Do grona klientów agencji Plej dołącza marka Andros. Współpraca obejmuje doradztwo komunikacyjne ukierunkowane na wypracowanie strategii komunikacji marki i jej egzekucję w kolejnych fazach działań. Pierwsze owoce tej smakowitej kooperacji będzie można zobaczyć jeszcze w tym roku w digitalu. Trwają ostatnie przygotowania.
Andros to wyjątkowe produkty, powstające z najlepszych owoców. Soki wyciskane i desery owocowe dostępne są m.in. w sklepach sieci Carrefour, Auchan, E.Leclerc. Dystrybutor soków Andros, Materne-Polska Sp. z o.o., jest częścią francuskiej grupy Andros – europejskiego lidera rynku owocowego. W skład grupy wchodzą fabryki utrzymujące wiodącą pozycję na rynkach przetworów owocowych (dżemy, konfitury, soki, musy), wyrobów ciastkarskich i cukierniczych, ciast mrożonych i lodów oraz świeżych produktów mlecznych. Zakład produkcji Materne-Polska Sp. z o.o. powstał ponad 20 lat temu w sercu owocowego regionu Polski i do dziś mieści się na ekologicznej Lubelszczyźnie, pomiędzy Kazimierzem Dolnym a Nałęczowem. Podstawą jej działalności są najlepsze owoce, uprawiane z największą troską i starannie wyselekcjonowane podczas zbiorów.
– Mamy w Plej ogromną przyjemność pracować dla klientów, którzy wprowadzają na rynek produkty najwyższej jakości, często liderów w swoich kategoriach, doskonale odpowiadających na potrzeby konsumentów. Dokładnie tak jest w przypadku marki Andros, bardzo popularnej w Europie Zachodniej, w Polsce jeszcze mniej znanej, oferującej pyszne naturalne produkty bez konserwantów. Andros to propozycja dla świadomego, wymagającego konsumenta, który stawia na to, co jakościowe i zdrowe. Dzięki temu mamy pole do wysmakowanej komunikacji, której pierwsze owoce już wkrótce będzie można zobaczyć w social mediach – przekonuje Aneta Jalowska, client service director z Plej.
Agencja Plej została wybrana w drodze zapytania ofertowego, a umowę podpisano na czas nieokreślony.
Źródło: Plej