logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Analog wciąż w cenie w branży reklamowej

  PR 16.02.2017, przeczytano 581 razy
ilustracjastrzałka

Rusza nieszablonowa kampania Cheil Poland, oparta na tradycyjnej sztuce ilustracji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/analog-wciaz-w-cenie-w-branzy-reklamowej,31482,artykul.html

W czasach, kiedy większość kampanii reklamowych tworzy się głównie poprzez współpracę człowieka z komputerami, a połowa życia dzieje się online, tradycyjne formy pracy i sztuki schodzą na dalszy plan. Cheil Poland podjął się jednak wyzwania – w dobie postępującej digitalizacji stworzył opierającą się na warstwie wizualnej, analogową kampanię dla lodówek technologicznego giganta – marki Samsung.

Na potrzeby wąsko targowanej kampanii powstała spójna linia wizualna, wykorzystana w prasie i digitalu. Ilustracje zostały wykonane odręcznie, tworząc przekaz, który wyróżnia się w szumie reklam sprzętu AGD. By w pełni wykorzystać potencjał kreacji, Cheil Poland współpracowało ze znanym polskim ilustratorem, Przemysławem Truścińskim. – Cieszę się, że prawdziwe artystyczne rzemiosło nie zanika w reklamie, a dobra i oryginalna praca wciąż ma znaczenie – stwierdził Truściński.

Linia kreatywna promuje lodówki firmy Samsung – lidera nie tylko sprzedaży na polskim rynku, ale również rozwiązań i najwyższej jakości wykonania. Produkty AGD Samsung to najnowocześniejsze technologie – np. Space Max, pozwalający na zwiększenie pojemności, przy zachowaniu tych samych wymiarów lodówki. Komunikacja kategorii AGD wymaga nowego i świeżego podejścia, dlatego kreacja powstała na potrzeby kampanii jest niezwykle charakterystyczna, co w bezpośredni sposób przełoży się na  zapamiętywalność przekazu.

– Marzeniem każdej agencji jest klient, który wybiera najśmielszy projekt. Świadczy to o bliskich relacjach i obopólnym zaufaniu, a także dowodzi – co niezwykle ważne z perspektywy kreacji – że świeże, oparte na mocnym insighcie i prawdziwie twórcze pomysły nadal są w cenie – podsumowała Mojca Tirš, Creative Director Cheil Polska

Źródło: Cheil Polska

www.cheil.com

Dodatkowe informacje:

Klient: Magdalena Sielawa – Samsung Polska
Koncepcja: Mojca Tirš, Rafał Michałek-Czerepak
Digital Art Director: Remigiusz Rogala
Copywriting: Marta Pelska
Ilustrator: Przemysław “Trust” Truściński
Client Service: Karolina Piwko, Mateusz Rutkowski
Strategia: Rafał Piasecki

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764