logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AMS wprowadza ofertę DOOH na platformę Broadsign

  PR 25.03.2024, przeczytano 369 razy
ilustracja

Grupa AMS podpisała umowę z Broadsign, jednym z największych graczy na rynku programatycznej reklamy cyfrowej. Dzięki tej współpracy cyfrowe inventory spółki będzie dostępne za pośrednictwem platformy SSP (supply-side platform) od Broadsign. Platforma umożliwia globalnym reklamodawcom dostęp do popularnych ekranów reklamowych w całej Polsce za pośrednictwem 35 platform DSP – omnichannel i OOH – które są zintegrowane z systemem Broadsign, w tym Google Display&Video 360 oraz Adform.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ams-wprowadza-oferte-dooh-na-platforme-broadsign,403587,artykul.html

– Rozszerzenie dostępu do oferty Digital OOH w skali globalnej jest kluczowe dla rozwoju całej branży OOH. Cieszymy się, że możemy współpracować z Grupą AMS. To ważne partnerstwo, ponieważ umożliwia międzynarodowym nabywcom mediów Digital OOH i omnichannel dostęp do polskiej oferty premium. Nasze rozwiązanie usprawni planowanie i realizację kampanii, oferując powierzchnie reklamowe AMS na najpopularniejszych platformach DSP – powiedział Jan Reiners, sales executive w Broadsign.

Integracja systemów AMS z platformą sprzedażową Broadsign daje reklamodawcom bezpośredni dostęp do powierzchni reklamowych. Dzięki temu mogą samodzielnie zarządzać kampaniami, a wystawianie zamówień, umów i faktur jest zautomatyzowane.

– Jesteśmy w momencie kluczowej dla klientów zmiany. Świat programatyczny, który od dawna cieszył się popularnością w reklamie online, przenika teraz do radia, telewizji i reklamy zewnętrznej. Naszym celem jest zapewnienie reklamodawcom dostępu do nowoczesnych rozwiązań umożliwiających łatwy zakup cyfrowej reklamy OOH, a umowa z Broadsign pomoże nam zrealizować tę misję – podkreślił Marek Kuzaka, prezes AMS.

­– Wyniki testów integracji systemów są pomyślne, rozmowy z potencjalnymi klientami przebiegają obiecująco, a pierwsze kampanie zostaną zrealizowane na przełomie marca i kwietnia – zapowiedział Radosław Gołąb, dyrektor ds. rozwoju oferty digital w AMS.

Rozwiązania DOOH są siłą napędową outdooru na świecie i w Polsce. Funkcjonują nie tylko w przestrzeni otwartej, jak choćby w wiatach przystankowych, lecz coraz liczniej adaptują się w galeriach i centrach handlowych. System nośników Digital Indoor od AMS jest obecny w 80 galeriach handlowych, zlokalizowanych w 22 aglomeracjach i miastach zamieszkanych przez ok. 50 proc. Polaków z najwyższą siłą nabywczą. AMS systematycznie wdraża w DOOH innowacyjne rozwiązania, które jeszcze bardziej zwiększają elastyczność oferty i pozwalają precyzyjnie docierać do właściwych odbiorców, podobnie jak dzieje się to w reklamie online. Jednym z nich jest wykorzystanie tzw. triggerów zmiany layoutu, w zależności od zewnętrznych warunków definiujących moment emisji reklamy czy dopasowanie reklam do nadreprezentacji grupy celowej poprzez wykorzystanie Affinity Index.

AMS oferuje dotarcie do odbiorców za pośrednictwem wszystkich kanałów Digital OOH – outdooru (cyfrowe Citylighty i Cityscreeny), indooru (galerie handlowe, bankomaty) i Video OOH (Traffic TV i Move TV). Według metodologii Gemiusa mierzony wskaźnikiem OTS miesięczny zasięg DOOH AMS wyniósł według testowej analizy 72,6 procent populacji Polski 7-75.

Źródło: AMS, Broadsign

ams.com.pl

Dodatkowe informacje:

Broadsign  umożliwia wydawcom, agencjom i markom wykorzystanie możliwości reklamy zewnętrznej (OOH) i nawiązanie kontaktu z odbiorcami na całym świecie. Obsługuje ponad 1 milion statycznych i cyfrowych ekranów wzdłuż dróg, na lotniskach, w centrach handlowych, ośrodkach zdrowia, systemach komunikacji miejskiej, stacjach ładowania pojazdów elektrycznych i innych miejscach, Broadsign dociera do odbiorców w wielu punktach kontaktu. Platforma Broadsign ułatwia marketerom i agencjom dostęp do ekranów premium i pomaga markom takim jak Pepsi, Turkish Airlines, The UFC, Volkswagen, John Lewis, Samsung i innym w prowadzeniu udanych kampanii programatycznych DOOH. Więcej informacji: https://broadsign.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life
Celem najnowszej kampanii „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik” jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest około 400 wysokiej jakości artykułów w atrakcyjnej cenie. Cykl składa się z ośmiu odcinków, które co miesiąc będą pojawiały się na kanale Youtube, dedykowanej stronie...
Familijne w nowych opakowaniach
Familijne odświeżają wizerunek całej linii najpopularniejszych wafli rodzinnych w Polsce. Marka stawia na minimalizm i nowoczesny wygląd, przemawiający do współczesnych konsumentów. Asortyment w udoskonalonych opakowaniach sukcesywnie trafia do punktów sprzedaży, zastępując produkty z dotychczasowym designem. 
Grillowanie jest jednym z najpopularniejszych sposobów spędzania wolnego czasu przez Polaków w okresie wiosenno-letnim. Darchem Cosmetics Sp. z o.o., polski producent chemii gospodarczej, a także produktów grillowych pod marką Flambit, rozpoczyna akcję wizerunkową Główny Operator Grilla. Inicjatywa ma docenić osoby, które operują rusztem podczas biesiadowania w gronie przyjaciół...
Chrupki Curly z nowym smakiem wsparte kampanią
Orzechowy smak z nutą karmelu, opakowanie zaskakujące konsumentów fioletowym kolorem, niesmażone i wegetariańskie – takie są nowe chrupki Curly Słony Karmel od Lorenz, które można już znaleźć na sklepowych półkach. Wprowadzenie produktu na rynek będzie wsparte szeroką kampanią marketingową. 
Żabka rozgrzewa kampanią „Weź to na gorąco!”
Na miłośników szybkiego i smacznego jedzenia poza domem czeka prawdziwa rewolucja. 22 maja br. Żabka ruszyła z kampanią „Weź to na gorąco!”, której jednym z kluczowych założeń jest zaprezentowanie szerokiej oferty przekąsek na gorąco PROSTO z PIECA, potocznie nazywanej street foodem. Kampania obejmuje czołowe stacje telewizyjne i radiowe, kina, nośniki w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764