logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ancymony dla marki Maxfliz

  PR 31.03.2021, przeczytano 469 razy

Agencja Ancymony odpowiada za przygotowanie Big Idei dla nowej kampanii marki Maxfliz. Do współpracy zaproszony został Marcin Tyszka.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ancymony-dla-marki-maxfliz,390845,artykul.html

Maxfliz to znana sieć salonów z wyposażeniem wnętrz oferująca wszystko, co potrzebne do stworzenia wymarzonej przestrzeni w swoim mieszkaniu lub domu. Salony Maxfliz znajdują się w 4 miastach Polski (Warszawa, Kraków, Wrocław i Katowice). To kilka tysięcy metrów ekspozycji i zespół ekspertów gotowych doradzić, jak stworzyć wymarzone wnętrze.

Marka zdecydowała się na współpracę z niesztampowym ambasadorem, jedną z najbarwniejszych postaci w polskim show-biznesie – Marcinem Tyszką.

– Idea Out ouf the box powstała w naszej agencji specjalnie z myślą o tym duecie! Zachęcamy klientów Maxfliz, aby podobnie jak Tyszka, wyszli poza ramy, porzucili konwenanse i oddali się twórczemu szaleństwu, którego jedyną granicą jest wyobraźnia! Podkreślamy także, że wnętrze to nie tylko przedmioty, ale też osoby i emocje, które im towarzyszą. Hasło kampanii Tyszka robi zamieszkanie w Maxfliz idealnie podkreśla stojącą za nim ideę – komentuje Wojciech Papuziński, associate creative director, Ancymony.

Kampania obejmuje video do digitalu, outdoor (citylight oraz wielki format), display, social media, TV, OOH, a także konkursy i budowę wyjątkowej 100-metrowej strefy oraz tarasu w warszawskim salonie, zaprojektowanej przez Marcina Tyszkę.

Źródło: Ancymony

www.ancy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764