logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Andrzej Czernoch nowym Business Unit Managing Partnerem w Havas Media Group

  PR 24.01.2022, przeczytano 465 razy

W styczniu Andrzej Czernoch awansował na stanowisko Business Unit Managing Partnera agencji Fullsix Media należącej do Havas Media Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/andrzej-czernoch-nowym-business-unit-managing-partnerem-w-havas-media-group,394494,artykul.html

Andrzej Czernoch to ekspert komunikacji marketingowej z ponad 16-letnim doświadczeniem, który od początku swojej drogi zawodowej związany był z Havas Media Group (wcześniej MPG) i przeszedł wszystkie szczeble kariery zawodowej. W ostatnim czasie zajmując stanowisko Consulting Directora, zarządzał jednym z zespołów klienckich, obsługujących takich klientów jak: Kia Motors, Jacobs Douwe Egberts, PLL LOT, Wawel czy Red Bull. W swojej karierze pracował również dla takich marek jak: Carrefour, PKO BP, Pekao SA, Mutibank, PLL LOT oraz Orangina Schweppes. Kampanie, których był współautorem, zdobyły wiele nagród branżowych – Cannes Lions, Effie, MIXX Awards.

Z początkiem stycznia Andrzej Czernoch awansował i objął stanowisko Business Unit Managing Partnera spółki Fullsix Media. Raportuje bezpośrednio do Renaty Wasiak-Sosnowskiej, COO Havas Media Group. Fullsix Media jest jedną z trzech agencji mediowych wchodzących w skład Havas Media Group. Andrzej będzie odpowiedzialny za koordynowanie kompleksowych działań client service dla największych klientów agencji, m.in. PEPCO, dla którego zespół Fullsix stanowi hub koordynujący działania mediowe na wszystkich, piętnastu rynkach zagranicznych, na których obecna jest marka.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rozegrane w miniony weekend konkursy lotów narciarskich w Bad Mitterndorf przyciągnęły do TVN i Eurosportu 1 ponad 7,5 mln widzów. Oba kanały w trakcie transmisji były najchętniej oglądanymi antenami w Polsce – TVN na całym rynku, a Eurosport 1 wśród stacji płatnych.
Nowy europejski serwis streamingowy od 14 lutego będzie dostępny w Polsce, a także Albanii, Czechach, Kosowie, Macedonii Północnej, Rumunii, Słowacji i na Węgrzech.
Od początku swojego istnienia polski SentiOne zainwestował w rozwój sztucznej inteligencji ponad 42 mln zł. Obecnie firma monitoruje ponad 69,5 tys. źródeł w Internecie i przetwarza ponad 150 mln wzmianek dziennie, co przekłada się na wyższą skuteczność ich modeli AI. W ciągu ostatniego roku stworzyła silnik rozumienia języka naturalnego dla języka arabskiego i...
Zakończony w niedzielę turniej Australian Open oglądało na antenach Eurosportu aż 3,6 miliona widzów! Zmagania najlepszych tenisistek i tenisistów świata śledziło średnio 121 tys. widzów w Eurosporcie 1 i 33 tys. osób w Eurosporcie 2, co jest najlepszym wynikiem w historii relacji z turnieju w Melbourne.
Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe, które obowiązywać będą do 30 kwietnia 2023 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764