logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ania Dąbrówka głosem kampanii „Przygotujmy Lepszy Świat”

  PR 08.09.2020, przeczytano 1949 razy
ilustracjastrzałka

Ania Dąbrówka, córka Natalii Kukulskiej i Michała Dąbrówki nagrała piosenkę, która rozpoczyna rewolucję żywieniową. A to wszystko w ramach programu Knorr PrzyGotujmy lepszy świat. Utwór o tym samym tytule zachęca młode pokolenie do jedzenia większej liczby warzyw i kasz w trosce o naszą planetę. Akcja skierowana jest do uczniów klas 1-3 szkoły podstawowej. Jej Partnerem Głównym jest Knorr, a Merytorycznym ProVeg Polska. 15 września odbędzie się również live, który zainauguruje pierwszą edycję tego długoterminowego programu. Poprowadzi go Daria Ładocha. Jej gośćmi będą ambasadorzy kampanii: Ania Dąbrówka i Joanna Lotkowska z ProVeg.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ania-dabrowka-glosem-kampanii-_przygotujmy-lepszy-swiat_,388369,artykul.html

PrzyGotujmy lepszy świat

Żadna rewolucja nie może obejść się bez hymnu, dlatego akcję PrzyGotujmy lepszy świat rozpoczyna premiera piosenki przygotowanej we współpracy z Anią Dąbrówką, której bliski jest temat troski o środowisko oraz o własne nawyki żywieniowe. Ania już od dłuższego czasu jest fanką diety roślinnej, nie tylko bogatej w cenne składniki odżywcze, ale również przyjaznej środowisku. Swoją pasją do dobrego jedzenia stara się zarażać także najbliższe otoczenie. Razem z mamą, Natalią Kukulską, często wspólnie gotują, dbając o urozmaicanie posiłków dobrymi składnikami.

Utwór, który śpiewa Ania, opowiada o rewolucji żywieniowej zainicjowanej przez Knorr oraz o jej postulatach: apetycie na zmiany, dobrych wyborach, autentycznych smakach i szacunku dla środowiska.

- Na co dzień staram się z uwagą wybierać to co jem. Włączam do diety bardzo dużo warzyw, strączków i kasz, czyli tych najcenniejszych składników. Dlatego przyznaję, że kiedy Knorr zaproponował mi udział w kampanii nie wahałam się zbyt długo – mówi Ania Dąbrówka. - Piosenka ma niezwykle pozytywny wydźwięk i z przyjemnością ją śpiewam. Ma również bardzo ważny przekaz – by żyć w zgodzie z naturą – dodaje.

Teledysk do utworu dostępny jest na kanale Przepisy.pl na YouTube. Jako pierwsze udostępniły go na swoim Instagramie Ania Dąbrówka, Natalia Kukulska i Daria Ładocha. Kolejnego dnia do rewolucji dołączyli również blogerzy, w tym m.in. Nieperfekcyjna Mama, Szczesliva, Tasteaway oraz dziecięcy influencerzy – Hejka tu Lenka, Milo Mazur i Pusheen Girl.

Czy wiesz, że to co jesz może zmieniać świat?

W taki sposób Ania zaprasza do obejrzenia live’a ze swoim udziałem, który jest kolejnym etapem działań w ramach kampanii PrzyGotujmy lepszy świat. Poprowadzi go Daria Ładocha – dyplomowana coach zdrowia oraz pasjonatka zdrowego i przyjaznego środowisku stylu życia, autorka dwóch blogów kulinarnych oraz prowadząca program o żywieniu dzieci w Kuchni+. Poza Anią jej gośćmi będą również Joanna Lotkowska – ekspertka merytoryczna kampanii, dietetyczka i edukatorka żywieniowa z organizacji ProVeg Polska oraz Natalia Babczyńska z Knorr.

- Ambasadorami kampanii zostały osoby, którym na co dzień, tak jak i nam, bliski jest temat zdrowego, odżywiania dobrego dla nas i dla środowiska. Bardzo się cieszę, że spotkamy się właśnie w takim gronie i porozmawiamy o tym jak duże znaczenie mają nasze wybory żywieniowe. W gronie zaproszonych gości pojawią się osoby prezentujące różny punkt widzenia. Daria jest gotującą mamą, Ania jest nastolatką, która świadomie wybiera składniki swoich posiłków, a Joasia jest naszą ekspertką, która zawodowo zajmuje się tym tematem. Na pewno będzie ciekawie  – mówi Natalia Babczyńska, Marketing Manager w Knorr.

Panie porozmawiają o tym jak nawet drobna zmiana na naszym talerzu może być korzystna dla zdrowia i zaowocować wielką zmianą dla środowiska – przywrócić ziemi bioróżnorodność, ograniczyć emisję gazów, oszczędzić hektolitry wody, a tym samym uratować tysiące gatunków roślin i zwierząt. Rozmowa będzie transmitowana na stronie Przepisy.pl na Facebooku 15 września o godzinie 17.30. Nie trzeba się rejestrować, by móc ją obejrzeć. Wystarczy dołączyć do wydarzenia na Facebooku – PrzyGotujmy lepszy świat i na bieżąco śledzić kolejne wpisy.

