logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ananas i grapefruit w kampani marki Redd’s

  PR 19.04.2013, przeczytano 3663 razy
ilustracjastrzałka

Już 22 kwietnia rozpocznie się kampania promująca nowy, orzeźwiający smak Redd’s - Grapefruit-Pineapple. Spot, który emitowany będzie w największych stacjach telewizyjnych skoncentrowany jest na produkcie i jego cechach. Ananas i grapefruit to także pierwszoplanowi bohaterowie kampanii w Internecie, która startuje kilka dni wcześniej – 18 kwietnia. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ananas-i-grapefruit-w-kampani-marki-redds,18490,artykul.html

Tegoroczna kampania reklamowa marki Redd’s zdecydowanie różni się od poprzednich. Bajkowe skojarzenia z Czerwonym Kapturkiem czy Alicją z krainy czarów wykorzystywane w minionych dwóch sezonach, tym razem ustąpiły miejsca produktowi. Nowa kampania skupia się na promocji ananasa i grapefruita komunikując jednocześnie najważniejszą cechę nowego Redd’sa – idealne orzeźwienie – mówi Aleksandra Zarychta-Kuzalska, kierownik ds. PR marek w Kompanii Piwowarskiej.

Nowy Redd’s Grapefruit-Pineapple to oryginalne, nieznane dotąd na polskim rynku piwnym, połączenie soczystego ananasa i kwaskowatego grapefruita – owoców idealnych na ciepłe, wiosenne i letnie popołudnia oraz wieczory. Na 22 kwietnia zaplanowano początek emisji spotu reklamowego, który pojawi się w największych stacjach telewizyjnych i wprowadzi konsumentki w orzeźwiający świat nowego wariantu smakowego Redd’sa. Od maja kampania telewizyjna zostanie dodatkowo wzmocniona sponsoringiem na wyselekcjonowanych kanałach. 

Kampania marketingowa obejmie także szerokie działania w Internecie m.in. współpracę ze Spotify i Listonic oraz odświeżenie strony internetowej www.redds.pl.  Działania promocyjne w digitalu podzielone zostaną na dwie części i potrwają do końca czerwca.

Kreację spotu przygotowała agencja GPD Advertising. Za jego produkcję odpowiedzialne było studio Oto Film, a postprodukcję - Platige Image. Działania digital realizuje agencja Lubię to – Social Media Agency, działania PR - Q&A Consulting. Media zakupił dom mediowy MEC.

Źródło: KOMPANIA PIWOWARSKA SA

redds.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joanna Ignaczak dołącza do zespołu Communications Publicis Groupe
Joanna Ignaczak, dotychczas Senior PR Manager w Agencji MSL, dołączyła do zespołu Communications Publicis Groupe, obejmując nowo utworzone stanowisko dyrektorki ds. komunikacji wewnętrznej i employer brandingowej całej Grupy.  
Kaufland z kampanią w rytmie disco
Piosenką „Price Fever” rozpoczyna się międzynarodowa kampania sieci Kaufland. Humorystyczny klip w rytmie disco podkreśla szeroki asortyment oraz atrakcyjne ceny produktów dostępnych w sklepach detalisty.
Żabka podjęła współpracę z marką Żywiec w związku z nadchodzącą trasą Męskie Granie. Z tej okazji partnerzy zaskakują innowacyjną kreacją marketingową z udziałem związanego z żywieckim projektem Vito Bambino. W jednym ze spotów reklamowych, który pojawił się w social mediach, Vito śpiewa wspólnie z kasjerką z Żabki fragment piosenki...
Business Accessibility Forum (BAF) to inicjatywa partnerska Fundacji Widzialni, Allegro, Microsoft Polska, Orange Polska i Santander Bank Polska. Forum będzie płaszczyzną do dyskusji i wymiany doświadczeń, aby lepiej odpowiedzieć na zobowiązania wynikające z Europejskiego Aktu o Dostępności.
IABCoffeeTalks to cykl rozmów ekspertów IAB Polska w formie live’ów. Najbliższe spotkania poświęcone będą wybranym zagadnieniom z obszaru digital marketingu opisanym również w najnowszym Raporcie Strategicznym INTERNET 2021/2022, którego premiera miała miejsce 7 czerwca podczas konferencji Forum IAB 2022. Na wydarzenia obowiązuje rejestracja.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764