Już 22 kwietnia rozpocznie się kampania promująca nowy, orzeźwiający smak Redd’s - Grapefruit-Pineapple. Spot, który emitowany będzie w największych stacjach telewizyjnych skoncentrowany jest na produkcie i jego cechach. Ananas i grapefruit to także pierwszoplanowi bohaterowie kampanii w Internecie, która startuje kilka dni wcześniej – 18 kwietnia.
Tegoroczna kampania reklamowa marki Redd’s zdecydowanie różni się od poprzednich. Bajkowe skojarzenia z Czerwonym Kapturkiem czy Alicją z krainy czarów wykorzystywane w minionych dwóch sezonach, tym razem ustąpiły miejsca produktowi. Nowa kampania skupia się na promocji ananasa i grapefruita komunikując jednocześnie najważniejszą cechę nowego Redd’sa – idealne orzeźwienie – mówi Aleksandra Zarychta-Kuzalska, kierownik ds. PR marek w Kompanii Piwowarskiej.
Nowy Redd’s Grapefruit-Pineapple to oryginalne, nieznane dotąd na polskim rynku piwnym, połączenie soczystego ananasa i kwaskowatego grapefruita – owoców idealnych na ciepłe, wiosenne i letnie popołudnia oraz wieczory. Na 22 kwietnia zaplanowano początek emisji spotu reklamowego, który pojawi się w największych stacjach telewizyjnych i wprowadzi konsumentki w orzeźwiający świat nowego wariantu smakowego Redd’sa. Od maja kampania telewizyjna zostanie dodatkowo wzmocniona sponsoringiem na wyselekcjonowanych kanałach.
Kampania marketingowa obejmie także szerokie działania w Internecie m.in. współpracę ze Spotify i Listonic oraz odświeżenie strony internetowej www.redds.pl. Działania promocyjne w digitalu podzielone zostaną na dwie części i potrwają do końca czerwca.
Kreację spotu przygotowała agencja GPD Advertising. Za jego produkcję odpowiedzialne było studio Oto Film, a postprodukcję - Platige Image. Działania digital realizuje agencja Lubię to – Social Media Agency, działania PR - Q&A Consulting. Media zakupił dom mediowy MEC.
Źródło: KOMPANIA PIWOWARSKA SA