logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Andrzej Rysuje dla HRS

  PR 23.05.2018, przeczytano 2586 razy
ilustracjastrzałka

Co może decydować o wyborze hotelu? Dlaczego warto uważać na informacje o pokoju z widokiem na morze? Co to znaczy, że obiekt ma rewelacyjne Wi-Fi? Polski rysownik Andrzej Milewski, znany jako Andrzej Rysuje, w ramach współpracy z serwisem HRS przygotował 5 ilustracji, które w satyryczny sposób przedstawiają hotelową codzienność.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/andrzej-rysuje-dla-hrs,36601,artykul.html

W zeszłym roku, aż 46% Polaków biorących udział w ankiecie HRS dotyczącej planów wakacyjnych wskazało, że podczas wyjazdów na urlop nocuje w hotelu. 72% z nich znajduje nocleg na portalach rezerwacji online, a największy wpływ na decyzję o wyborze miejsca ma jego lokalizacja. Jak przebiega rezerwacja zakwaterowania oraz jak wygląda pobyt w hotelu?

W satyryczny sposób przedstawił to popularny polski rysownik Andrzej Milewski – znany jako Andrzej Rysuje. W ramach jego współpracy z serwisem HRS powstało 5 ilustracji:

  • Kostka – nawiązuje do popularnej gry planszowej Monopoly;
  • Robaczki – przedstawia abstrakcyjną sytuację podczas meldowania się w recepcji hotelu;
  • Wi-Fi – obrazuje, co oznacza rewelacyjne Wi-Fi w pokoju;
  • Widok – przedstawia, dlaczego jedno słowo w opisie pokoju robi dużą różnicę;
  • Wyspa – jedyna grafika, która wychodzi poza temat hotelu i ilustruje podróż służbową.

Współpraca HRS i znanego satyryka to kontynuacja dotychczasowych działań serwisu. HRS regularnie przygotowuje infografiki, grafiki i raporty dotyczące podróżowania, hoteli, popularnych trendów – takich, jak: ogólnopolski raport dotyczący śniadań hotelowych, festiwali kulinarnych i częstych celów kulinarnych podróży – oraz zmian w branży hotelarskiej. Wszystkie materiały można znaleźć na stronie HRS w zakładce blog. Opublikowano tam również ilustracje Andrzej Rysuje. Sprawdź, jak wygląda hotelowa codzienność w krzywym zwierciadle oraz poznaj kilka ciekawostek dotyczących podróżowania prywatnego i służbowego.

Źródło: HRS

www.hrs.com/pl/blog

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mateusz Zając o Apple Vision Pro na konferencji 4Developers
Mateusz Zając, Software Engineering Manager w VML, na konferencji 4Developers poprowadzi wystąpienie na temat Apple Vision Pro oraz potencjału, jaki niesie ze sobą ta technologia. 
Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji
Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.
Opus B z nowym spotem Prostamolu Uno
Agencja Opus B przygotowała nowy spot dla marki Prostamol UNO. Emisja przewidziana jest na wszystkich rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764