logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anapurna i Jeti: Plotery Agfa w ofercie Igepa Polska

  PR 31.01.2018, przeczytano 594 razy
ilustracjastrzałka

W listopadzie ub.r polski oddział Agfa NV i Igepa Polska zawarły umowę agencyjną, na bazie której w ofercie tej drugiej znalazły się wielkoformatowe plotery z serii Anapurna i Jeti. W rezultacie portfolio działu Viscom firmy Igepa Polska zostało rozbudowane o wysoko zaawansowane rozwiązania drukujące, bazujące na technice inkjet UV. Dla Agfa NV zawarte porozumienie oznacza wzmocnienie jej działań handlowych, prowadzonych na obszarze naszego kraju, zarówno w segmencie przedsiębiorstw poligraficzno-reklamowych, z których część już korzysta z zalet technologii cyfrowej, jak też drukarń bazujących dotychczas na maszynach offsetowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anapurna-i-jeti%3A-plotery-agfa-w-ofercie-igepa-polska,35269,artykul.html

Przemysław Arabski, kierujący działem druku cyfrowego Agfa w Polsce, mówi: - Podpisana umowa jest w pewnym sensie kontynuacją naszej wieloletniej współpracy z firmą KML Solutions, której działalność w marcu zeszłego roku została przejęta przez Igepa Polska. Cieszymy się, że z myślą o dalszym, dynamicznym rozwoju naszego biznesu inkjetowego pozyskaliśmy tak ważnego partnera, dysponującego rozbudowanymi strukturami handlowymi i odpowiednim zapleczem logistyczno-magazynowym. Udziały rozwiązań Agfa w rodzimym rynku zaawansowanych ploterów UV rosną systematycznie z roku na rok i mamy nadzieję, że m.in. dzięki współpracy z Igepa Polska tendencja ta zostanie podtrzymana także w kolejnych latach.

Tomasz Nowak, menedżer sprzedaży działu Viscom – Plotery i Atramenty w firmie Igepa Polska dodaje: - Duże znaczenie ma dla nas fakt, że w ofercie Igepa Polska znalazła się kolejna marka premium, jaką jest Agfa. Plotery inkjetowe tej firmy to świetne uzupełnienie i jednocześnie wzbogacenie portfolio Igepa Polska w zakresie rozwiązań wielkoformatowych. Dotychczas brakowało w naszej ofercie urządzeń inkjetowych klasy high-end. Teraz możemy je zaproponować zarówno obecnym, jak i potencjalnym klientom. Nasze plany zakładają promowanie marki Agfa nie tylko wśród firm obsługiwanych przez dział Viscom, ale także w gronie drukarń offsetowych, do których dostarczamy podłoża drukowe – papiery czy kartony.

Igepa Polska to jeden z najważniejszych graczy na polskim rynku dystrybucji podłoży i materiałów do druku, działający od ponad 20 lat. Jest częścią międzynarodowej Igepa Group – wiodącego europejskiego dystrybutora papierów graficznych, biurowych oraz materiałów do reklamy wizualnej. Od dłuższego czasu Igepa Polska systematycznie rozbudowuje lokalny dział Viscom, w ramach którego oferowane są materiały i maszyny wykorzystywane w produkcji rozwiązań do szeroko rozumianej komunikacji wizualnej. Firma posiada pięć magazynów w całej Polsce, m.in. w Łodzi – dedykowany mediom do druku wielkoformatowego.

Na mocy zawartej umowy agencyjnej w ofercie Igepa Polska znajdują się wszystkie produkowane przez Agfa wielkoformatowe plotery z serii Anapurna i Jeti, bazujące na technice inkjet UV. Większość z nich od ubiegłego roku jest wyposażona w energooszczędne promienniki UV-LED, pozwalające m.in. na obsługę szerszego spektrum podłoży.

- To ważny aspekt w kontekście proponowania naszych rozwiązań klientom zadrukowującym nietypowe, wrażliwe na temperatury materiały. Miniony rok pokazał, że zapotrzebowanie na zaawansowane, sprawdzone rozwiązania do druku wielkoformatowego w naszym kraju stale rośnie i cieszymy się, że możemy być aktywnym uczestnikiem rozwoju tej branży. Jesteśmy przekonani, że umowa z Igepa Polska – w kontekście wdrożeń rozwiązań Agfa – jeszcze bardziej wzmocni naszą obecność w tym segmencie  rynkowym – podsumowuje Przemysław Arabski.

Źródło: Agfa NV

www.agfa-polska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Neolt – włoska jakość urządzeń do post-produkcji
Neolt specjalizuje się w produkcji urządzeń i akcesoriów do wielkoformatowej post-produkcji. Z tej włoskiej, rodzinnej fabryki z tradycjami, wychodzą na cały świat profesjonalne laminatory, piły, trymery automatyczne i wiele innych… sprytnych i ułatwiających pracę urządzeń.
Influencerzy testują produkty Aldi w ramach Wielkiego Testu sieci
ALDI rozwija kolejny etap kampanii marketingowej, która rozpoczęła się we wrześniu tego roku pod hasłem RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI. Głównymi bohaterami kampanii są produkty marek własnych, a do ich testowania zapraszani są klienci i influencerzy.
Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT wygrała przetarg na prowadzenie profili marki Tymbark – lidera na rynku soków, nektarów i napojów – w mediach społecznościowych.
Czytaj PL pobiło kolejny rekord – ponad 130 tysięcy przeczytanych książek w miesiąc
Ponad 130 tysięcy – tyle książek pobrali w tym roku uczestnicy akcji Czytaj PL, pobijając jednocześnie o prawie 50 procent rekord poprzedniej edycji. Polacy czytali od Islandii aż po Antarktydę – plakaty z kodami QR można było znaleźć na 4 kontynentach, w 14 krajach, blisko 1000 miejscowościach w Polsce i 28 miejscach za granicą. Aż 50 tysięcy osób specjalnie...
Iluminacje świąteczne z Polski od Kanady po Austarilę
Od mroźnego kanadyjskiego Quebecu po australijskie gorące Perth – Multidekor po raz kolejny rozświetla mapę świata! Z fabryki w Piastowie ruszyły dziesiątki tirów po brzegi zapakowanych zimowymi, świetlnymi ozdobami, które by rozjaśnić przestrzenie Paryża, Moskwy czy Madrytu pokonają ponad 45 tysięcy kilometrów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764