logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AMS wprowadza nowy cennik oraz możliwość rozliczania kampanii podobnie jak w internecie

  PR 07.03.2022, przeczytano 410 razy

W kwietniu 2022 r. AMS wprowadzi na rynek nowy model rozliczania kampanii na wybranych nośnikach Digital OOH, a także nowy cennik uwzględniający innowacje w ofercie i zmienne warunki rynkowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ams-wprowadza-nowy-cennik-oraz-mozliwosc-rozliczania-kampanii-podobnie-jak-w-internecie,395010,artykul.html

Od kwietnia br. AMS będzie działać z nowym cennikiem usług oraz zaktualizuje zasady ogólne ekspozycji reklam. Zmiana związana jest z nowymi stawkami cenowymi oraz z wprowadzeniem – po raz pierwszy na rynku Digital Out-of-Home – możliwości rozliczania kampanii w modelu CPM DOOH (cost per mille) w odniesieniu do działań realizowanych na nośnikach Digital Cityscreen. To prawdziwa innowacja rynkowa – model rozliczenia znany dotąd z reklam internetowych zostanie zastosowany w odniesieniu do Digital Out-of-Home, co zwiększy elastyczność oferty, szybkość reakcji i adaptację na zmiany.  

– Jako lider rynku OOH dostarczamy innowacyjnych rozwiązań, dobrze wpisujących się w dynamicznie zmieniające się potrzeby reklamodawców – mówi Małgorzata Augustyniak, wiceprezes zarządu AMS. – Jednocześnie na ceny naszych produktów ma wpływ szereg czynników zewnętrznych, często nieprzewidywalnych i zmiennych. Należą do nich wzrost inflacji i kosztów operacyjnych, decyzje administracyjne, jak również wielkość popytu, kształtującego naszą politykę cenową. Wszystkie te elementy znalazły odzwierciedlenie w zaktualizowanym cenniku oraz zasadach ogólnych ekspozycji reklam na naszych nośnikach – dodaje.  

Miniony rok upłynął w AMS na wypracowywaniu i wdrażaniu produktów opartych z jednej strony na wartościach eko, z drugiej zaś – na rozwiązaniach cyfrowych. Podobnie będzie w 2022 r. AMS zamierza bowiem rozwijać się w obu kierunkach, które znakomicie wpisują się w zmieniające się, elastyczne potrzeby reklamodawców oraz nowe postawy konsumentów.

W 2021 r. AMS wprowadził także trzy ścieżki zakupowe, które będą rozwijane w roku bieżącym: produktową, pakietową oraz cennikową.

  • Szczegółowe informacje TUTAJ.

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764