logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#AMStarget: KFC wybiera sieć Digital Indoor AMS

  PR 12.08.2022, przeczytano 736 razy
ilustracja

W swojej wakacyjnej kampanii reklamowej KFC wykorzystało analizę danych OOH zawartą w ofercie produktowej AMS. Zapewnia ona personalizację przestrzeni miejskiej, a także odpowiedni dobór punktów kontaktu z odbiorcą do konkretnych etapów ścieżki zakupowej, zwiększając efektywność działań reklamowych. Dopasowane miejsce i czas zaowocowały komplementarną kampanią OOH łączącą możliwości klasycznego i cyfrowego outdooru.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/amstarget%3A-kfc-wybiera-siec-digital-indoor-ams,396885,artykul.html

KFC towarzyszy swoim klientom w codziennych wakacyjnych czynnościach - spacerach, podróżach po mieście, sportowych aktywnościach i spotkaniach z bliskimi. Wybrany produkt targetowany - #AMStarget został zaprojektowany w taki sposób, aby pobudzać i stymulować chęć skorzystania z oferty marki w przestrzeni miejskiej - w kanałach klasycznego i Digital OOH, a następnie kierować klientów bezpośrednio do restauracji KFC. Najistotniejsza część komunikacji była prowadzona za pośrednictwem nośników Digital Indoor AMS w 22 galeriach handlowych w 18 miastach - na ostatnim etapie przed dokonaniem zakupu przypominały one o marce oraz spontanicznie pozyskiwały ruch bezpośrednio od konkurencji.

Klasyczne nośniki OOH wykorzystane w kampanii zwracają uwagę na produkt, pobudzają do działania i dostarczają informacji w pierwszym kroku podejmowania decyzji zakupowych – mówi Tomasz Muraszko, Head of Product Marketing z AMS. – Dodatkowo, kampania reklamowa realizowana w sieci Digital Indoor w centrach handlowych, dzięki bliskości punktów sprzedaży, pomaga podejmować decyzję i potencjalnie zwiększa konwersję sprzedaży – dodaje.

Zależało nam na kampanii, która uwzględni zarówno bliską lokalizację naszych restauracji i ich spontaniczne odwiedziny, jak i zachęci do planowanych spotkań – mówi Sylwia Przybyła, Brand Manager KFC z firmy AmRest. – Postawiliśmy na outdoor, który przeprowadza konsumenta przez całą ścieżkę zakupową i zwielokrotnia kontakt z naszą kampanią na różnych etapach podejmowania decyzji o skorzystaniu z oferty KFC. Zwraca uwagę, umacnia wizerunek marki i – to, co jest sednem OOH – jest w przestrzeni, w której przebywa nasz konsument.

Od samego początku rekomendowaliśmy rozwiązania stworzone na podstawie analizy danych. Stąd wybór produktu targetowanego, który wzmocniony triggerem podczas ostatniego etapu podejmowania decyzji – mówi Łukasz Kukulski, Senior Communication Planner, Media Direction OMD. – Digital Indoor AMS w galeriach handlowych to najlepsze rozwiązanie, które swoim potencjałem wpływa na zwiększenie liczby odwiedzin w restauracjach naszego klienta.

Źródło: Agora S.A.

Dodatkowe informacje:

AMS jest liderem reklamy Out-of-Home (OOH) w Polsce, zdobywcą licznych nagród. Działa w obszarze klasycznego i cyfrowego OOH. Od września 2002 r. należy do Grupy Agora. Klientom oferuje skuteczne kampanie z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi na 23 tys. powierzchni reklamowych, dysponując, jako jedyna firma, systemami nośników z każdego segmentu rynku.

AMS jest liderem w segmencie mebli miejskich – na podstawie kontraktów z największymi gminami w Polsce wyposażył w nie ponad 30 największych polskich miast. Zrealizował pionierskie na polskim rynku inwestycje w zrewitalizowanych obszarach Łodzi, Szczecina, Warszawy i Wrocławia. Spółka jest wyłącznym operatorem wiat przystankowych w Warszawie i Krakowie oraz pionierem budowy EKO wiat w Polsce realizowanych w duchu nature based solutions.

AMS znany jest z działań społecznych, m.in. na rzecz integracji osób niepełnosprawnych. W 2013 r. spółka powołała do życia Fundację „Akademia Integracji”. W ramach działań na rzecz środowiska prowadzi programy – Galeria Plakatu AMS i AMS dla miast.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764