logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AMS ze złotą statuetką Mecenasa Kultury Krakowa

  PR 16.10.2018, przeczytano 484 razy
ilustracjastrzałka

AMS już po raz siódmy został nagrodzony tytułem Mecenasa Kultury Krakowa – w tym roku pierwszy raz otrzymał złotą statuetkę w kategorii Donator za stałe i znaczące współfinansowanie instytucji i wydarzeń kulturalnych związanych z Krakowem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ams-ze-zlota-statuetka-mecenasa-kultury-krakowa,379756,artykul.html

Kapituła Bractwa Mecenatu Krakowa przyznała AMS statuetkę za zaangażowanie w promocję inicjatyw społecznych i artystycznych miasta w 2017 r.

W ubiegłym roku we współpracy z Muzeum Narodowym w Krakowie AMS stworzył bezprecedensową kampanię promocyjną wystawy dzieł Stanisława Wyspiańskiego. Projekt „Przystanek Wyspiański” został zrealizowany w 8 największych miastach w Polsce, gdzie w 110. rocznicę śmierci Stanisława Wyspiańskiego w wiatach przystankowych pojawiły się wyjątkowe reprodukcje dzieł artysty. Każda wiata wyposażona była w WiFi, po którego uruchomieniu na urządzeniu użytkownika pojawiała się strona akcji „Przystanek Wyspiański” kierująca na stronę internetową Muzeum Narodowego.

Na przystanku można było też pobrać dedykowane wystawie materiały, a dzięki wbudowanym w wiaty urządzeniom mp3 - posłuchać przewodnika. Dodatkowo, na przystankach w Krakowie i Poznaniu - dzięki specjalnym możliwościom reklamy outdoorowej - można było poczuć kwiatowy zapach nawiązujący do motywów pojawiających się często w polichromiach i witrażach Wyspiańskiego. Niekonwencjonalna i atrakcyjna forma reklamy przyczyniła się do ogromnej popularności wystawy – odwiedziło ją już ponad 96,6 tys. widzów.

Oprócz tego AMS w 2017 roku zrealizował w Krakowie projekt „Przystanek Literatura”. Z okazji Światowego Dnia Książki i Praw Autorskich na krakowskich ulicach pojawiły się multimedialne Przystanki Literackie Miasta Literatury UNESCO, przybliżające podróżującym komunikacją miejską ważne postaci pisarzy związanych z Krakowem.

AMS po raz pierwszy otrzymał złotą statuetkę Mecenasa Kultury Krakowa w kategorii Donator. W ubiegłych latach firma otrzymała 4 złote i 2 srebrne statuetki w kategorii Patron Medialny.

Tytuł Mecenasa Kultury Krakowa przyznaje Prezydent Miasta Krakowa, na wniosek Bractwa Mecenatu, corocznie (od 1996 r.) za poprzedni rok kalendarzowy. Taka forma wyróżnienia ma wspierać i promować współpracę pomiędzy środowiskiem gospodarczym a środowiskiem artystycznym, instytucjami kultury oraz gospodarzami obiektów zabytkowych na terenie Krakowa. Laureaci konkursu wyłaniani są w czterech równorzędnych kategoriach: kategoria Donator – za stałe i znaczące współfinansowanie instytucji i wydarzeń kulturalnych związanych z Krakowem, kategoria Sponsor – za najciekawszą formę i efektywność mecenatu, kategoria Za działania na rzecz ochrony zabytków oraz kategoria Patron Medialny.

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764