logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ancymony z kolejnym projektem dla marki Dębica

  PR 02.11.2021, przeczytano 549 razy
ilustracja

Agencja przygotowała jesienną kampanię „Zapanuj nad pogodą z Dębicą” dla dwóch produktów. Ancymony w kwietniu wygrały przetarg na długofalową komunikację i obsługę Dębicy w digitalu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ancymony-z-kolejnym-projektem-dla-marki-debica,393610,artykul.html

Wchodząca w skład koncernu Goodyear Dębica produkuje opony do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych. Marka jest rozpoznawalna na całym świecie, a jej produkty odpowiadają na szereg potrzeb współczesnych kierowców oraz producentów samochodów.

Jesienna akcja reklamowa Dębicy ma tym razem dwóch bohaterów: stosunkowo nową oponę całoroczną Navigator 3, doskonały wybór szczególnie do jazdy miejskiej, oraz nieomal kultową już oponę zimową Frigo HP2, przeznaczoną m.in. dla samochodów o wysokich osiągach.

Dla obu produktów agencja Ancymony przygotowała zbliżone, ale różniące się wizualizacją warunków drogowych kreacje. Zwracają one uwagę na bardzo dobrą przyczepność i prowadzenie na śniegu oraz mokrej nawierzchni w przypadku Navigatora 3 i dobre prowadzenie na śniegu oraz krótką drogę hamowania na mokrej nawierzchni, gdy chodzi o Frigo HP2.

- Bardzo cieszę się, że znowu mogliśmy wesprzeć Dębicę przed i w trakcie gorącego sezonu zmiany opon. Praca dla marki ukochanej przez polskich kierowców to nie tylko prawdziwy zaszczyt, lecz także szczególnego rodzaju przyjemność. Otóż w branży nie zawsze mamy okazję przetestować produkty, które trafiają na nasz warsztat. A tym razem sam korzystam z Navigatorów 3 i to nie tylko dlatego, że ufam Dębicy i naszym komunikatom. Zupełnie niezależnie polecił mi je mechanik - komentuje Jarosław Pawłowski, creative lead, Ancymony.

Działania przebiegają pod hasłem „Zapanuj nad pogodą z Dębicą”, które nawiązuje do aktualnego claimu marki „Dębica panuje na polskich drogach”. W ramach kampanii przewidziane są publikacje reklam odsłonowych na wielu portalach i w mediach społecznościowych, a także emisja filmów na Youtube. Oprócz tego Dębica planuje wykorzystanie nośników OOH, w tym także elektronicznych.

Źródło: Ancymony

www.ancy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764