logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ananas i grapefruit w kampani marki Redd’s

  PR 19.04.2013, przeczytano 4742 razy
ilustracjastrzałka

Już 22 kwietnia rozpocznie się kampania promująca nowy, orzeźwiający smak Redd’s - Grapefruit-Pineapple. Spot, który emitowany będzie w największych stacjach telewizyjnych skoncentrowany jest na produkcie i jego cechach. Ananas i grapefruit to także pierwszoplanowi bohaterowie kampanii w Internecie, która startuje kilka dni wcześniej – 18 kwietnia. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ananas-i-grapefruit-w-kampani-marki-redds,18490,artykul.html

Tegoroczna kampania reklamowa marki Redd’s zdecydowanie różni się od poprzednich. Bajkowe skojarzenia z Czerwonym Kapturkiem czy Alicją z krainy czarów wykorzystywane w minionych dwóch sezonach, tym razem ustąpiły miejsca produktowi. Nowa kampania skupia się na promocji ananasa i grapefruita komunikując jednocześnie najważniejszą cechę nowego Redd’sa – idealne orzeźwienie – mówi Aleksandra Zarychta-Kuzalska, kierownik ds. PR marek w Kompanii Piwowarskiej.

Nowy Redd’s Grapefruit-Pineapple to oryginalne, nieznane dotąd na polskim rynku piwnym, połączenie soczystego ananasa i kwaskowatego grapefruita – owoców idealnych na ciepłe, wiosenne i letnie popołudnia oraz wieczory. Na 22 kwietnia zaplanowano początek emisji spotu reklamowego, który pojawi się w największych stacjach telewizyjnych i wprowadzi konsumentki w orzeźwiający świat nowego wariantu smakowego Redd’sa. Od maja kampania telewizyjna zostanie dodatkowo wzmocniona sponsoringiem na wyselekcjonowanych kanałach. 

Kampania marketingowa obejmie także szerokie działania w Internecie m.in. współpracę ze Spotify i Listonic oraz odświeżenie strony internetowej www.redds.pl.  Działania promocyjne w digitalu podzielone zostaną na dwie części i potrwają do końca czerwca.

Kreację spotu przygotowała agencja GPD Advertising. Za jego produkcję odpowiedzialne było studio Oto Film, a postprodukcję - Platige Image. Działania digital realizuje agencja Lubię to – Social Media Agency, działania PR - Q&A Consulting. Media zakupił dom mediowy MEC.

Źródło: KOMPANIA PIWOWARSKA SA

redds.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764