logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Andros i Plej – początek owocnej współpracy

  PR 10.11.2020, przeczytano 409 razy

Do grona klientów agencji Plej dołącza marka Andros. Współpraca obejmuje doradztwo komunikacyjne ukierunkowane na wypracowanie strategii komunikacji marki i jej egzekucję w kolejnych fazach działań. Pierwsze owoce tej smakowitej kooperacji będzie można zobaczyć jeszcze w tym roku w digitalu. Trwają ostatnie przygotowania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/andros-i-plej-%E2%80%93-poczatek-owocnej-wspolpracy,389130,artykul.html

Andros to wyjątkowe produkty, powstające z najlepszych owoców. Soki wyciskane i desery owocowe dostępne są m.in. w sklepach sieci Carrefour, Auchan, E.Leclerc. Dystrybutor soków Andros, Materne-Polska Sp. z o.o., jest częścią francuskiej grupy Andros – europejskiego lidera rynku owocowego. W skład grupy wchodzą fabryki utrzymujące wiodącą pozycję na rynkach przetworów owocowych (dżemy, konfitury, soki, musy), wyrobów ciastkarskich i cukierniczych, ciast mrożonych i lodów oraz świeżych produktów mlecznych. Zakład produkcji Materne-Polska Sp. z o.o. powstał ponad 20 lat temu w sercu owocowego regionu Polski i do dziś mieści się na ekologicznej Lubelszczyźnie, pomiędzy Kazimierzem Dolnym a Nałęczowem. Podstawą jej działalności są najlepsze owoce, uprawiane z największą troską i starannie wyselekcjonowane podczas zbiorów.

–  Mamy w Plej ogromną przyjemność pracować dla klientów, którzy wprowadzają na rynek produkty najwyższej jakości, często liderów w swoich kategoriach, doskonale odpowiadających na potrzeby konsumentów. Dokładnie tak jest w przypadku marki Andros, bardzo popularnej w Europie Zachodniej, w Polsce jeszcze mniej znanej, oferującej pyszne naturalne produkty bez konserwantów. Andros to propozycja dla świadomego, wymagającego konsumenta, który stawia na to, co jakościowe i zdrowe. Dzięki temu mamy pole do wysmakowanej komunikacji, której pierwsze owoce już wkrótce będzie można zobaczyć w social mediach – przekonuje Aneta Jalowska, client service director z Plej.

Agencja Plej została wybrana w drodze zapytania ofertowego, a umowę podpisano na czas nieokreślony.

Źródło: Plej

www.plej.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764