logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Angielski szyk i punk w nowej kampanii Rage Age

  PR 21.10.2016, przeczytano 1684 razy
ilustracjastrzałka

Najnowsza kampania promująca kolekcję jesień-zima 2016/17 to rebeliancka podróż po Wyspach i pełen typowej dla Rage Age przekory dialog tradycji i rewolucji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/angielski-szyk-i-punk-w-nowej-kampanii-rage-age,30315,artykul.html

W najnowszej kolekcji ALBION’S outRAGE arystokratyczny szyk zderza się z bezkompromisowością punku i wczesnoindustrialną Anglią rodem z angielskiego serialu kryminalnego Peaky Blinders, który stanowił jedną z inspiracji projektanta Rage Age – Rafała Czapula. Nawiązujące do angielskiej elegancji oraz tradycji myśliwskich kroje i fasony kolekcji ALBION’S outRAGE spotykają się z elementami inspirowanymi środowiskiem subkulturowym i tworzą razem mieszankę wybuchową. Propozycja Rage Age na sezon jesień-zima to kurtki, płaszcze i marynarki uszyte z wzorzystych lub wytłaczanych materiałów, podszyte futrem, kraciastą tkaniną oraz wykończone skórą.

Cała kampania nie tylko odzwierciedla klimat kolekcji zaprojektowanej przez Czapula, ale również mocno nawiązuje do filmowych kadrów, które były inspiracją dla projektanta. Po raz kolejny autorem zdjęć kampanii Rage Age jest Robert Wolański. Dobór modeli, make-up (Marcin Kulak z Papert Pictures) oraz warsztat fotografa tworzą spójną, intrygującą całość, która zdecydowanie wyróżnia się na tle innych marek. Za produkcję sesji odpowiedzialna jest poznańska agencja Papert Pictures.

Źródło: Papert Pictures

www.papertpictures.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764