logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Andrzej Gomółka nowym Head of Growth Digital Verticals

  PR 08.09.2024, przeczytano 496 razy
ilustracja

Z początkiem września br. Andrzej Gomółka objął funkcję Head of Growth Digital Verticals. Będzie wspierał rozwój biznesowy marek digital verticals, ze szczególnym naciskiem na rozwój nowych linii biznesowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/andrzej-gomolka-nowym-head-of-growth-digital-verticals,405575,artykul.html

Andrzej Gomółka od 11 lat jest związany z branżą mediowo-marketingową. Zdobywał doświadczenie zarówno w grupach reklamowych wspierając agencje mediowe, jaki i komunikacyjne w rozwoju biznesu. Pracował także firmach technologicznych z kategorii martech, gdzie odpowiadał za sprzedaż bezpośrednią, account management oraz rozwój nowych kanałów sprzedaży. W ostatnich latach był odpowiedzialny za rozwój biznesu w Publicis Groupe Polska m.in. za relacje biznesowe, poszerzanie portfolio klientów, pozyskiwanie oraz zarządzanie przetargami, wyznaczanie strategii nowobiznesowych, współtworzenie nowych produktów zarówno w zakresie koncepcji, jak i strategii monetyzacji.

- Bardzo cieszę się, że Andrzej wzmocni mój zespół. Jego doświadczenie w budowaniu relacji z klientami i tworzeniu dla nich jakościowej propozycji, a także świetne wyczucie trendów rynkowych i innowacyjne podejście, są dla nas niezwykle cenne - mówi Martyna Majchrzak, dyrektorka zarządzająca obszarem Digital Verticals. 

W nowej roli Andrzej Gomółka będzie odpowiadał m.in. za tworzenie nowych linii biznesowych, opartych o performance, jak również za budowanie przychodów marek z obszaru Digital Verticals, m.in. serwisów Business Insider Polska i Fakt.pl.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Damian Siemkowicz na czele VML Production HUB
Z początkiem października Damian Siemkowicz objął zarządzanie VML Production HUB jako Managing Director. 
Piotr Maciejczyk wspiera strategię w LoveBrands Group
LoveBrands Group nie jest agencją badawczą, a jednak rocznie, we współpracy z SW Research, realizuje kilkanaście badań opinii. Dlaczego? Bo wierzy, że najlepsze strategie powstają w oparciu o analizę twardych danych, a właściwe wnioski umożliwiają tworzenie trafnych insightów. Teraz w procesie pozyskiwania i analizy danych agencję wspierać będzie Piotr Maciejczyk,...
Agencja hoh wzmacnia zespół
Karolina Szaniawska i Daniel Portka, związani z hoh niemal od początku istnienia agencji, obejmują nowe role w strukturze by jeszcze mocniej wspierać rozwój kluczowych obszarów działań i realizację kreatywnych projektów z udziałem influencerów i wykorzystaniem nowych technologii.
Nikodem Sarna dołącza do Altavia Kamikaze + K2
Do zespołu Altavia Kamikaze + K2 dołącza Nikodem Sarna, który ma kilkunastoletnie doświadczenie w branży marketingowej. Obejmuje w agencji stanowisko head of MarTech & CX.
Awanse w Havas PR Warsaw
Havas PR Warsaw poszerza zespół liderów, awansując trzy menedżerki odpowiedzialne za praktyki korporacyjne oraz wybrane osoby w ich zespołach. Stanowisko consulting managera objęły Kinga Braksal, Iga Krysa i Patrycja Osiadacz. Na stanowisko consultant awansowała Anna Hołub, natomiast na stanowisko junior consultant awansowała Urszula Ścisłowska.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764