Z początkiem września br. Andrzej Gomółka objął funkcję Head of Growth Digital Verticals. Będzie wspierał rozwój biznesowy marek digital verticals, ze szczególnym naciskiem na rozwój nowych linii biznesowych.
Andrzej Gomółka od 11 lat jest związany z branżą mediowo-marketingową. Zdobywał doświadczenie zarówno w grupach reklamowych wspierając agencje mediowe, jaki i komunikacyjne w rozwoju biznesu. Pracował także firmach technologicznych z kategorii martech, gdzie odpowiadał za sprzedaż bezpośrednią, account management oraz rozwój nowych kanałów sprzedaży. W ostatnich latach był odpowiedzialny za rozwój biznesu w Publicis Groupe Polska m.in. za relacje biznesowe, poszerzanie portfolio klientów, pozyskiwanie oraz zarządzanie przetargami, wyznaczanie strategii nowobiznesowych, współtworzenie nowych produktów zarówno w zakresie koncepcji, jak i strategii monetyzacji.
- Bardzo cieszę się, że Andrzej wzmocni mój zespół. Jego doświadczenie w budowaniu relacji z klientami i tworzeniu dla nich jakościowej propozycji, a także świetne wyczucie trendów rynkowych i innowacyjne podejście, są dla nas niezwykle cenne - mówi Martyna Majchrzak, dyrektorka zarządzająca obszarem Digital Verticals.
W nowej roli Andrzej Gomółka będzie odpowiadał m.in. za tworzenie nowych linii biznesowych, opartych o performance, jak również za budowanie przychodów marek z obszaru Digital Verticals, m.in. serwisów Business Insider Polska i Fakt.pl.
Źródło: Ringier Axel Springer Polska