logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Andrzej Tuzinowski dyrektorem w PMPG Polskie Media

  PR 11.01.2021, przeczytano 1003 razy

Od 4 stycznia do zespołu PMPG Polskie Media dołączył Andrzej Tuzinowski.  Na stanowisku Dyrektora ds. Sprzedaży Projektów Specjalnych będzie odpowiedzialny za rozwój oferty grupy w obszarze projektów contentowych i marketingu 360, client service i pozyskiwanie klientów do realizacji tych działań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/andrzej-tuzinowski-dyrektorem-w-pmpg-polskie-media,389794,artykul.html

Andrzej Tuzinowski od 1999 r. związany był z Grupą ZPR Media. Najpierw jako szef muzyczny Radia ESKA i Dyrektor Programowy Radia ESKA Kraków, a następnie Dyrektor Działu Wsparcia Sprzedaży dla wszystkich stacji radiowych grupy. W latach 2016-2017 związany z Grupą Wirtualna Polska jako Dyrektor ds. Rozwoju Produktu Radiowego. Po powrocie w 2017 r. do ZPR Media najpierw kierował agencją content marketingową 360 Content Team (w strukturach grupy), a od 2018 r. zarządzał Biurem Reklamy Magazynów i Internetu.

- Propozycja PMPG to coś co z jednej strony pozwala mi wykorzystać moje wieloletnie i wszechstronne doświadczenie związane z projektami niestandardowymi i contentowymi w internecie i innych mediach, a z drugiej możliwość pracy w nowoczesnej i dynamicznej organizacji. Cieszę się, że dołączam do zespołu PMPG w momencie jej tak dynamicznego rozwoju i bardzo ciekawej transformacji. – mówi Andrzej Tuzinowski.

Źródło: PMPG POLSKIE MEDIA S.A.

www.pmpg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764