logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Andrzej Rysuje w kampanii społecznej Kompanii Piwowarskiej

  PR 16.09.2020, przeczytano 1820 razy
ilustracjastrzałka

Zespół Opus B przygotował akcję w social mediach, promującą odpowiedzialne spożycie alkoholu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-andrzej-rysuje-w-kampanii-spolecznej-kompanii-piwowarskiej,388459,artykul.html

„To było tylko jedno piwo, pojadę ostrożnie”, „To tylko kilka kilometrów, co może się stać?” – przykłady mitów związanych z jazdą po alkoholu można mnożyć. Polskie społeczeństwo ciągle usprawiedliwia takie zachowania, dlatego mimo kolejnych kampanii społecznych i edukacyjnych cały czas mamy do czynienia z plagą pijanych kierowców.

Zespół Opus B stworzył kampanię społeczną, którą przeprowadził w mediach społecznościowych Kompanii Piwowarskiej. Do akcji zaangażowano Andrzeja Milewskiego, autora popularnego fanpage’a Andrzej Rysuje.

ilustracjastrzałka

- Absurdalny humor rozprawia się z mitami dotyczącymi prowadzenia samochodu po spożyciu alkoholu, a charakterystyczna kreska i unikalne mentorstwa pozwoliły nam na dotarcie do naprawdę szerokiego grona kierowców - tłumaczy Kamila Klimczak, Social Media Manager w Opus B

ilustracjastrzałka

Kiedy rysownik wyśmiewa absurdalne pomysły i tłumaczenia nietrzeźwych kierowców, Kompania Piwowarska edukuje i zaprasza do wspólnej zabawy. Na profilu facebookowym firmy pomysłodawcy akcji ogłosili konkurs, w którym zachęcali użytkowników do wysyłania autorskich pomysłów na obalenie mitów związanych z piciem alkoholu.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Po dobrym początku roku, Grupa Dentsu odnotowała wzrost organiczny na poziomie 9,1%, a Dentsu International - na poziomie 8,4%, osiągając w pierwszym kwartale rekordowe wyniki w zakresie przychodów netto, bazowego i statutowego zysku operacyjnego. Grupa podwyższa prognozę wzrostu organicznego na rok 2022 do 4%-5% z wcześniejszych 4%. Marża operacyjna wzrosła o 140 pb rok do...
Polski serwis z dobrymi praktykami w zakresie influencer marketingu
Serwis influencermarketing.org.pl to kompendium wiedzy z zakresu influencer marketingu, który kierowany jest zarówno do influencerów, jak i współpracujących z nimi podmiotów. Jest to zbiór praktycznych porad począwszy od wyjaśnienia, kim jest infuencer, czym jest influencer marketing, zasad współpracy oraz oznaczania postów reklamowych.
Spot wizerunkowy Banku Millennium
Bank Millennium przygotował wyjątkowy spot reklamowy, w którym mówi o wartościach, jakie przyświecają mu jako instytucji. Spot promuje jednocześnie największy w Polsce festiwal filmów dokumentalnych Millennium Docs Against Gravity, którego bank od 17 lat jest mecenasem.
Firma Nikon zdobyła pięć nagród Red Dot
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że jej pięć produktów otrzymało nagrodę „Red Dot Award: Product Design 2022”. Tegoroczna edycja konkursu była szczególnie udana dla firmy Nikon, ponieważ flagowy pełnoklatkowy aparat bezlusterkowy Nikon Z 9 został uhonorowany tytułem za „Best of the Best” (Najlepszy z najlepszych). Inne nagrodzone produkty to pięknie zaprojektowany...
W piątek rozpoczęła się emisja reklamy telewizyjnej Millennium 360°, oferty inspirowanej potrzebami klientów. To nowe, bezpłatnie prowadzone konto Banku Millennium, połączone z jeszcze szerszą ofertą spersonalizowanych usług w super-aplikacji mobilnej, usługami wielowalutowymi i zwrotem za zakupy online.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764