logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AMT Product wzmacnia dział serwisu

  PR 18.10.2013, przeczytano 3811 razy
ilustracjastrzałka
Stoisko firmy na Festiwalu Druku

AMT Product – pierwszy polski producent atramentów eko i mild solwentowych konsekwentnie wzmacnia swoją pozycję rynkową. Klienci doceniają unikalną kombinację wysokiej jakości produktu i bardzo atrakcyjnej ceny, co w efekcie daje komfortową pracę i znaczne obniżenie kosztów druku, przekładając się na wzrost rentowności drukarni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/amt-product-wzmacnia-dzial-serwisu,19990,artykul.html

Początkowo wiele osób obserwowało nasze działania i firmę z zaciekawieniem i zarazem z lekkim niedowierzaniem, że w Polsce można produkować  wysokiej jakości atramenty do Rolandów, Mutohów, czy Mimaki. Jednak nasze konsekwentne działania, jak potwierdzenie doskonałej światłoodporności atramentów w niezależnych badaniach, zdobycie złotego medalu na targach Festiwal Druku, a przede wszystkim kolejni zadowoleni klienci, budują nasz wizerunek jako sprawnego i wiarygodnego partnera biznesowego - mówi Marek Polewka, właściciel firmy AMT Product.

Klienci wybierając AMT Product jako dostawce atramentów otrzymują wsparcie techniczne w bardzo szerokim zakresie. Technik dokonuje wymiany atramentów (wcześniej czyszcząc ścieżkę atramentu), stabilizuje i optymalizuje parametry druku i finalnie wykonuje profilowanie barwne. Cały ten proces wykonywany jest bezpłatnie. W późniejszym etapie nasi klienci mają prawo do korzystania z usług serwisowych na specjalnych, preferencyjnych warunkach. Zakres świadczonych usług obejmuje przeglądy okresowe, wymianę części i podzespołów oraz doradztwo. Chcąc zapewnić sprawną obsługę obecnych i przyszłych klientów dział serwisu powiększył się o współpracowników:

Izabela Jankowiak – ma duże doświadczenie w pracy z drukarkami wielkoformatowymi. Pierwsze kroki w branży stawiała w bielskiej drukarni Fabryka Reklamy Nowa, gdzie zajmowała się obsługą kilkunastu ploterów wielkoformatowych. Specjalizuje się w serwisowaniu maszyn Mimaki, Roland, Mutoh oraz chińskich modeli wyposażonych w głowice DX5, DX7.  Z prawdziwie góralskim zaangażowaniem realizuje każde zlecenie serwisowe. Nieustępliwa. Jej zawodowe zainteresowania to  przede wszystkim color management.

Tomasz Kasperek – wieloletni praktyk oraz drukarz. Specjalizuje się w serwisowaniu i profilowaniu maszyn Mutoh, Roland oraz Mimaki. Doświadczenie zdobył współpracując m.in. z producentem reklam pneumatycznych Poltent z Wodzisławia Śląskiego. Ma bogatą znajomość softwaru wykorzystywanego w drukarniach. Interesuje się grafiką komputerową i reklamą.

Źródło: AMT Product

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764