logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Andrzej Skibniewski objął stanowisko New Business & Marketing Directora w MediaCom Warszawa

  PR 10.04.2018, przeczytano 619 razy

Andrzej Skibniewski objął stanowisko New Business & Marketing Directora domu mediowego MediaCom Warszawa, w którym pracuje od 17 lat. Będzie współpracował z Danielem Marciniakiem, Business Development Directorem w ramach działań nowo biznesowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/andrzej-skibniewski-objal-stanowisko-new-business-and-marketing-directora-w-mediacom-warszawa,36102,artykul.html

W związku ze zmianą Andrzej Skibniewski zajmie się - w ramach struktur Działu Strategicznego - pozyskiwaniem kluczowych klientów, rozwojem produktu, oraz strategią i działaniami z zakresu Marketing & PR. Będzie raportował bezpośrednio do Joanny Okły, Head of Strategy w MediaCom Warszawa.

Andrzej Skibniewski w ramach działań nowo biznesowych będzie współpracował z Danielem Marciniakiem, który zajmuje stanowisko Business Development Directora.

W MediaCom Warszawa Andrzej Skibniewski pracuje od 2001 r. Przez ostatni rok jako Video Director zarządzał zespołem zajmującym się optymalizacją i zakupem mediów Video (TV i Online Video), obsługującym kluczowych klientów firmy (poza Procter&Gamble i Teva).

Wcześniej, w latach 2014-2016, jako Investment Director, zarządzał zespołem zajmującym się optymalizacją i zakupem mediów w ramach obsługi jednej z grup klientów.

Karierę w MediaCom zaczynał w 2001 r. w dziale planningu obsługującym Procter&Gamble w Polsce i krajach bałtyckich.

Stanowisko CEO w MediaCom Warszawa obejmie od 1 września Jakub Kossut, obecny COO firmy, który związany jest z MediaCom od 15 lat. Zastąpi Agnieszkę Kosik, która kierowała firmą od 2008 roku i wcześniej od 2003 do 2006 roku.

Źródło: MediaCom Warszawa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Google: Ads Safety Report 2023
Miliardy ludzi na całym świecie, szukając istotnych dla nich informacji, polegają na naszych produktach i usługach. Dotyczy to także reklam. Dlatego zatrudniamy tysiące osób, które każdego dnia dbają o nasz system reklamowy i jego wiarygodność. Dziś publikujemy nasz coroczny Raport na temat bezpieczeństwa reklam (Ads Safety Report), aby podzielić się postępami, jakie...
Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764