logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Analiza doświadczeń konsumenckich jako nowa kompetencja Spacecamp

  PR 17.03.2021, przeczytano 484 razy
ilustracja

W strukturach Spacecamp (Brand New Galaxy), powstał dział Customer Experience Intelligence (CXI) - nowe centrum kompetencji badawczych, analitycznych i szkoleniowych, związanych z budowaniem i monitoringiem efektywności doświadczeń konsumenckich.  Kieruje nim Artur Puszkiewicz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/analiza-doswiadczen-konsumenckich-jako-nowa-kompetencja-spacecamp,390668,artykul.html

Puszkiewicz związany jest z Brand New Galaxy od 2020 roku. Swoją ścieżkę zawodową w holdingu rozpoczął jako head of research w agencji marketingu strategicznego Stratosfera, z której dołącza do Spacecamp wraz z Martą Golańską i Anną Chyl. Wcześniej kierował zespołami badawczymi w SMG/KRC (obecnie Kantar) i 4P, tworzył strategie marek i wdrażał programy thru the line w agencjach Y&R i Euro RSCG (Havas). Zajmował się także coachingiem marek w BAV Consulting. Realizował projekty dla firm z rozmaitych branż: FMCG (np. Nestle, Danone, Pepsi, Kamis, Bunge, Kraft, Unilever, Maspex), telecom (np. Plus GSM, T-Mobile, Centertel/Idea/Orange/TP), finanse (np. Citibank, PKO Bank Polski, PZU), energetyka (np. innogy, Energa, PGNiG).

- Pozytywne doświadczenie konsumentów jest podstawą skutecznych działań marketingowych. Digital pozwala je precyzyjnie analizować i dzięki temu podejmować decyzje umożliwiające realizację celów w szybko zmieniającej się rzeczywistości. Stąd też i nasz ruch w kierunku rozwinięcia oferty: jako Spacecamp będziemy od tej pory dostarczać także produkty badawczo-analityczne, integrację danych oraz narzędzia strategiczne i warsztaty, zarówno wewnątrz holdingu Brand New Galaxy, jak i dla naszych klientów. Bogata wiedza Artura i jego zespołu pozwoliła nam na opracowanie efektywnej, sprawdzonej na wielu rynkach metodologii diagnozowania i optymalizacji skuteczności, z jaką marka przeprowadza konsumentów przez ścieżki zakupowe w wielokanałowym środowisku - mówi Alicja Miłuńska, Managing Director Spacecamp.

Źródło: Brand New Galaxy

www.brandnewgalaxy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764