logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AMS z „Nadzieją” na ulicach polskich miast

  PR 19.11.2020, przeczytano 387 razy
ilustracjastrzałka

W połowie listopada br. na przystankach w całej Polsce pojawiła się „Nadzieja” – intrygujący plakat Justyny Stoszek. Praca jest wspólnym komentarzem autorki i AMS na temat sytuacji, w jakiej znalazł się cały świat.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ams-z-_nadzieja_-na-ulicach-polskich-miast,389239,artykul.html

Autorką plakatów, na których to jedno słowo – „Nadzieja” wplecione zostało w roślinne motywy, jest Justyna Stoszek – malarka i rzeźbiarka, która od lat tworzy prace inspirowane naturą, a swoje działania skupia na szeroko rozumianej edukacji ekologicznej, relacji człowieka z naturą i ochronie środowiska.

– To nie jest łatwy czas dla nas i dla świata. Otacza nas strach i niepewność. Wszyscy potrzebujemy na pewno jednego –  nadziei,  że ten niepokój się skończy, że będzie lepiej - mówi Justyna Stoszek. – Chciałabym, żeby moja praca nie była znakiem ostrzegawczym, ich teraz nie brakuje. Chciałabym, żeby słowo „nadzieja” dawało otuchy, rozjaśniało myśli przechodniów i przenosiło do innego świata – dodaje.

Prace Justyny Stoszek znane są już w przestrzeni miejskiej. W poprzednich latach inspirowane naturą dzieła można było podziwiać na nośnikach Dynamic Backlight. Dzięki światłu backlightów zostały ożywione w dużym formacie, a ekspozycja roślinnych plakatów w wiatach przystankowych AMS cieszyła oczy przechodniów podczas miejskich podróży.

–  Mamy wiele sygnałów, że nasza roślinna galeria, której autorką jest Justyna Stoszek, spotyka się z entuzjastycznym przyjęciem – mówi Grażyna Gołębiowska, Dyrektor Marketingu AMS. – Cieszymy się, że jej kolejną odsłoną jest tak wymowny i tak potrzebny, niosący pocieszenie plakat. Plakat, który w symboliczny sposób pokazuje, że gdzieś z mroków wyłania się nadzieja, która dodaje człowiekowi otuchy. To zarazem także przedświąteczny przekaz dla wszystkich ludzi –  od Justyny i od nas – dodaje.

Kampanię „Nadzieja” od 16 listopada można oglądać na nośnikach AMS –  zarówno tradycyjnych, jak i cyfrowych.

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Blum w trasie online - event w czasach pandemii
Wydarzenie Blum w trasie zmieniło tryb i pojawiło się online. Za to legalne zgromadzenie było odpowiedzialne wrocławskie OMI Media House.
Firma Epson została wysoko oceniona za działania na rzecz ochrony środowiska oraz transparentności.
Robert Kubica, kierowca F1 Alfa Romeo Racing Orlen, ambasadorem marki Alfa Romeo w Polsce
Po ogłoszeniu 5-letniej gwarancji na wszystkie nowe samochody, Alfa Romeo prezentuje drugi filar nowej strategii marki w Polsce. Ambasadorem marki zostaje Robert Kubica, najsłynniejszy kierowca wyścigowy w Polsce i jednocześnie kierowca F1 Alfa Romeo Racing Orlen.
CES 2021: Udoskonalone monitory LG z serii LG Ultra na 2021 rok
Prezentując podczas targów CES 2021 nową linię monitorów Ultra, firma LG Electronics umacnia swoją ugruntowaną już pozycję w segmencie monitorów premium. Najnowsze monitory z serii UltraGear, UltraWide i UltraFine opracowano z myślą o graczach, artystach oraz profesjonalistach. Zapewniają znakomitą produktywność oraz najwyższą satysfakcję z rozrywki, a tym...
Świąteczne piżamy z nawiązaniem do kampanii Coca-Coli
Coca-Cola połączyła siły z włoską marką Tezenis. W efekcie powstała świąteczna kolekcja bielizny nocnej i piżam, przeznaczona na zimowe wieczory. Każde ubranie nawiązuje do kampanii świątecznych Coca-Cola, które towarzyszą nam już od 100 lat.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764