logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Andrzej Rysuje w kampanii społecznej Kompanii Piwowarskiej

  PR 16.09.2020, przeczytano 2621 razy
ilustracjastrzałka

Zespół Opus B przygotował akcję w social mediach, promującą odpowiedzialne spożycie alkoholu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-andrzej-rysuje-w-kampanii-spolecznej-kompanii-piwowarskiej,388459,artykul.html

„To było tylko jedno piwo, pojadę ostrożnie”, „To tylko kilka kilometrów, co może się stać?” – przykłady mitów związanych z jazdą po alkoholu można mnożyć. Polskie społeczeństwo ciągle usprawiedliwia takie zachowania, dlatego mimo kolejnych kampanii społecznych i edukacyjnych cały czas mamy do czynienia z plagą pijanych kierowców.

Zespół Opus B stworzył kampanię społeczną, którą przeprowadził w mediach społecznościowych Kompanii Piwowarskiej. Do akcji zaangażowano Andrzeja Milewskiego, autora popularnego fanpage’a Andrzej Rysuje.

ilustracjastrzałka

- Absurdalny humor rozprawia się z mitami dotyczącymi prowadzenia samochodu po spożyciu alkoholu, a charakterystyczna kreska i unikalne mentorstwa pozwoliły nam na dotarcie do naprawdę szerokiego grona kierowców - tłumaczy Kamila Klimczak, Social Media Manager w Opus B

ilustracjastrzałka

Kiedy rysownik wyśmiewa absurdalne pomysły i tłumaczenia nietrzeźwych kierowców, Kompania Piwowarska edukuje i zaprasza do wspólnej zabawy. Na profilu facebookowym firmy pomysłodawcy akcji ogłosili konkurs, w którym zachęcali użytkowników do wysyłania autorskich pomysłów na obalenie mitów związanych z piciem alkoholu.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roland DG wprowadza nowy wielkoformatowy ploter płaski UV
Roland DG ogłasza dzisiaj wprowadzenie na rynek nowego, wysokonakładowego i niezawodnego wielkoformatowego plotera płaskiego UV, EU-1000MF. Ploter został zaprojektowana tak, aby zapewnić wyjątkową jakość obrazu przy niezrównanej wydajności, wszechstronności i niezawodności, a wszystko to w atrakcyjnej cenie.
Oponeo.pl rusza z drugą edycją kampanii Kręci Nas Recykling
Podobnie jak w ubiegłym roku, kampania rozpocznie się 21 marca i potrwa do 22 kwietnia. Daty te nie są przypadkowe – 21 marca to początek kalendarzowej wiosny, a 22 kwietnia to międzynarodowy Dzień Ziemi. Organizatorzy dodali do planu wydarzenia dwa nowe punkty, których realizacja będzie kolejną cegiełką, mającą realny wpływ na otaczające nas środowisko.
Start kampanii Związku Polskie Mięso
Rusza kolejna, piąta już, edycja ogólnopolskiej kampanii promocyjno-informacyjnej „Marka Polskie Mięso - Polska Smakuje” organizowana przez Związek Polskie Mięso. W tym roku zostanie przeprowadzona pod hasłem: POLSKIE MIĘSO KARMI ZMYSŁY. Poza promocyjnymi działaniami skierowanymi do konsumentów, jej częścią będzie również cykl spotkań oraz...
Gamivo i Żabka z kolejną akcją marketingową
Spółka GAMIVO, która łączy w swojej działalności e-commerce oraz gaming, rozpoczęła kolejną akcję promocyjną z siecią sklepów Żabka. Tym razem punkty lojalnościowe zgromadzone w aplikacji mobilnej Żappka, czyli tzw. żappsy, można wymieniać na grę Wiedźmin. To już trzecia akcja zorganizowana przez platformę dla graczy i popularną sieć sklepów....
Soundly by Platige – nowa jakość dźwięku firmowana przez Platige Image
Studio Platige Sound zmienia się w Soundly by Platige. Studio dźwiękowe pod nowym szyldem kontynuuje swoją działalność i będzie realizować zarówno krajowe, jak i międzynarodowe projekty dla branży reklamowej, filmowej oraz gier komputerowych. Wprowadzenie zmian to kolejny krok w rozwoju Grupy Platige.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764