logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AMS wyposażył przystanek w defibrylator

  PR 13.09.2023, przeczytano 691 razy
ilustracja

AMS we współpracy z Urzędem Dzielnicy Mokotów oddał do użytku lokalnej społeczności Przystanek Zdrowie, na który składa się ratujący życie automatyczny defibrylator, ekran z edukacyjnymi treściami prozdrowotnymi i zielony dach rozchodnikowy, wspierający lokalny ekosystem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ams-wyposazyl-przystanek-w-defibrylator,401368,artykul.html

Przystanek Zdrowie, zlokalizowany przy ul. Rakowieckiej (Wiśniowa 01) w Warszawie, to inicjatywa skierowana do lokalnej społeczności. AMS i Urząd Dzielnicy Mokotów podjęły współpracę z firmą HS Medical, która zaowocowała stworzeniem kolejnego punktu z defibrylatorem na mapie Warszawy.

Nieustająco dbamy o poprawę bezpieczeństwa w miejscach publicznych w naszym mieście. Cieszymy się, że takich miejsc z dostępem do ratującego życie systemu AED na Mokotowie, jak i w całej Warszawie jest coraz więcej. Ich lokalizacje można znaleźć na stronie warszawa19115.pl. Zachęcamy do udostępniania do publicznej informacji innych lokalizacji tych urządzeń – mówi Rafał Miastowski, Burmistrz Dzielnicy Mokotów.

Defibrylator znajduje się w specjalnej skrytce, wbudowanej w boczny panel cyfrowego citylightu AMS, która zapewnia odpowiednie, bezpieczne warunki przechowywania i szybką możliwość wyjęcia go w razie potrzeby.

Automatyczny defibrylator jest intuicyjny i prosty w obsłudze. Wystarczy włączyć przycisk “ON” stosować się do instrukcji głosowej. To urządzenie, które realnie może przyczynić się do uratowania życia w przypadku zatrzymania krążenia – mówi Adam Jany, dyrektor ds. rozwoju HS Medical.

Przystanek Zdrowie to nasza kolejna odpowiedź na potrzebę tworzenia inteligentnych miast we współpracy z lokalnymi społecznościami, samorządami i przedstawicielami biznesu. Słuchamy głosów mieszkańców i realizujemy projekty dające realny wpływ na otaczającą rzeczywistość i poprawiające komfort życia w mieście – mówi Marek Kuzaka, Prezes AMS. – Projekty te powstają w formule partnerstwa publiczno-prywatnego, nie obciążając budżetu miasta – dodaje.

Przystanek Zdrowie to kolejne działanie AMS dla lokalnej społeczności. W 2019 r. na skwerze Sierpnia 1944 na warszawskiej Woli w ramach sąsiedzkiej inicjatywy firma postawiła Przystanek Wolność. Został on wyposażony w zielony dach, grę kółko i krzyżyk oraz stolik do gry w szachy i do dzisiaj służy do sąsiedzkich spotkań i odpoczynku wśród zieleni.

Przystanek na warszawskim Mokotowie dołączył do największego w Europie Środkowo-Wschodniej systemu EKO wiat AMS z zielonymi dachami, których liczba wynosi obecnie 128 obiektów w 9 miastach.

AMS jest pionierem stosowania ekologicznych rozwiązań w branży OOH.

Źródło: AMS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Atlas Arena na dłużej – Grupa Atlas pozostaje sponsorem tytularnym
Grupa Atlas przedłużyła o kolejne 5 lat umowę na sponsoring tytularny największej łódzkiej hali widowiskowej. Współpraca trwa już 15 lat! Przez ten czas obiekt odwiedziło ponad 9 000 000 gości, bawiąc się na blisko 1200 wydarzeń.
Komfort podsumowuje działania marketingowe 2024
Rok 2024 był przełomowym okresem dla firmy Komfort, odznaczającym się znaczącymi sukcesami zarówno w obszarze innowacyjnych działań marketingowych, jak i w odpowiedzi na dynamiczne zmiany na rynku. Jak podkreślają przedstawiciele firmy, był to czas kreatywności, technologicznego przełomu i budowania jeszcze bliższych relacji z klientami.
Mood Media dla The North Face: immersyjny „Basecamp” w Londynie
Mood Media ogłosiło dziś przełomową współpracę z marką The North Face, której efektem jest transformacja flagowego sklepu outdoorowego giganta na Regent Street w Londynie. Ten innowacyjny projekt wyznacza przyszłość handlu detalicznego, zdobywając nominacje w kategoriach „Duże formaty cyfrowe” oraz „Innowacje w technologii wyświetlania” w ramach Digital Signage Awards...
Kubota przekazała na aukcję WOŚP gigantycznego klapka
Polska marka Kubota po raz kolejny wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, która 26 stycznia zagra na rzecz onkologii i hematologii dziecięcej. Na specjalną aukcję Allegro trafił gigantyczny pluszowy klapek, którego Kubota stworzyła specjalnie z myślą o tej okazji.
Krakowska spółka Sparta Loyalty wdrożyła system lojalnościowy wraz z aplikacją mobilną w ukraińskiej sieci sklepów Kopijoczka. Nowe rozwiązanie pozwoli lepiej identyfikować potrzeby klientów i kierować do nich spersonalizowane kampanie oraz komunikaty. To kolejny duży projekt Sparta Loyalty w Ukrainie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764