logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ania Dąbrówka głosem kampanii „Przygotujmy Lepszy Świat”

  PR 08.09.2020, przeczytano 1448 razy
ilustracjastrzałka

Ania Dąbrówka, córka Natalii Kukulskiej i Michała Dąbrówki nagrała piosenkę, która rozpoczyna rewolucję żywieniową. A to wszystko w ramach programu Knorr PrzyGotujmy lepszy świat. Utwór o tym samym tytule zachęca młode pokolenie do jedzenia większej liczby warzyw i kasz w trosce o naszą planetę. Akcja skierowana jest do uczniów klas 1-3 szkoły podstawowej. Jej Partnerem Głównym jest Knorr, a Merytorycznym ProVeg Polska. 15 września odbędzie się również live, który zainauguruje pierwszą edycję tego długoterminowego programu. Poprowadzi go Daria Ładocha. Jej gośćmi będą ambasadorzy kampanii: Ania Dąbrówka i Joanna Lotkowska z ProVeg.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ania-dabrowka-glosem-kampanii-_przygotujmy-lepszy-swiat_,388369,artykul.html

PrzyGotujmy lepszy świat

Żadna rewolucja nie może obejść się bez hymnu, dlatego akcję PrzyGotujmy lepszy świat rozpoczyna premiera piosenki przygotowanej we współpracy z Anią Dąbrówką, której bliski jest temat troski o środowisko oraz o własne nawyki żywieniowe. Ania już od dłuższego czasu jest fanką diety roślinnej, nie tylko bogatej w cenne składniki odżywcze, ale również przyjaznej środowisku. Swoją pasją do dobrego jedzenia stara się zarażać także najbliższe otoczenie. Razem z mamą, Natalią Kukulską, często wspólnie gotują, dbając o urozmaicanie posiłków dobrymi składnikami.

Utwór, który śpiewa Ania, opowiada o rewolucji żywieniowej zainicjowanej przez Knorr oraz o jej postulatach: apetycie na zmiany, dobrych wyborach, autentycznych smakach i szacunku dla środowiska.

- Na co dzień staram się z uwagą wybierać to co jem. Włączam do diety bardzo dużo warzyw, strączków i kasz, czyli tych najcenniejszych składników. Dlatego przyznaję, że kiedy Knorr zaproponował mi udział w kampanii nie wahałam się zbyt długo – mówi Ania Dąbrówka. - Piosenka ma niezwykle pozytywny wydźwięk i z przyjemnością ją śpiewam. Ma również bardzo ważny przekaz – by żyć w zgodzie z naturą – dodaje.

Teledysk do utworu dostępny jest na kanale Przepisy.pl na YouTube. Jako pierwsze udostępniły go na swoim Instagramie Ania Dąbrówka, Natalia Kukulska i Daria Ładocha. Kolejnego dnia do rewolucji dołączyli również blogerzy, w tym m.in. Nieperfekcyjna Mama, Szczesliva, Tasteaway oraz dziecięcy influencerzy – Hejka tu Lenka, Milo Mazur i Pusheen Girl.

Czy wiesz, że to co jesz może zmieniać świat?

W taki sposób Ania zaprasza do obejrzenia live’a ze swoim udziałem, który jest kolejnym etapem działań w ramach kampanii PrzyGotujmy lepszy świat. Poprowadzi go Daria Ładocha – dyplomowana coach zdrowia oraz pasjonatka zdrowego i przyjaznego środowisku stylu życia, autorka dwóch blogów kulinarnych oraz prowadząca program o żywieniu dzieci w Kuchni+. Poza Anią jej gośćmi będą również Joanna Lotkowska – ekspertka merytoryczna kampanii, dietetyczka i edukatorka żywieniowa z organizacji ProVeg Polska oraz Natalia Babczyńska z Knorr.

- Ambasadorami kampanii zostały osoby, którym na co dzień, tak jak i nam, bliski jest temat zdrowego, odżywiania dobrego dla nas i dla środowiska. Bardzo się cieszę, że spotkamy się właśnie w takim gronie i porozmawiamy o tym jak duże znaczenie mają nasze wybory żywieniowe. W gronie zaproszonych gości pojawią się osoby prezentujące różny punkt widzenia. Daria jest gotującą mamą, Ania jest nastolatką, która świadomie wybiera składniki swoich posiłków, a Joasia jest naszą ekspertką, która zawodowo zajmuje się tym tematem. Na pewno będzie ciekawie  – mówi Natalia Babczyńska, Marketing Manager w Knorr.

Panie porozmawiają o tym jak nawet drobna zmiana na naszym talerzu może być korzystna dla zdrowia i zaowocować wielką zmianą dla środowiska – przywrócić ziemi bioróżnorodność, ograniczyć emisję gazów, oszczędzić hektolitry wody, a tym samym uratować tysiące gatunków roślin i zwierząt. Rozmowa będzie transmitowana na stronie Przepisy.pl na Facebooku 15 września o godzinie 17.30. Nie trzeba się rejestrować, by móc ją obejrzeć. Wystarczy dołączyć do wydarzenia na Facebooku – PrzyGotujmy lepszy świat i na bieżąco śledzić kolejne wpisy.

