logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Andrzej Woynarowski dołączył do Deloitte Digital

  PR 18.07.2017, przeczytano 618 razy

Andrzej Woynarowski będzie kierował zespołem Service Design w agencji Deloitte Digital. Jego głównym zadaniem będzie budowanie i rozwijanie zespołu Service Design w ramach działu Experience Design.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/andrzej-woynarowski-dolaczyl-do-deloitte-digital,33147,artykul.html

Projektowanie usług to dostarcznie wartości poprzez wejście w interakcje między klientami, a organizacją w różnych możliwych punktach kontaktu. Zespół Experience Design jest centrum kompetencyjnym Deloitte Digital w obszarze UX/Product design & Service Design w Europie Centralnej. Liderami XD (Experience Design) są Hubert Anyżewski oraz Wiesław Kotecki. Realizują oni zadania z obszaru kompleksowych rozwiązań w zakresie user experience i service design, jako elementu transformacji cyfrowej firmy. Zespół XD liczy ponad 30 ekspertów specjalizujących się w branżach FSI, TMT, Pharma oraz Retail.

W ciągu najbliższego roku, Deloitte Digital planuje systematyczne powiększanie swojego zespołu Service Design. Za jego rozwój odpowiadać będzie Andrzej Woynarowski jako Head of Service Design.

- Projektowanie usług to sposób na budownie przewagi konkurencyjnej poprzez ulepszanie i tworzenie nowych innowacyjnych modeli biznesowych. Chcemy stale rozszerzać naszą ofertę w zakresie service design w Polsce i regionie Europy Środkowej. Wymaga to współpracy specjalistów z wielu dziedzin, dlatego powierzyliśmy Andrzejowi zadanie poszerzania naszego zespołu, mając na uwadze jego ogromne doświadczenie w zakresie Service Design. Inwestujemy w ludzi i firmy, które uzupełniają nasze kompetencje o te najbardziej potrzebne na rynku – mówi Hubert Anyżewski, Head of Experience Design, Dyrektor w Deloitte Digital.

- Projektowanie usług to obecnie jeden z najbardziej konkurencyjnych obszarów wpływu na biznes. Klienci oczekują spójnej obsługi we wszystkich punktach styku, których w ostatnim czasie jest bardzo wiele. Często to klient jest jedynym czynnikiem, który je łączy. To duże wyzwanie dla biznesu – mówi Andrzej Woynarowski. – Dlatego, w swojej pracy skupiam się na strategii – jak przy wykorzystaniu technologii, dzięki usłudze biznesowej skutecznie trafić do klientów we wszystkich możliwych kanałach. Projektowanie usług pozwala nam dopasować ofertę do konkretnego klienta i zbudować model biznesowy „skrojony” pod jego oczekiwania i pod oczekiwania grupy docelowej – tłumaczy.

Andrzej Woynarowski posiada 10 letnie praktykę w zakresie projektowania doświadczeń  (service design, user experience i user research). Zajmował się projektowaniem komplementarnych usług złożonych z wielu punktów styku – tych cyfrowych oraz docierających do klientów w sposób tradycyjny. Odpowiedzialny był za realizację projektów transformacji cyfrowej i projektowanie usług dla spółek z sektora bankowego oraz ubezpieczeniowego. Współpracował również z klientami zagranicznymi realizując projekty m. in. w Niemczech, Rosji i Turcji. Jako inżynier i projektant doświadczeń podczas pracy w Wielkiej Brytanii, zaangażowany był w projekty strategiczne dla sektora transportowego warte od 40 do 200 milionów funtów.

Prelegent na wielu konferencjach na temat UX w Polsce - m.in. UX Poland, Product Camp czy WUD Silesia. Jest absolwentem Politechniki Gdańskiej na kierunku Inżynierii transportu i dróg oraz Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej na kierunkach User Experience Designer i Service Design Specialist. Zajmuje się także analizą biznesową i projektami wizualnymi.

Źródło: Deloitte Digital

www.deloittedigital.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764