logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AMS z nagrodą specjalną Carbon Footprint Challenge Awards

  PR 19.10.2023, przeczytano 558 razy
ilustracja

W trakcie 4. edycji szczytu klimatycznego Carbon Footprint Summit 2023 firma AMS została nagrodzona za długoletnie zaangażowanie w sprawy ekologiczne i wsparcie działań Carbon Footprint Foundation. Ponadto, EKO wiaty AMS uzyskały certyfikat Carbon Footprint Approved.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ams-z-nagroda-specjalna-carbon-footprint-challenge-awards,401784,artykul.html

Carbon Footprint Approved to zastrzeżony międzynarodowy znak towarowy przyznawany produktom lub usługom, które zostały wytworzone lub dostarczone w odpowiedzialny środowiskowo i społecznie sposób. AMS uzyskał certyfikację za innowacyjne i unikatowe rozwiązanie dla miasta – EKO wiaty AMS, których ekologiczne moduły (zielone dachy) tworzą naturalną ochronę antysmogową.

Nasza misja to nie tylko tworzenie efektywnych i angażujących kampanii reklamowych. Postrzegamy ją znacznie szerzej – jako współtworzenie inteligentnych miast w zgodzie z wartościami ekologicznymi i społecznymi – mówi Krzysztof Ławicki, pełnomocnik zarządu AMS ds. ESG. – Nagroda, którą otrzymaliśmy, jest uhonorowaniem naszej dotychczasowej działalności, a także kolejnym krokiem w realizacji ogłoszonej przez nas strategii środowiskowej na lata 2023-2027 – dodaje.

Za zielone przystanki, EKO słupy solarne, EKO Backlighty i inne działania przyczyniające się do zmniejszenia śladu węglowego AMS otrzymał dwukrotnie nagrodę Carbon Footprint Challenge Awards oraz tytuł Lidera Transformacji Energetycznej 2022 i 2023 r. Ponadto EKO wiata oraz EKO słup zostały finalistami konkursu Dobry Wzór 2021.

AMS jest pionierem stosowania ekologicznych rozwiązań w branży OOH. Na EKO ofertę firmy składają się: system EKO wiat z dachami rozchodnikowymi w 9 miastach, EKO Premium Citylight – prośrodowiskowa reklama połączona z sadzeniem drzew, EKO słupy – największa w Polsce sieć słupów zasilanych energią słoneczną, EKO Busback – miejska reklama w ruchu na zero- i niskoemisyjnych pojazdach komunikacji publicznej oraz EKO Backlight – zestaw proekologicznych rozwiązań obejmujących m.in. zmniejszenie smogu świetlnego oraz certyfikowany ekologicznie druk materiałów reklamowych.

AMS posiada certyfikaty poświadczające uczestnictwo w systemie gwarancji sprzedaży energii z ekologicznych źródeł. W 2022 r. firma przystąpiła do programu EKO Premium Tauron i korzysta z energii elektrycznej, która w 100% pochodzi ze źródeł odnawialnych. Dzięki udziałowi w programie AMS zakupił od Tauron energię pochodzącą z ekologicznych źródeł, zmniejszając emisję CO2 o 650 ton.

Carbon Footprint Summit to wydarzenie, które co roku gromadzi przedstawicieli biznesu, środowiska naukowego, organizacji pozarządowych, aktywistów, liderów oraz liderki z całego świata, zainteresowanych problematyką zmian klimatu i dążących do realnego wpływu na przyszłość naszej planety.

Organizatorem Carbon Footprint Summit jest Carbon Footprint Foundation, krakowska fundacja zajmująca się budowaniem świadomości ekologicznej społeczeństwa. Swoją misję realizuje poprzez projekty edukacyjne oraz szczyt klimatyczny.

Źródło: AMS

ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764