logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Andrzej Czernoch nowym Business Unit Managing Partnerem w Havas Media Group

  PR 24.01.2022, przeczytano 251 razy

W styczniu Andrzej Czernoch awansował na stanowisko Business Unit Managing Partnera agencji Fullsix Media należącej do Havas Media Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/andrzej-czernoch-nowym-business-unit-managing-partnerem-w-havas-media-group,394494,artykul.html

Andrzej Czernoch to ekspert komunikacji marketingowej z ponad 16-letnim doświadczeniem, który od początku swojej drogi zawodowej związany był z Havas Media Group (wcześniej MPG) i przeszedł wszystkie szczeble kariery zawodowej. W ostatnim czasie zajmując stanowisko Consulting Directora, zarządzał jednym z zespołów klienckich, obsługujących takich klientów jak: Kia Motors, Jacobs Douwe Egberts, PLL LOT, Wawel czy Red Bull. W swojej karierze pracował również dla takich marek jak: Carrefour, PKO BP, Pekao SA, Mutibank, PLL LOT oraz Orangina Schweppes. Kampanie, których był współautorem, zdobyły wiele nagród branżowych – Cannes Lions, Effie, MIXX Awards.

Z początkiem stycznia Andrzej Czernoch awansował i objął stanowisko Business Unit Managing Partnera spółki Fullsix Media. Raportuje bezpośrednio do Renaty Wasiak-Sosnowskiej, COO Havas Media Group. Fullsix Media jest jedną z trzech agencji mediowych wchodzących w skład Havas Media Group. Andrzej będzie odpowiedzialny za koordynowanie kompleksowych działań client service dla największych klientów agencji, m.in. PEPCO, dla którego zespół Fullsix stanowi hub koordynujący działania mediowe na wszystkich, piętnastu rynkach zagranicznych, na których obecna jest marka.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przez ponad dwa lata działalności zespół #FakeHunter zweryfikował 2 tys. fake newsów. Fałszywe informacje publikowane w sieci dotyczyły głównie tematyki: geopolitycznej, szczepionek, koronawirusa, telekomunikacji i finansów.
Johnny Depp i Amber Heard, czyli medialny konflikt dekady wart miliony
Od 11 kwietnia 2022 trwa najbardziej medialny proces sądowy ostatnich lat, w którym główne role grają Johnny Depp i Amber Heard. Gdy w maju 2016 roku ogłoszono rozpad ich małżeństwa, już wtedy prognozowano medialne perturbacje. Nikt się jednak nie spodziewał, że sześć lat później konflikt między Deppem a Heard nie znajdzie godnego zakończenia. Jak wynika z...
NielsenIQ, firma świadcząca usługi informacyjne na całym świecie, ogłosiła dziś wprowadzenie na rynek NielsenIQ Activate, rozwiązania SaaS (oprogramowanie jako usługa), które umożliwia sprzedawcom detalicznym zwiększenie możliwości uzyskiwania przychodów dzięki mediom detalicznych i obszernej wiedzy na temat zachowań klientów, które aktywizują...
Zweryfikowany Nadawca, bezpłatna usługa Onet Poczty dla użytkowników biznesowych i instytucjonalnych, poprawiająca efektywność kampanii oraz bezpieczeństwo wysyłek, zyskała nowe funkcje. Wśród najważniejszych zmian znalazły się m.in.: możliwość konfiguracji zabezpieczeń dla domen, raporty i statystyki, prezentujące stan bezpieczeństwa domen i skuteczność...
W serwisie streamingowym CANAL+ online można zobaczyć wydarzenia sportowe oraz seriale i filmy w jakości 4K. Do oferty serwisu dołączono kanały CANAL+ 4K Ultra HD i Eleven Sports 1 4K oraz bibliotekę zawierającą seriale i filmy w najwyższej jakości obrazu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764