logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Angel Poland Group stawia na kobiety

  PR 15.03.2022, przeczytano 1247 razy
ilustracjastrzałka

Angel Poland Group startuje z kampanią „APG rozbija szklany sufit!”, której celem jest podjęcie szeroko zakrojonej debaty na temat roli kobiet w biznesie, ze szczególnym uwzględnieniem branży nieruchomości. W ramach inicjatywy, oprócz działań wewnątrz Grupy, zaplanowano m.in. cykl spotkań i debat, których misją będzie aktywizacja kobiet na rynku pracy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/angel-poland-group-stawia-na-kobiety,395101,artykul.html

Angel Poland Group to przykład nowoczesnej firmy z branży nieruchomości premium, która wbrew stereotypom zatrudnia wiele kobiet, zapewniając im atrakcyjną ścieżkę rozwoju. „Kobiety Angela” są inżynierami, architektkami, prawniczkami, księgowymi. Pracują na budowach, odpowiadają za sprzedaż mieszkań, sporządzają wyceny, zajmują się administracją, koordynują działania marketingowe, ale również zasiadają w zarządzie. Nie zależnie od zajmowanego stanowiska, każda z nich, w najróżniejszych sytuacjach  wykazuje niezwykłą siłę i determinację co sprawia, że są niezastąpione.

- Nasza firma jest przykładem na to, że branża budowlana nie tylko jest otwarta, ale również potrzebuje silnych kobiet. Obserwując rozwój Angel Poland Group, z dumą stwierdzam, że nie istnieją tu podziały różnicujące pracowników ze względu na płeć. Dbamy o to, aby każdy czuł się tak samo ważny. Wspieramy pracujące u nas panie w rozwoju, obserwujemy jak pną się po szczeblach kariery, która niekiedy wybiega poza naszą Grupę – mówi Tomasz Karpiel, Chief Operations Officer.

Po pierwsze: wsparcie pracodawcy

Rzeczywiście ostatnie lata pokazują, że kobiety związane z Angel Poland Group doskonale radzą sobie w męskim świecie, za jaki uchodzi branża budowlana. Małgorzata Nowodworska, członek zarządu APG, w 2019 roku współtworzyła i stanęła na czele krakowskiego oddziału Polskiego Związku Firm Deweloperskich, a trzy lata później dołączyła do struktur ogólnopolskich Związku.

- Z Angel Poland Group jestem związana od 18 lat, czyli od początku istnienia firmy. To tu, ciężką pracą i zaangażowaniem, przy wsparciu pozostałych członków naszego zespołu zdobywałam swoje doświadczenie, które zaowocowało nie tylko rozwojem osobistym, ale szerzej- sprawiło, że stałam się pewną siebie, świadomą swej wartości  kobietą. Dziś Zarząd w dalszym ciągu wspiera rozwój zawodowy pracujących w firmie kobiet, w oparciu o work-life balance, czyli poprzez stwarzanie przyjaznych warunków do pracy i rozwoju w życiu osobistym – mówi Małgorzata Nowodworska, Członek Zarządu Angel Management.

Aktywizacja kobiet na rynku pracy

W ramach kampanii „Angel Poland Group rozbija szklany sufit!” oprócz wewnętrznych działań mających na celu podkreślenie roli kobiet w branży nieruchomości, planowane są cykliczne spotkania motywacyjne oraz debaty we współpracy z organizacjami pozarządowymi z Krakowa i Wrocławia, skierowane do kobiet wychodzących z kryzysów, które są gotowe do podjęcia zmian w swoim życiu.

- Rozpoczynamy niezwykle ważne działania, poprzez które chcielibyśmy pokazać kobietom jak istotna jest wiara we własne możliwości. Sytuacje kryzysowe, z którymi się mierzą , w tym również dyskryminacja, wpływają na ich poczucie własnej wartości i blokują w rozwoju, nie tylko osobistym, ale również zawodowym. Podczas spotkań, warsztatów i debat wydobędziemy ich siłę i determinację. W związku z obecną sytuacją w Ukrainie, docelowo chcielibyśmy stworzyć także przestrzeń dla kobiet, które przybyły do Polski szukając schronienia. One również będą potrzebowały wsparcia, a my chcielibyśmy pomóc im w wyjściu z wojennych traum, by na nowo uwierzyły w swoje siły – dodaje Iwona Jurczenko, Sales and Marketing Director-West w Angel Poland Group.

Źródło: Angel Poland Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764