Od 4 stycznia do zespołu PMPG Polskie Media dołączył Andrzej Tuzinowski. Na stanowisku Dyrektora ds. Sprzedaży Projektów Specjalnych będzie odpowiedzialny za rozwój oferty grupy w obszarze projektów contentowych i marketingu 360, client service i pozyskiwanie klientów do realizacji tych działań.
Andrzej Tuzinowski od 1999 r. związany był z Grupą ZPR Media. Najpierw jako szef muzyczny Radia ESKA i Dyrektor Programowy Radia ESKA Kraków, a następnie Dyrektor Działu Wsparcia Sprzedaży dla wszystkich stacji radiowych grupy. W latach 2016-2017 związany z Grupą Wirtualna Polska jako Dyrektor ds. Rozwoju Produktu Radiowego. Po powrocie w 2017 r. do ZPR Media najpierw kierował agencją content marketingową 360 Content Team (w strukturach grupy), a od 2018 r. zarządzał Biurem Reklamy Magazynów i Internetu.
- Propozycja PMPG to coś co z jednej strony pozwala mi wykorzystać moje wieloletnie i wszechstronne doświadczenie związane z projektami niestandardowymi i contentowymi w internecie i innych mediach, a z drugiej możliwość pracy w nowoczesnej i dynamicznej organizacji. Cieszę się, że dołączam do zespołu PMPG w momencie jej tak dynamicznego rozwoju i bardzo ciekawej transformacji. – mówi Andrzej Tuzinowski.
Źródło: PMPG POLSKIE MEDIA S.A.