logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#AMStarget: KFC wybiera sieć Digital Indoor AMS

  PR 12.08.2022, przeczytano 446 razy
ilustracja

W swojej wakacyjnej kampanii reklamowej KFC wykorzystało analizę danych OOH zawartą w ofercie produktowej AMS. Zapewnia ona personalizację przestrzeni miejskiej, a także odpowiedni dobór punktów kontaktu z odbiorcą do konkretnych etapów ścieżki zakupowej, zwiększając efektywność działań reklamowych. Dopasowane miejsce i czas zaowocowały komplementarną kampanią OOH łączącą możliwości klasycznego i cyfrowego outdooru.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/amstarget%3A-kfc-wybiera-siec-digital-indoor-ams,396885,artykul.html

KFC towarzyszy swoim klientom w codziennych wakacyjnych czynnościach - spacerach, podróżach po mieście, sportowych aktywnościach i spotkaniach z bliskimi. Wybrany produkt targetowany - #AMStarget został zaprojektowany w taki sposób, aby pobudzać i stymulować chęć skorzystania z oferty marki w przestrzeni miejskiej - w kanałach klasycznego i Digital OOH, a następnie kierować klientów bezpośrednio do restauracji KFC. Najistotniejsza część komunikacji była prowadzona za pośrednictwem nośników Digital Indoor AMS w 22 galeriach handlowych w 18 miastach - na ostatnim etapie przed dokonaniem zakupu przypominały one o marce oraz spontanicznie pozyskiwały ruch bezpośrednio od konkurencji.

Klasyczne nośniki OOH wykorzystane w kampanii zwracają uwagę na produkt, pobudzają do działania i dostarczają informacji w pierwszym kroku podejmowania decyzji zakupowych – mówi Tomasz Muraszko, Head of Product Marketing z AMS. – Dodatkowo, kampania reklamowa realizowana w sieci Digital Indoor w centrach handlowych, dzięki bliskości punktów sprzedaży, pomaga podejmować decyzję i potencjalnie zwiększa konwersję sprzedaży – dodaje.

Zależało nam na kampanii, która uwzględni zarówno bliską lokalizację naszych restauracji i ich spontaniczne odwiedziny, jak i zachęci do planowanych spotkań – mówi Sylwia Przybyła, Brand Manager KFC z firmy AmRest. – Postawiliśmy na outdoor, który przeprowadza konsumenta przez całą ścieżkę zakupową i zwielokrotnia kontakt z naszą kampanią na różnych etapach podejmowania decyzji o skorzystaniu z oferty KFC. Zwraca uwagę, umacnia wizerunek marki i – to, co jest sednem OOH – jest w przestrzeni, w której przebywa nasz konsument.

Od samego początku rekomendowaliśmy rozwiązania stworzone na podstawie analizy danych. Stąd wybór produktu targetowanego, który wzmocniony triggerem podczas ostatniego etapu podejmowania decyzji – mówi Łukasz Kukulski, Senior Communication Planner, Media Direction OMD. – Digital Indoor AMS w galeriach handlowych to najlepsze rozwiązanie, które swoim potencjałem wpływa na zwiększenie liczby odwiedzin w restauracjach naszego klienta.

Źródło: Agora S.A.

Dodatkowe informacje:

AMS jest liderem reklamy Out-of-Home (OOH) w Polsce, zdobywcą licznych nagród. Działa w obszarze klasycznego i cyfrowego OOH. Od września 2002 r. należy do Grupy Agora. Klientom oferuje skuteczne kampanie z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi na 23 tys. powierzchni reklamowych, dysponując, jako jedyna firma, systemami nośników z każdego segmentu rynku.

AMS jest liderem w segmencie mebli miejskich – na podstawie kontraktów z największymi gminami w Polsce wyposażył w nie ponad 30 największych polskich miast. Zrealizował pionierskie na polskim rynku inwestycje w zrewitalizowanych obszarach Łodzi, Szczecina, Warszawy i Wrocławia. Spółka jest wyłącznym operatorem wiat przystankowych w Warszawie i Krakowie oraz pionierem budowy EKO wiat w Polsce realizowanych w duchu nature based solutions.

AMS znany jest z działań społecznych, m.in. na rzecz integracji osób niepełnosprawnych. W 2013 r. spółka powołała do życia Fundację „Akademia Integracji”. W ramach działań na rzecz środowiska prowadzi programy – Galeria Plakatu AMS i AMS dla miast.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowość CNN International – rusza program „Decoded” o nowych technologiach
Zmiany na świecie zachodzą w zawrotnym tempie, a wpływ nowych technologii na gospodarkę, społeczności czy warunki życia nigdy dotąd nie był tak odczuwalny. CNN International zapowiada nową sześcioodcinkową produkcję „Decoded”, w której pochyli się nad pytaniami, jaką rolę pełnią przełomowe technologie i dlaczego mają one znaczenie. Premiera pierwszego...
Kanał Sportowy nadaje w Biedronce
Wygodna kanapa, koszulka sportowa i kufel złotego trunku to zwykle dobry przepis na dzień meczowy. W trakcie jesiennej aury warto jednak do ręki wziąć kubek z ciepłym napojem, który rozgrzeje nas nawet, jeśli mecz nie przynosi dużych emocji. Od czwartku, 22 września, w Biedronce dostępne będą kubki z wytłoczeniem, kubki zmieniające kolor oraz kubki termiczne Kanału...
12 września do oferty serwisu streamingowego CANAL+ online dołączą ogólnodostępne kanały Polsat i TV4. Kanały będą dostępne dla wszystkich subskrybentów CANAL+ online bez względu na posiadany pakiet.
W marcu 2016 roku TVP zerwała współpracę z Radosławem M., który został dziś tymczasowo aresztowany w związku z zarzutami pedofilii.
Dzień pogrzebu Królowej Brytyjskiej był transmitowany w mediach na całym świecie. TVN24 pokazał całodzienny specjalny program, w trakcie którego relacjonowany był cały przebieg uroczystości pogrzebowych. Na miejscu byli korespondenci stacji, a studiu w Warszawie goście - eksperci, historycy, specjaliści od protokołu. Tego dnia najchętniej wybieranym kanałem informacyjnym była...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764