logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Amundsen Vodka ze złotem w konkursie Effie Awards 2019

  PR 30.10.2019, przeczytano 998 razy
ilustracjastrzałka

W poniedziałek, 28 października odbyła się dwudziesta, jubileuszowa gala konkursu Effie Awards. W gronie zwycięzców znalazła się Amundsen Vodka zdobywając złotą statuetkę w kategorii „Napoje alkoholowe” za kampanię Odkrywaj Więcej. Strategię stworzyła agencja The Digitals na zlecenie Stock Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/amundsen-vodka-ze-zlotem-w-konkursie-effie-awards-2019,384539,artykul.html

Odkrywaj nowy horyzonty. #OdkrywajWięcej

Amundsen Vodka powstała z myślą, aby inspirować, a pretekstem do jej stworzenia była jedna z najtrudniejszych wypraw, jakie podjął człowiek – zdobycie Bieguna Południowego. Amundsen to uhonorowanie historii nazywanej największą przygodą ludzkości i marka, która przekonuje, że każdy może stać się poszukiwaczem przygód. Kampania Odkrywaj Więcej zachęca do znalezienia w sobie pierwiastka odkrywcy – niekoniecznie poprzez organizację dalekich ekspedycji i ekstremalnych wypraw, lecz poprzez inspirowanie, poszukiwanie nowych doświadczeń i wrażeń w codziennym życiu.

- Możliwości komunikacji w kategorii alkoholi wysokoprocentowych są ograniczone: brak ATL/BTL, ograniczenia prawne… Jest to spore wyzwanie w naszej codziennej pracy. Tym bardziej jest mi niezmiernie miło, że nagrodę w tak istotnym konkursie branżowym otrzymała marka Amundsen, która mimo barier była w stanie swoją opowieścią przekonać do siebie ludzi. Nagle te wyzwania stały się naszą siłą napędową do nietuzinkowego sposobu myślenia, szukania kreatywnych rozwiązań i nauczyły, że jakość contentu i jego spójność w modelu 360 mają w tej branży ma większe znaczenie niż gdziekolwiek indziej. – mówi Ewelina Łukasiak, Junior Communication Manager w Stock Polska.

W ramach prowadzonych działań marka nawiązała współpracę z trzema ambasadorami – Łukaszem Nowickim – aktorem, dziennikarzem i podróżnikiem, Krzysztofem Starnawskim – nurkiem i pasjonatem fotografii głębinowej i Marcinem Dobasem – fotografem National Geographic. Zwieńczeniem kampanii był prestiżowy konkurs Amundsen Photo Awards, podczas którego wyłoniono autorów najlepszych fotografii w trzech wyjątkowych kategoriach: zwierzęta, ludzie i krajobraz oraz kategorii specjalnej nawiązująca do idei marki i jej historii - Zimowa Ekspedycja. O jego sukcesie świadczy liczba zgłoszeń - niemal 4 tysiące, czyli aż 14 tysięcy zdjęć.

Skuteczna komunikacja to nie tylko odpowiadanie na potrzeby konsumentów, prowadzenie działań zgodnie z panującymi trendami – liczy się również sam proces, czyli sposób prowadzenia interesującej narracji. Wszystkie ubiegłoroczne działania Amundsena kręciły się wokół platformy komunikacyjnej Odkrywaj Więcej. Miały one charakter 360° - realizowane w kanałach digitalowych, przez aktywacje PR-owe i obecność na eventach – zapewniając tym samym szerokie dotarcie.

Prestiżowy konkurs

Effie Awards to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów w branży marketingowej, który docenia najlepsze kampanie i najbardziej efektywne działania komunikacyjne, które swoje odzwierciedlenie mają również w wynikach biznesowych. Jury wybierając zwycięzców uwzględnia wiele czynników takich jak: innowacyjność, interdyscyplinarny charakter projektu i skuteczność w odniesieniu do założeń strategicznych i celów. Oprócz złotych statuetek rozdano również nagrody dla najefektywniejszej agencji reklamowej, czy agencji mediowej. Poza Grand Prix wręczono 19 brązowych, 31 srebrnych i 6 złotych statuetek.

Źródło: Stock Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764