Program szkolny

Wiedza na temat tego jak ważna jest zróżnicowana, pełna warzyw, strączków i kasz dieta powinna być przekazywana dzieciom już od najmłodszych lat. To one już niedługo staną się dorosłymi i to właśnie one dzięki swoim mądrym i świadomym wyborom będą decydowały o przyszłości świata. Dlatego Knorr razem z ProVeg mówią głosem dzieci i uczą je zdrowych nawyków żywieniowych, by mogły wprowadzać je we własnym domu i środowisku, a tym samym PrzyGotować Lepszy Świat.

- Rewolucja żywieniowa to coś czego wszyscy potrzebujemy, ze względu na nasze zdrowie, ale też na stan środowiska. Dzieci, młode osoby - nowe pokolenie słyszą coraz więcej o tym jak produkcja żywności wpływa na środowisko i mówią nam, dorosłym, że pora na zmiany. Jeśli chcemy dla nich dobrej przyszłości powinniśmy się do tej rewolucji przyłączyć, uczyć się od nich, wspierać i kibicować – mówi Joanna Lotkowska, edukatorka żywieniowa z ProVeg.

W ramach kampanii opracowane zostały scenariusze lekcji szkolnych oraz ruszyły zapisy do programu dającego najaktywniejszym szkołom i klasom możliwość zdobycia atrakcyjnych nagród. Szkoły mogą przystąpić do programu do 30 września, rejestrując się na stronie przygotujmylepszyswiat.pl. Od 1 października do 31 marca będą mogły zbierać punkty przyznawane za prowadzenie lekcji na podstawie scenariuszy, przesyłanie zdjęć posiłków przygotowywanych przez dzieci i ich rodziców oraz za wypełnienie ankiety na temat nawyków żywieniowych. Pierwsze 1000 szkół, które przystąpi do programu otrzyma pakiet startowy w postaci kolorowych plansz edukacyjnych oraz zestawu ziaren do hodowli roślin. Uczniowie klas 1-3 z 5 zwycięskich szkół otrzymają wygodne workoplecaki, a uczniowie klas z  największą liczbą punktów wyjadą na zieloną szkołę, organizowaną przez Ośrodek Działań Ekologicznych "Źródła".

Autorem konceptu kreatywnego i organizatorem kampanii PrzyGotujmy lepszy świat jest agencja marketingowa Advalue, która od lat specjalizuje się w realizacji projektów zaangażowanych społeczne.  Za działania PR odpowiada agencja Made in PR.

Źródło: Made in PR

www.madeinpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ambasadorzy Lecha Free aktywizują Polaków do ruchu
Lech Free powraca z kolejną niecodzienną akcją, która inspiruje do większej aktywności fizycznej w ciągu dnia. We współpracy z Ambasadorami, marka zachęca mieszkańców stolicy do zmiany środka transportu z komunikacji miejskiej na… rower lub hulajnogę, bo przecież Lechendy mogą wszystko.
Maretti rusza z kampanią influencer marketingową na polskim rynku
Bułgarski producent FMCG, Fiscota Food rozpoczął realizację kampanii „Dwie strony smaku”, w ramach której nawiązano współpracę z jednymi z największych twórców w Polsce m.in. grupą WAKSY, Dannym Ferreri i Nadią Długosz. Działania dedykowane promocji produktu Bruschette Maretti potrwają do końca lipca, docierając łącznie do ponad 5...
O nadanie jak najszybszego biegu pracom nad projektem ustawy odszkodowawczej zwracają się do marszałek Sejmu Elżbiety Witek przedsiębiorcy zrzeszeni w Komitecie Obrony Branży Targowej. Wskazują, że dzięki opracowanym przez Senat unormowaniom cały sektor targowy otrzymałby w ten sposób niezbędną pomoc, aby przetrwać. Przypominają, że reprezentują jedną z najciężej...
Rusza kampania „Concordia zmienia barwy”
Concordia Polska Grupa Generali rozpoczyna ostatni etap kampanii informacyjnej dotyczącej połączenia z Generali. Od sierpnia, cenione na rynku ubezpieczenia dla branży rolnej Concordii Polska, sprzedawane będą pod marką Generali Agro. Zmienia się identyfikacja wizualna firmy, by zapewnić spójność z Grupą Generali, ale też oddać charakter i wartości, którymi...
Nowa identyfikacja wizualna marki Dacia
Od samego początku Dacia jest marką, która wyłamuje się z obowiązujących kanonów. Jej nowa odsłona jest bardziej nowoczesna i autentyczna. Zaczyna się nowy rozdział w historii Dacii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764