logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Andrzej Tuzinowski dyrektorem w PMPG Polskie Media

  PR 11.01.2021, przeczytano 871 razy

Od 4 stycznia do zespołu PMPG Polskie Media dołączył Andrzej Tuzinowski.  Na stanowisku Dyrektora ds. Sprzedaży Projektów Specjalnych będzie odpowiedzialny za rozwój oferty grupy w obszarze projektów contentowych i marketingu 360, client service i pozyskiwanie klientów do realizacji tych działań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/andrzej-tuzinowski-dyrektorem-w-pmpg-polskie-media,389794,artykul.html

Andrzej Tuzinowski od 1999 r. związany był z Grupą ZPR Media. Najpierw jako szef muzyczny Radia ESKA i Dyrektor Programowy Radia ESKA Kraków, a następnie Dyrektor Działu Wsparcia Sprzedaży dla wszystkich stacji radiowych grupy. W latach 2016-2017 związany z Grupą Wirtualna Polska jako Dyrektor ds. Rozwoju Produktu Radiowego. Po powrocie w 2017 r. do ZPR Media najpierw kierował agencją content marketingową 360 Content Team (w strukturach grupy), a od 2018 r. zarządzał Biurem Reklamy Magazynów i Internetu.

- Propozycja PMPG to coś co z jednej strony pozwala mi wykorzystać moje wieloletnie i wszechstronne doświadczenie związane z projektami niestandardowymi i contentowymi w internecie i innych mediach, a z drugiej możliwość pracy w nowoczesnej i dynamicznej organizacji. Cieszę się, że dołączam do zespołu PMPG w momencie jej tak dynamicznego rozwoju i bardzo ciekawej transformacji. – mówi Andrzej Tuzinowski.

Źródło: PMPG POLSKIE MEDIA S.A.

www.pmpg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Serwis Wysokieobcasy.pl/zyclepiej, którego hasłem przewodnim jest „Żyć lepiej. Psychologia codziennie”, to najnowszy projekt redakcji „Wyborczej” i „Wysokich Obcasów”. Na jego łamach czytelniczki i czytelnicy mogą znaleźć sprawdzone porady, intrygujące rozmowy oraz pogłębione artykuły dotyczące relacji, rodzicielstwa, życia...
RMF FM ponownie najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce
Na szczycie najbardziej opiniotwórczych mediów już drugi miesiąc z rzędu utrzymuje się RMF FM. Jak podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM), stacja w lutym 2023 roku odnotowała ponad 1,7 tys. cytowań w polskich mediach. Na drugim miejscu znalazła się Wirtualna Polska z liczbą ponad 1,6 tys. odwołań w innych tytułach, a trzecią pozycję zajmuje...
Chorzów we współpracy z AMS rozbudowuje sieć Eko wiat w mieście
W czwartek, 30 marca Andrzej Kotala, prezydent Chorzowa oddał do użytku mieszkańcom wyjątkowy przystanek. EKO wiata – Zielony Przystanek Przy Tężni oraz ciąg wiat na zmodernizowanej ulicy 3 Maja to efekt współpracy Miasta Chorzów i AMS.
Według najnowszego raportu na temat bezpieczeństwa systemu reklamowego, Google w 2022 roku usunął ponad 5,2 miliarda i ograniczył zasięg ponad 4,3 miliarda reklam, a także zawiesił ponad 6,7 miliona kont reklamodawców. Od początku wojny w Ukrainie ponad 17 milionów reklam nawiązujących do rosyjskiej inwazji zostało zablokowanych. Aby zapewnić użytkownikom i...
Na polskim rynku pojawiło się narzędzie, które wesprze specjalistów SEO i marketingowców w obszarze dystrybucji treści. AI Media Planner od WhitePress wybierze za nas optymalne miejsca publikacji zgodne z wyznaczonymi celami, w zautomatyzowany sposób dobierze wyrażenia kluczowe, przygotuje wytyczne dla copywriterów w oparciu o AI czy w końcu, zmaksymalizuje efektywność działań...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764