logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AMS z tytułem „Pracodawca Godny Zaufania”

  PR 10.11.2023, przeczytano 439 razy
ilustracjastrzałka

AMS został nagrodzony w XIII edycji Konkursu „Pracodawca Godny Zaufania” w kategorii Firma Przyjazna Osobom z Niepełnosprawnościami. Kapituła doceniła AMS za stworzenie prawdziwie włączającego miejsca pracy, w którym szacunek do drugiej osoby, bez względu na ograniczenia, jest podstawową wartością firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ams-z-tytulem-_pracodawca-godny-zaufania_,402023,artykul.html

Ponad 1/3 pracowników AMS to osoby z niepełnosprawnościami, a firma od lat angażuje się w promocję równości i szacunku w miejscu pracy. Potwierdziła to kapituła nagrody „Pracodawca Godny Zaufania”, doceniając szczególnie projekt „AMS dla Integracji” oraz Fundację „Akademia Integracji. Praca. Edukacja. Sport”, w której działalność zaangażowani są pracownicy AMS.

Wspieramy samorealizację naszych pracowników i pomagamy w rozwoju ich potencjału, realizowaniu pasji i osiąganiu sukcesów niezależnie od ewentualnych barier czy ograniczeń. Kibicujemy im podczas sportowych zmagań, stwarzamy elastyczne warunki pracy umożliwiające trenowanie i realizację sportowych pasji. – mówi Małgorzata Augustyniak, wiceprezes AMS. – Razem podejmujemy też szereg działań związanych z aktywizacją społeczną. Wierzymy, że angażowanie się w działania społeczne, przyczynia się do poprawy jakości życia wielu ludzi – dodaje.

AMS w 2004 r. powołał program „AMS dla Integracji”. Przez lata projekt ten zwiększył swoją skalę działania, a na podstawie jego wyjątkowych doświadczeń i obserwacji firma w 2013 r. stworzyła Fundację „Akademia Integracji. Praca. Edukacja. Sport”.

W ramach swojej działalności Fundacja z sukcesem prowadzi m.in.:

  • pokazy w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych (lekcje tolerancji, integracji, nauki o drugim człowieku, łączące teorię z praktyką),
  • pokazy szermiercze,
  • promocję zaangażowania w sport, wspieranie niepełnosprawnych pracowników uprawiających sport (szermierka na wózkach, żeglarstwo, koszykówka),
  • projekty „Trenuj z mistrzem” oraz „Wygraj życie dzięki marzeniom” - obozy rehabilitacyjne dla dzieci z niepełnosprawnościami oraz spotkania dotyczące integracji w szkołach,
  • projekt „Świadomi w sieci zagrożeń” skupiający się na zagrożeniach cyfrowych,
  • cykliczny, integracyjny piknik rodzinny „Razem możemy więcej”,
  • projekt związany z prawami konsumenckimi „Pamiętaj o swoich prawach” i „Konsument w Chmurze”.

Jako pracodawca AMS wspiera finansowo i niematerialnie działania Fundacji. Ułatwia także pracownikom prowadzenie aktywności społecznej poprzez elastyczny czas pracy i dodatkowe dni wolne.

Więcej o projektach Fundacji można przeczytać na stronie https://akademiaintegracji.pl/.

„Pracodawca Godny Zaufania” to inicjatywa, zapoczątkowana w 2009 r. przez liczne grono organizacji pozarządowych, think tanków oraz uczelni. Celem konkursu jest nagradzanie i promowanie firm, które realizują ciekawe i innowacyjne projekty z zakresu polityki pracowniczej. Konkurs promuje dobre wzorce pracodawcy, m.in. społeczne zaangażowanie, promowanie projektów wolontariackich, dostępność i inkluzywność firmy.

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gazeta Wyborcza i Wysokie Obcasy promują aktywność ruchową dzieci
Redakcje “Gazety Wyborczej” i “Wysokich Obcasów” postanowiły w 2024 r. – roku Igrzysk olimpijskich – podjąć wyzwanie rozbudzenia w dzieciach miłości do ruchu, inicjując akcję edukacyjną “PoRUSZ!my przyszłość naszych dzieci”. W ramach projektu powstanie cykl eksperckich artykułów, podcasty i krótkie materiały...
Klienci Wavemaker pierwszymi reklamodawcami SkyShowtime
SkyShowtime jako pierwsza globalna platforma streamingowa w Polsce uruchomił pakiety reklamowe, a klienci Wavemaker (GroupM) jako pierwsi zareklamowali się na jego łamach. IKEA, L’Oreal i Biedronka są też jednymi reklamodawcami SkyShowtime w pierwszej fazie działania planu reklamowego, co oznacza, że tylko ich reklamy wyświetlają się widzom korzystającym z tego pakietu.
Kuba Wojewódzki: talk-show liderem w grupie komercyjnej
Kolejny sezon programu „Kuba Wojewódzki” dobiegł końca. I to w stylu, jaki jego gospodarz lubi najbardziej – z przytupem i w gorącej atmosferze! Już od 18 lat autorski program najpopularniejszego showmana w Polsce jest punktem obowiązkowym każdej ramówki TVN. I patrząc na wyniki – prawie 9% udziału w grupie komercyjnej  – oraz...
Strategiczne partnerstwo Alteox i MediaSpurs
Alteox, luksemburska spółka specjalizująca się w Hotel TV, nadawaniu i dystrybucji treści wideo, kompleksowych usługach VoD oraz rozwoju aplikacji SmartTV, z radością ogłasza nawiązanie współpracy z MediaSpurs, w celu ekspansji na polski rynek.
Warner Bros. Discovery w Polsce świętuje różnorodność i inkluzywność
Warner Bros. Discovery w Polsce, lider rynku medialnego i sygnatariusz Karty Różnorodności, włącza się w obchody Europejskiego Miesiąca Różnorodności 2024. Z tej okazji firma zdecydowała się zorganizować WBD DEI Days, czyli trzydniowe wydarzenie poświęcone różnorodności, równości i inkluzywności. Obfitowało one w inspirujące spotkania i warsztaty,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764