logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Analiza doświadczeń konsumenckich jako nowa kompetencja Spacecamp

  PR 17.03.2021, przeczytano 379 razy
ilustracja

W strukturach Spacecamp (Brand New Galaxy), powstał dział Customer Experience Intelligence (CXI) - nowe centrum kompetencji badawczych, analitycznych i szkoleniowych, związanych z budowaniem i monitoringiem efektywności doświadczeń konsumenckich.  Kieruje nim Artur Puszkiewicz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/analiza-doswiadczen-konsumenckich-jako-nowa-kompetencja-spacecamp,390668,artykul.html

Puszkiewicz związany jest z Brand New Galaxy od 2020 roku. Swoją ścieżkę zawodową w holdingu rozpoczął jako head of research w agencji marketingu strategicznego Stratosfera, z której dołącza do Spacecamp wraz z Martą Golańską i Anną Chyl. Wcześniej kierował zespołami badawczymi w SMG/KRC (obecnie Kantar) i 4P, tworzył strategie marek i wdrażał programy thru the line w agencjach Y&R i Euro RSCG (Havas). Zajmował się także coachingiem marek w BAV Consulting. Realizował projekty dla firm z rozmaitych branż: FMCG (np. Nestle, Danone, Pepsi, Kamis, Bunge, Kraft, Unilever, Maspex), telecom (np. Plus GSM, T-Mobile, Centertel/Idea/Orange/TP), finanse (np. Citibank, PKO Bank Polski, PZU), energetyka (np. innogy, Energa, PGNiG).

- Pozytywne doświadczenie konsumentów jest podstawą skutecznych działań marketingowych. Digital pozwala je precyzyjnie analizować i dzięki temu podejmować decyzje umożliwiające realizację celów w szybko zmieniającej się rzeczywistości. Stąd też i nasz ruch w kierunku rozwinięcia oferty: jako Spacecamp będziemy od tej pory dostarczać także produkty badawczo-analityczne, integrację danych oraz narzędzia strategiczne i warsztaty, zarówno wewnątrz holdingu Brand New Galaxy, jak i dla naszych klientów. Bogata wiedza Artura i jego zespołu pozwoliła nam na opracowanie efektywnej, sprawdzonej na wielu rynkach metodologii diagnozowania i optymalizacji skuteczności, z jaką marka przeprowadza konsumentów przez ścieżki zakupowe w wielokanałowym środowisku - mówi Alicja Miłuńska, Managing Director Spacecamp.

Źródło: Brand New Galaxy

www.brandnewgalaxy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

ING z nową kampanią w zakresie cyberbezpieczeństwa
ING Bank Śląski w nowej kampanii wspiera Polaków w lepszym dbaniu o bezpieczeństwo w internecie. Bank promuje dodatkowe, innowacyjne zabezpieczenia w „Strefie bezpieczeństwa” w aplikacji Moje ING i pokazuje, że można robić swoje, bezpieczniej.
Ukraiński artysta dla Prologis Park Warsaw-Żerań
Na fasadzie magazynu Prologis w Warszawie, streetartowy malarz ukraiński Alex Maksiov, stworzył ogromny mural 3D przedstawiający cztery sikorki.
Hard Rock Cafe poszerza współpracę ze światową legendą piłki nożnej Lionelem Messim i prezentuje najnowszą wersję cieszącego się powodzeniem wśród fanów burgera Messi Burger - Champion's Edition. Burger Messi Burger Champion's Edition dostępny w restauracjach Hard Rock Cafe na całym świecie, odpowiedni dla najlepszego gracza wszech czasów, jest teraz dostępny z trzema...
Żywiec wciąż zachęca, by doceniać to, co w życiu ważne i skupiać się na relacjach z bliskimi, zwłaszcza przed Świętami. Idei drugiego Ż nie mogłoby więc zabraknąć w zimowej komunikacji marki. Na półki trafiły już piwa Żywiec w opakowaniach nawiązujących do wzorów świątecznych swetrów. Akcji towarzyszy konkurs, w którym do wygrania są...
Velobank z kampanią „Świat bardziej Velo”
VeloBank wdrożył nową strategię, zaprezentował logotyp i ruszył z promocją odmienionej marki. Hasłem kampanii jest „Świat bardziej Velo”, które ma pokazać, że bank poprzez swoje wartości, produkty i jakość obsługi tworzy bankowość bardziej dopasowaną do współczesnego klienta. 16 listopada wystartowała kampania teaserowa, a 21 listopada kampania wizerunkowa...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764