logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AMS wygrał przetarg na obsługę dwóch pakietów wiat przystankowych w Gdańsku

  PR 30.06.2020, przeczytano 752 razy

23 czerwca 2020 r. Gdański Zarząd Dróg i Zieleni poinformował o rozstrzygnięciu przetargu na dzierżawę wiat przystankowych. W jego wyniku AMS został operatorem dwóch pakietów wiat, co zapewni ciągłość działań reklamowych dla klientów spółki na najbliższe piętnaście miesięcy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ams-wygral-przetarg-na-obsluge-dwoch-pakietow-wiat-przystankowych-w-gdansku,387606,artykul.html

Postępowanie dotyczyło obsługi i eksploatacji wiat przystankowych z możliwością zainstalowania gablot reklamowych typu citylight. W dyspozycji AMS znajdzie się w sumie 120 wiat przystankowych w centralnych punktach Gdańska. Podpisanie umowy przewidziane jest w lipcu 2020 r. Zgodnie z deklaracjami miasta po upływie obowiązywania umowy powyższej rozpisany zostanie nowy przetarg.

– Warunki przetargowe były dalekie od standardów rynkowych, na co zwracaliśmy uwagę władzom samorządowym. Jednak nasze postulaty nie zostały uwzględnione. Mimo to zdecydowaliśmy się na udział w przetargu, aby zapewnić naszym klientom realizującym kampanie ogólnopolskie dostęp do powierzchni reklamowych w kluczowych lokalizacjach w mieście – mówi Wojciech Zdanowicz, Członek Zarządu AMS – Myślę, że ten rok będzie zarówno dla miasta, jak i dla firm reklamy zewnętrznej czasem niezbędnym do odnalezienia się w nowej rzeczywistości po wejściu w życie uchwały krajobrazowej – dodaje.

Łącznie w ofercie firmy znajduje się ponad 14 tysięcy citylightów zlokalizowanych głównie w wiatach przystankowych.

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764