami, największa w kraju sieć EKO słupów solarnych, EKO Busbacki oraz zestaw proekologicznych rozwiązań EKO Backlight.

Nowy produkt to kolejny krok w zielonej strategii AMS. EKO Premium Citylight — oprócz szeregu cech unikalnych w skali całego rynku — oferuje wyjątkową wartość dodaną, którą jest szczególny wkład do zasobów naturalnych. Wraz z każdym nośnikiem EKO Premium Citylight wykorzystanym w kampanii AMS w imieniu reklamodawcy posadzi drzewo.

O unikalności EKO Premium Citylight decydują jego stałe cechy.

  • To nośnik reklamowy umieszczony wyłącznie w wiacie przystankowej wyposażonej w zielony dach, który ogranicza stężenie CO2 w powietrzu.
  • Każda wiata jest bezpieczna dla ptaków — specjalne oznakowanie zapobiega ich kolizjom z przeszklonymi ścianami przystanków.
  • Nośniki wyposażone są w energooszczędne oświetlenie LED, a ekwiwalent energii zużytej do oświetlenia wiat pochodzi z OZE, zgodnie z certyfikatem EKO Premium Tauron.
  • W ślad za każdym panelem użytym w kampanii realizowanej w tym modelu, sadzone będą drzewa.

– Już jedno zasadzone drzewo przyczynia się do redukcji 6 kg CO2 rocznie. To wraz z innymi czynnikami decyduje o przełomowości nowego produktu – EKO Premium Citylightów. Dotychczasowe doświadczenia AMS jako pioniera w stosowaniu tego typu rozwiązań w Polsce pokazują, że tego właśnie oczekują nasi odbiorcy. Tym bardziej cieszymy się, że możemy zaproponować kolejne eko-rozwiązanie wszystkim naszym klientom – mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu AMS. – Dodatkowo, każdy reklamodawca będzie otrzymywał certyfikat, potwierdzający włączenie się w akcję – zasadzenie drzew, czyli realizację wartości dodanej towarzyszącej kampanii na EKO Premium Citylightach – dodaje.

EKO Premium Citylight to kolejne rozwiązanie w portfolio AMS, które na szeroką skalę realizuje cele zielonej gospodarki. Spółka jako lider rynku od wielu lat realizuje strategię odpowiedzialnego rozwoju, wprowadzając kolejne innowacyjne oraz przyjazne środowisku produkty i rozwiązania. AMS jako jedyny operator w Polsce posiada w największych miastach Polski kilkadziesiąt EKO wiat przystankowych (w Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Szczecinie i Lublinie). Od kilku lat współtworzy i rozwija inteligentne miasta w Polsce, wprowadzając do przestrzeni miejskiej tak zaaranżowane meble, aby łączyć potrzeby reklamowe z duchem ekologii. Również te działania stały się punktem odniesienia dla całego rynku.

Eko-inicjatywy AMS doceniane są przez branżę reklamową, marketerów oraz niezależne organizacje. Podczas krakowskiego Carbon Footprint Summit w 2021 roku AMS otrzymał Carbon Footprint Challenge Award; jury konkursu doceniło zielone przystanki, EKO słupy solarne, EKO Backlighty i inne działania znacząco przyczyniające się do ochrony planety. Ponadto, EKO wiata oraz EKO słup zostały finalistami konkursu Dobry Wzór 2021.

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wtorkowy „Nowy świt” przejmują nowi prowadzący
Katarzyna Kasia przekazała prowadzenie wtorkowej audycji „Nowy Świt” Mateuszowi Andruszkiewiczowi i Klaudiuszowi Slezakowi. Czwartkowy poranny duet w składzie Katarzyna Kasia i Grzegorz Markowski pozostaje na antenie Radia Nowy Świat.
Kampania reklamowa Eski ROCK
Nowa kampania promocyjna radia Eska ROCK prowadzona jest pod hasłem „I stał się nowy rock” i związana jest z rozszerzeniem zasięgu nadawania przez rozgłośnię na dziewięć miast.
12:06 Radio ESKA2 z najwyższymi wzrostami słuchalności
Liczba słuchaczy Radia ESKA2 zwiększyła się w ciągu minionego roku aż o 29%, natomiast udział stacji zwiększył się aż o 77%. To najwyższe dynamiki w całym rankingu ogólnopolskim wszystkich stacji radiowych, a dla Radia ESKA2 – kolejny miesiąc wzrostów.
Grupa DGP Infor z kolejnym rekordem w sierpniu
Grupa DGP Infor w sierpniu znacząco zwiększyła wyniki oglądalność swoich serwisów, odnotowując rekordowy poziom 80,75 mln odsłon. Jest to aż o 18% więcej niż rok temu. Z kolei liczba unikalnych użytkowników portali wchodzących w skład Grupy wyniosła 10,98 mln, co stanowi przyrost o 5%.
Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarzy 
Parlament Europejski we współpracy z Fundacją Centrum im. prof. Bronisława Geremka oraz „Gazetą Wyborczą” zaprasza na 3. edycję „Szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarzy”. Rekrutacja trwa do 22 września br. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764