Program szkolny

Wiedza na temat tego jak ważna jest zróżnicowana, pełna warzyw, strączków i kasz dieta powinna być przekazywana dzieciom już od najmłodszych lat. To one już niedługo staną się dorosłymi i to właśnie one dzięki swoim mądrym i świadomym wyborom będą decydowały o przyszłości świata. Dlatego Knorr razem z ProVeg mówią głosem dzieci i uczą je zdrowych nawyków żywieniowych, by mogły wprowadzać je we własnym domu i środowisku, a tym samym PrzyGotować Lepszy Świat.

- Rewolucja żywieniowa to coś czego wszyscy potrzebujemy, ze względu na nasze zdrowie, ale też na stan środowiska. Dzieci, młode osoby - nowe pokolenie słyszą coraz więcej o tym jak produkcja żywności wpływa na środowisko i mówią nam, dorosłym, że pora na zmiany. Jeśli chcemy dla nich dobrej przyszłości powinniśmy się do tej rewolucji przyłączyć, uczyć się od nich, wspierać i kibicować – mówi Joanna Lotkowska, edukatorka żywieniowa z ProVeg.

W ramach kampanii opracowane zostały scenariusze lekcji szkolnych oraz ruszyły zapisy do programu dającego najaktywniejszym szkołom i klasom możliwość zdobycia atrakcyjnych nagród. Szkoły mogą przystąpić do programu do 30 września, rejestrując się na stronie przygotujmylepszyswiat.pl. Od 1 października do 31 marca będą mogły zbierać punkty przyznawane za prowadzenie lekcji na podstawie scenariuszy, przesyłanie zdjęć posiłków przygotowywanych przez dzieci i ich rodziców oraz za wypełnienie ankiety na temat nawyków żywieniowych. Pierwsze 1000 szkół, które przystąpi do programu otrzyma pakiet startowy w postaci kolorowych plansz edukacyjnych oraz zestawu ziaren do hodowli roślin. Uczniowie klas 1-3 z 5 zwycięskich szkół otrzymają wygodne workoplecaki, a uczniowie klas z  największą liczbą punktów wyjadą na zieloną szkołę, organizowaną przez Ośrodek Działań Ekologicznych "Źródła".

Autorem konceptu kreatywnego i organizatorem kampanii PrzyGotujmy lepszy świat jest agencja marketingowa Advalue, która od lat specjalizuje się w realizacji projektów zaangażowanych społeczne.  Za działania PR odpowiada agencja Made in PR.

Źródło: Made in PR

www.madeinpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Akademia Silimax – pharmpedia od Nekk dla Filofarm
Dla Farmaceutycznej Spółdzielni Pracy Filofarm agencja NEKK opracowała strategię kampanii promocyjnej kierowanej do farmaceutów, jak i pacjentów. W efekcie powstała platforma e-learningowa – Akademia Silimax, na której farmaceuci mogą dowiedzieć się więcej o wybranej jednostce chorobowej, następnie zweryfikować swoją wiedzę za pomocą testu.
Waryński S.A. Grupa Holdingowa mecenasem nowego muralu
Warszawska Wola zyskała nowy mural. Praca autorstwa Tytusa Brzozowskiego, znanego, stołecznego muralisty powstała na przedwojennej kamienicy przy ulicy Wschowskiej 10. Pomysłodawcą i inicjatorem jest deweloper Waryński S.A. Grupa Holdingowa, a wykonawcą – specjalizująca się w artystycznym malowaniu ścian – firma IDEAMO. Wraz z przekazaniem muralu, Grupa Waryński...
Firma Slodkie świętuje 25 lat w branży słodyczy reklamowych
W 2022 roku mija 25 lat od powstania marki Slodkie. Firma, będąca jednym z europejskich liderów w branży słodyczy reklamowych, postanowiła świętować swój jubileusz przez cały rok. Poza uroczystymi obchodami, Slodkie planuje zrealizować 25 akcji o charakterze CSR-owym, wprowadzając szereg zmian wewnętrznych, a także wspierając potrzebujące osoby, organizacje oraz...
Kultowe miejsca warszawskiej Woli na antysmogowym muralu w centrum miasta
Pączkarnia z Górczewskiej, Rondo Daszyńskiego, Muzeum Powstania Warszawskiego – to tylko kilka popularnych miejsc na mapie warszawskiej Woli, które przedstawiono na nowym, antysmogowym muralu przy ul. Wolskiej. Za jego projekt odpowiada Bakcyl Studio. Grafika nawiązuje do współczesnej, skandynawskiej szkoły minimalistycznego rysunku 2D – nie bez powodu....
Emirates zapraszają na Expo 2020 z najwyższego wieżowca świata
Zgodnie z dubajskim mottem „nie ma rzeczy niemożliwych”, linie Emirates wznoszą się na szczyt Burdż Chalifa w ramach kolejnej edycji viralowejj kampanii reklamowej. Tym razem podnoszą poprzeczkę dzięki przelotowi kultowego A380. Już w sierpniu 2021 r. linie Emirates trafiły na pierwsze strony gazet i do mediów społecznościowych za sprawą słynnej reklamy na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764