logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Andrzej Witek ambasadorem Asics

  PR 25.01.2023, przeczytano 669 razy
ilustracjastrzałka

Czołowy polski biegacz górski, Andrzej Witek dołączył do grona ambasadorów ASICS. Będzie zaangażowany w działania zorientowane na promocję linii trailowej, która jest jedną z kluczowych kategorii produktowych japońskiej marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/andrzej-witek-ambasadorem-asics,398750,artykul.html

- Jest mi niezmiernie miło z powodu rozpoczęcia współpracy z marką ASICS. Jestem dumny, pełen wiary i determinacji, żeby dążyć do własnego rozwoju jako sportowiec, ale również jako człowiek. Z wykształcenia jestem nauczycielem wychowania fizycznego i moją życiową misją jest krzewienie kultury fizycznej. Chcę, żeby ludzie odnajdywali w bieganiu sposób na poprawę swojego ciała i umysłu. Żyjemy w szybkim tempie i sport, jak mało innych rzeczy, pozwala nam na utrzymanie równowagi. Taka jest też filozofia ASICS – rozwój ciała i umysłu. W pełni utożsamiam się z wartościami marki. Zdrowe ciało, to zdrowy duch, a zdrowy duch to możliwość osiągania wielkich rzeczy. Takie właśnie cele stawiam przed sobą w nadchodzącym sezonie w biegach górskich – powiedział nowy ambasador ASICS, Andrzej Witek.

ASICS od lat wspiera biegaczy w odkrywaniu nowych szlaków. Kolekcje trailowe słyną z zaawansowanych technologicznie rozwiązań oraz solidnej przyczepności butów na nierównych nawierzchniach. W tym sezonie marka wprowadzi na rynek kolejne nowości, które będą dodatkowo testowane na kanałach komunikacji nowego ambasadora. Ponadto, we wszystkich tegorocznych startach, Witek będzie występować w odzieży ASICS. Będzie również zaangażowany w akcje promocyjne oraz dedykowane eventy konsumenckie.

- Współpraca z Andrzejem wzmacnia nasz wizerunek jako marki, dla której trail stanowi wiodącą kategorię. Wszystkie nasze produkty są poddawane zaawansowanym testom w Centrum Nauki i Sportu w japońskim Kobe w duchu naszej filozofii założycielskiej – „w zdrowym ciele, zdrowy duch”. Wierzymy, że będziemy rozwijać się wspólnie z naszym nowym ambasadorem na wielu płaszczyznach, nie tylko tych sportowych. Andrzej słynie z niesamowitej siły mentalnej, co doskonale wpisuje się w naszą globalną strategię, mającą na celu wspieranie sportowców również w obszarze zdrowia psychicznego. Jesteśmy przekonani, że przed nami wiele sukcesów także na arenie międzynarodowej, a nasze produkty, jak TRABUCO MAX czy FujiSpeed, pomogą Andrzejowi wygrywać w kolejnych latach – stwierdził Daniel Bogacki, Activation Specialist w ASICS Polska.

Andrzej Witek jest jednym z najlepszych biegaczy w Polsce. Jest również członkiem kadry narodowej w biegach górskich. Startował m.in. w mistrzostwach Europy na długim dystansie, które zakończył na 23. miejscu. Na swoim koncie ma około 80 wygranych biegów na różnych szczeblach i dystansach. Tylko w ubiegłym roku zdobył srebrny medal mistrzostw Polski w biegu górskim na długim dystansie w Szczawnicy oraz triumfował w Golden Mountains Trail Series 33 km w Lądku-Zdrój. Zajął również 7. miejsce podczas Marathon du Mont Blanc w Chamonix.

Źródło: ASICS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764