logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Andrzej Czernoch nowym Business Unit Managing Partnerem w Havas Media Group

  PR 24.01.2022, przeczytano 697 razy

W styczniu Andrzej Czernoch awansował na stanowisko Business Unit Managing Partnera agencji Fullsix Media należącej do Havas Media Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/andrzej-czernoch-nowym-business-unit-managing-partnerem-w-havas-media-group,394494,artykul.html

Andrzej Czernoch to ekspert komunikacji marketingowej z ponad 16-letnim doświadczeniem, który od początku swojej drogi zawodowej związany był z Havas Media Group (wcześniej MPG) i przeszedł wszystkie szczeble kariery zawodowej. W ostatnim czasie zajmując stanowisko Consulting Directora, zarządzał jednym z zespołów klienckich, obsługujących takich klientów jak: Kia Motors, Jacobs Douwe Egberts, PLL LOT, Wawel czy Red Bull. W swojej karierze pracował również dla takich marek jak: Carrefour, PKO BP, Pekao SA, Mutibank, PLL LOT oraz Orangina Schweppes. Kampanie, których był współautorem, zdobyły wiele nagród branżowych – Cannes Lions, Effie, MIXX Awards.

Z początkiem stycznia Andrzej Czernoch awansował i objął stanowisko Business Unit Managing Partnera spółki Fullsix Media. Raportuje bezpośrednio do Renaty Wasiak-Sosnowskiej, COO Havas Media Group. Fullsix Media jest jedną z trzech agencji mediowych wchodzących w skład Havas Media Group. Andrzej będzie odpowiedzialny za koordynowanie kompleksowych działań client service dla największych klientów agencji, m.in. PEPCO, dla którego zespół Fullsix stanowi hub koordynujący działania mediowe na wszystkich, piętnastu rynkach zagranicznych, na których obecna jest marka.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
The Eastern Frontier Initiative: regionalny sojusz dziennikarski
Projekt TEFI, czyli The Eastern Frontier Initiative stworzyli pod koniec 2023 r. czołowi wydawcy z Polski, Słowacji, Węgier i Rumunii, wśród których znalazły się “Wyborcza", SME, 444.hu i PressOne oraz holenderski portal śledczy Bellingcat. Celem konsorcjum, współzałożonego przez Komisję Europejską, jest regionalny sojusz dziennikarski skupiający się na wyzwaniach...
Portal O2.pl stawia na treści regionalne i powiększa redakcję
Nowe hasło „Blisko ludzi” będzie promować o2.pl, piątą co do wielkości Stronę Główną wśród portali internetowych w Polsce. W ostatnich miesiącach skład redakcji zwiększył się niemal dwukrotnie, od marca na jej czele stanął Jacek Stańczyk. Zgodnie z nową strategią rozwoju w serwisie pojawiać się będzie jeszcze więcej treści regionalnych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764