logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anapurna i Jeti: Plotery Agfa w ofercie Igepa Polska

  PR 31.01.2018, przeczytano 849 razy
ilustracjastrzałka

W listopadzie ub.r polski oddział Agfa NV i Igepa Polska zawarły umowę agencyjną, na bazie której w ofercie tej drugiej znalazły się wielkoformatowe plotery z serii Anapurna i Jeti. W rezultacie portfolio działu Viscom firmy Igepa Polska zostało rozbudowane o wysoko zaawansowane rozwiązania drukujące, bazujące na technice inkjet UV. Dla Agfa NV zawarte porozumienie oznacza wzmocnienie jej działań handlowych, prowadzonych na obszarze naszego kraju, zarówno w segmencie przedsiębiorstw poligraficzno-reklamowych, z których część już korzysta z zalet technologii cyfrowej, jak też drukarń bazujących dotychczas na maszynach offsetowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anapurna-i-jeti%3A-plotery-agfa-w-ofercie-igepa-polska,35269,artykul.html

Przemysław Arabski, kierujący działem druku cyfrowego Agfa w Polsce, mówi: - Podpisana umowa jest w pewnym sensie kontynuacją naszej wieloletniej współpracy z firmą KML Solutions, której działalność w marcu zeszłego roku została przejęta przez Igepa Polska. Cieszymy się, że z myślą o dalszym, dynamicznym rozwoju naszego biznesu inkjetowego pozyskaliśmy tak ważnego partnera, dysponującego rozbudowanymi strukturami handlowymi i odpowiednim zapleczem logistyczno-magazynowym. Udziały rozwiązań Agfa w rodzimym rynku zaawansowanych ploterów UV rosną systematycznie z roku na rok i mamy nadzieję, że m.in. dzięki współpracy z Igepa Polska tendencja ta zostanie podtrzymana także w kolejnych latach.

Tomasz Nowak, menedżer sprzedaży działu Viscom – Plotery i Atramenty w firmie Igepa Polska dodaje: - Duże znaczenie ma dla nas fakt, że w ofercie Igepa Polska znalazła się kolejna marka premium, jaką jest Agfa. Plotery inkjetowe tej firmy to świetne uzupełnienie i jednocześnie wzbogacenie portfolio Igepa Polska w zakresie rozwiązań wielkoformatowych. Dotychczas brakowało w naszej ofercie urządzeń inkjetowych klasy high-end. Teraz możemy je zaproponować zarówno obecnym, jak i potencjalnym klientom. Nasze plany zakładają promowanie marki Agfa nie tylko wśród firm obsługiwanych przez dział Viscom, ale także w gronie drukarń offsetowych, do których dostarczamy podłoża drukowe – papiery czy kartony.

Igepa Polska to jeden z najważniejszych graczy na polskim rynku dystrybucji podłoży i materiałów do druku, działający od ponad 20 lat. Jest częścią międzynarodowej Igepa Group – wiodącego europejskiego dystrybutora papierów graficznych, biurowych oraz materiałów do reklamy wizualnej. Od dłuższego czasu Igepa Polska systematycznie rozbudowuje lokalny dział Viscom, w ramach którego oferowane są materiały i maszyny wykorzystywane w produkcji rozwiązań do szeroko rozumianej komunikacji wizualnej. Firma posiada pięć magazynów w całej Polsce, m.in. w Łodzi – dedykowany mediom do druku wielkoformatowego.

Na mocy zawartej umowy agencyjnej w ofercie Igepa Polska znajdują się wszystkie produkowane przez Agfa wielkoformatowe plotery z serii Anapurna i Jeti, bazujące na technice inkjet UV. Większość z nich od ubiegłego roku jest wyposażona w energooszczędne promienniki UV-LED, pozwalające m.in. na obsługę szerszego spektrum podłoży.

- To ważny aspekt w kontekście proponowania naszych rozwiązań klientom zadrukowującym nietypowe, wrażliwe na temperatury materiały. Miniony rok pokazał, że zapotrzebowanie na zaawansowane, sprawdzone rozwiązania do druku wielkoformatowego w naszym kraju stale rośnie i cieszymy się, że możemy być aktywnym uczestnikiem rozwoju tej branży. Jesteśmy przekonani, że umowa z Igepa Polska – w kontekście wdrożeń rozwiązań Agfa – jeszcze bardziej wzmocni naszą obecność w tym segmencie  rynkowym – podsumowuje Przemysław Arabski.

Źródło: Agfa NV

www.agfa-polska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Firma LG prezentuje w Londynie projekty artystyczne inspirowane technologią OLED
Firma LG Electronics rozpoczyna w Londynie serię inicjatyw artystycznych w ramach swojej kampanii „SELF-LIT”. W tym tygodniu zaprezentuje światu nowy gatunek – Sztukę LG OLED wykorzystującą technologię samoświecących pikseli.
Młodzi sportowcy w lifestyle’owej kampanii marki New Balance
Do grona ambasadorów New Balance dołączyli kolejni młodzi obiecujący lekkoatleci: średniodystansowiec Kacper Lewalski oraz sprinter Patryk Grzegorzewicz. Wraz z innym ambasadorem, Krzysztofem Różnickim, zostali twarzami jesiennej kampanii New Balance.
Oknoplast wdraża zupełnie nowy wymiar komunikacji
Pozycja lidera w branży okiennej to nie tylko zapewnianie produktów najwyższej jakości, bezpiecznych, zgodnych z aktualnymi trendami i o wysokim poziomie designu. Pionierzy rynku skupiają się przede wszystkim na preferencjach swoich odbiorców, dla których produkty okienne są często czymś więcej, niż koniecznym dopełnieniem fasady. Nowa kampania OKNOPLAST jest...
Launch najnowszej gry Vile Monarch
14 października do sprzedaży trafił najnowszy produkt wypuszczony na rynek globalny przez game developera Vile Monarch. W grze fabularnej Growing Up gracz kieruje życiem postaci od dzieciństwa po dorosłość. Wyspecjalizowana w gaming marketingu Next Level Agency odpowiadała za strategię i realizację komunikacji (Discord, Twitter, Facebook).
Jak mierzymy content marketing?
Stowarzyszenie Content Marketing Polska sprawdziło, jak marketerzy w Polsce analizują treści i na jakie wskaźniki zwracają uwagę. Oto, co uwzględniają oni przy ocenie działań contentmarketingowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764