logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AMS z nagrodą specjalną Carbon Footprint Challenge Awards

  PR 19.10.2023, przeczytano 363 razy
ilustracja

W trakcie 4. edycji szczytu klimatycznego Carbon Footprint Summit 2023 firma AMS została nagrodzona za długoletnie zaangażowanie w sprawy ekologiczne i wsparcie działań Carbon Footprint Foundation. Ponadto, EKO wiaty AMS uzyskały certyfikat Carbon Footprint Approved.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ams-z-nagroda-specjalna-carbon-footprint-challenge-awards,401784,artykul.html

Carbon Footprint Approved to zastrzeżony międzynarodowy znak towarowy przyznawany produktom lub usługom, które zostały wytworzone lub dostarczone w odpowiedzialny środowiskowo i społecznie sposób. AMS uzyskał certyfikację za innowacyjne i unikatowe rozwiązanie dla miasta – EKO wiaty AMS, których ekologiczne moduły (zielone dachy) tworzą naturalną ochronę antysmogową.

Nasza misja to nie tylko tworzenie efektywnych i angażujących kampanii reklamowych. Postrzegamy ją znacznie szerzej – jako współtworzenie inteligentnych miast w zgodzie z wartościami ekologicznymi i społecznymi – mówi Krzysztof Ławicki, pełnomocnik zarządu AMS ds. ESG. – Nagroda, którą otrzymaliśmy, jest uhonorowaniem naszej dotychczasowej działalności, a także kolejnym krokiem w realizacji ogłoszonej przez nas strategii środowiskowej na lata 2023-2027 – dodaje.

Za zielone przystanki, EKO słupy solarne, EKO Backlighty i inne działania przyczyniające się do zmniejszenia śladu węglowego AMS otrzymał dwukrotnie nagrodę Carbon Footprint Challenge Awards oraz tytuł Lidera Transformacji Energetycznej 2022 i 2023 r. Ponadto EKO wiata oraz EKO słup zostały finalistami konkursu Dobry Wzór 2021.

AMS jest pionierem stosowania ekologicznych rozwiązań w branży OOH. Na EKO ofertę firmy składają się: system EKO wiat z dachami rozchodnikowymi w 9 miastach, EKO Premium Citylight – prośrodowiskowa reklama połączona z sadzeniem drzew, EKO słupy – największa w Polsce sieć słupów zasilanych energią słoneczną, EKO Busback – miejska reklama w ruchu na zero- i niskoemisyjnych pojazdach komunikacji publicznej oraz EKO Backlight – zestaw proekologicznych rozwiązań obejmujących m.in. zmniejszenie smogu świetlnego oraz certyfikowany ekologicznie druk materiałów reklamowych.

AMS posiada certyfikaty poświadczające uczestnictwo w systemie gwarancji sprzedaży energii z ekologicznych źródeł. W 2022 r. firma przystąpiła do programu EKO Premium Tauron i korzysta z energii elektrycznej, która w 100% pochodzi ze źródeł odnawialnych. Dzięki udziałowi w programie AMS zakupił od Tauron energię pochodzącą z ekologicznych źródeł, zmniejszając emisję CO2 o 650 ton.

Carbon Footprint Summit to wydarzenie, które co roku gromadzi przedstawicieli biznesu, środowiska naukowego, organizacji pozarządowych, aktywistów, liderów oraz liderki z całego świata, zainteresowanych problematyką zmian klimatu i dążących do realnego wpływu na przyszłość naszej planety.

Organizatorem Carbon Footprint Summit jest Carbon Footprint Foundation, krakowska fundacja zajmująca się budowaniem świadomości ekologicznej społeczeństwa. Swoją misję realizuje poprzez projekty edukacyjne oraz szczyt klimatyczny.

Źródło: AMS

ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bossa Nova Events dla Tectum Group
17 maja 2024 roku Tectum Group, ekspert w usługach dekarskich na polskim rynku, zorganizował wydarzenie celebrujące 20-lecie swojej działalności w Polsce oraz inaugurujące nową siedzibę firmy. Realizację eventu powierzono agencji Bossa Nova Events, należącej do grupy Creative Brand Stories.
PIAP uczestniczy w spotkaniu EAC w Sztokholmie
Europejskie stowarzyszenia jednoczą się, aby rozwijać branżę produktów promocyjnych. W dniach 23-24 maja 2024 roku w Sztokholmie w Szwecji Polska Izba Artykułów Promocyjnych (PIAP) uczestniczyła jako słuchacz w spotkaniu kilku europejskich stowarzyszeń i Międzynarodowego Stowarzyszenia Produktów Promocyjnych (PPAI). Podczas wydarzenia przedstawiciele dziesięciu...
Stor9 z rekordowym wzrostem przychodów w 2023 roku
Stor9 – firma dynamicznie rozwijająca się w obszarach produkcji contentu oraz influencer marketingu – osiągnęła wzrost przychodów i zysku netto w 2023 roku. Przychody Stor9 wyniosły 23,9 mln zł, co oznacza 73-procentowy wzrost w porównaniu do roku poprzedniego. Zysk netto w tym okresie zwiększył się o 233% osiągając poziom 457 tys. zł.
mBank nowym klientem Altavia Kamikaze + K2
Altavia Kamikaze + K2 wygrywa przetarg mBanku i rozpoczyna obsługę marki w obszarze social mediów.
Kawy Nescafé w nowych opakowaniach
NESCAFÉ, pierwsza kawa rozpuszczalna, której początki sięgają 1938 roku, prezentuje swoją nową odsłonę. Marka zmienia identyfikację wizualną, którą można już zobaczyć m.in. na półkach sklepowych. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764