logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ania Dąbrówka głosem kampanii „Przygotujmy Lepszy Świat”

  PR 08.09.2020, przeczytano 1280 razy
ilustracjastrzałka

Ania Dąbrówka, córka Natalii Kukulskiej i Michała Dąbrówki nagrała piosenkę, która rozpoczyna rewolucję żywieniową. A to wszystko w ramach programu Knorr PrzyGotujmy lepszy świat. Utwór o tym samym tytule zachęca młode pokolenie do jedzenia większej liczby warzyw i kasz w trosce o naszą planetę. Akcja skierowana jest do uczniów klas 1-3 szkoły podstawowej. Jej Partnerem Głównym jest Knorr, a Merytorycznym ProVeg Polska. 15 września odbędzie się również live, który zainauguruje pierwszą edycję tego długoterminowego programu. Poprowadzi go Daria Ładocha. Jej gośćmi będą ambasadorzy kampanii: Ania Dąbrówka i Joanna Lotkowska z ProVeg.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ania-dabrowka-glosem-kampanii-_przygotujmy-lepszy-swiat_,388369,artykul.html

PrzyGotujmy lepszy świat

Żadna rewolucja nie może obejść się bez hymnu, dlatego akcję PrzyGotujmy lepszy świat rozpoczyna premiera piosenki przygotowanej we współpracy z Anią Dąbrówką, której bliski jest temat troski o środowisko oraz o własne nawyki żywieniowe. Ania już od dłuższego czasu jest fanką diety roślinnej, nie tylko bogatej w cenne składniki odżywcze, ale również przyjaznej środowisku. Swoją pasją do dobrego jedzenia stara się zarażać także najbliższe otoczenie. Razem z mamą, Natalią Kukulską, często wspólnie gotują, dbając o urozmaicanie posiłków dobrymi składnikami.

Utwór, który śpiewa Ania, opowiada o rewolucji żywieniowej zainicjowanej przez Knorr oraz o jej postulatach: apetycie na zmiany, dobrych wyborach, autentycznych smakach i szacunku dla środowiska.

- Na co dzień staram się z uwagą wybierać to co jem. Włączam do diety bardzo dużo warzyw, strączków i kasz, czyli tych najcenniejszych składników. Dlatego przyznaję, że kiedy Knorr zaproponował mi udział w kampanii nie wahałam się zbyt długo – mówi Ania Dąbrówka. - Piosenka ma niezwykle pozytywny wydźwięk i z przyjemnością ją śpiewam. Ma również bardzo ważny przekaz – by żyć w zgodzie z naturą – dodaje.

Teledysk do utworu dostępny jest na kanale Przepisy.pl na YouTube. Jako pierwsze udostępniły go na swoim Instagramie Ania Dąbrówka, Natalia Kukulska i Daria Ładocha. Kolejnego dnia do rewolucji dołączyli również blogerzy, w tym m.in. Nieperfekcyjna Mama, Szczesliva, Tasteaway oraz dziecięcy influencerzy – Hejka tu Lenka, Milo Mazur i Pusheen Girl.

Czy wiesz, że to co jesz może zmieniać świat?

W taki sposób Ania zaprasza do obejrzenia live’a ze swoim udziałem, który jest kolejnym etapem działań w ramach kampanii PrzyGotujmy lepszy świat. Poprowadzi go Daria Ładocha – dyplomowana coach zdrowia oraz pasjonatka zdrowego i przyjaznego środowisku stylu życia, autorka dwóch blogów kulinarnych oraz prowadząca program o żywieniu dzieci w Kuchni+. Poza Anią jej gośćmi będą również Joanna Lotkowska – ekspertka merytoryczna kampanii, dietetyczka i edukatorka żywieniowa z organizacji ProVeg Polska oraz Natalia Babczyńska z Knorr.

- Ambasadorami kampanii zostały osoby, którym na co dzień, tak jak i nam, bliski jest temat zdrowego, odżywiania dobrego dla nas i dla środowiska. Bardzo się cieszę, że spotkamy się właśnie w takim gronie i porozmawiamy o tym jak duże znaczenie mają nasze wybory żywieniowe. W gronie zaproszonych gości pojawią się osoby prezentujące różny punkt widzenia. Daria jest gotującą mamą, Ania jest nastolatką, która świadomie wybiera składniki swoich posiłków, a Joasia jest naszą ekspertką, która zawodowo zajmuje się tym tematem. Na pewno będzie ciekawie  – mówi Natalia Babczyńska, Marketing Manager w Knorr.

Panie porozmawiają o tym jak nawet drobna zmiana na naszym talerzu może być korzystna dla zdrowia i zaowocować wielką zmianą dla środowiska – przywrócić ziemi bioróżnorodność, ograniczyć emisję gazów, oszczędzić hektolitry wody, a tym samym uratować tysiące gatunków roślin i zwierząt. Rozmowa będzie transmitowana na stronie Przepisy.pl na Facebooku 15 września o godzinie 17.30. Nie trzeba się rejestrować, by móc ją obejrzeć. Wystarczy dołączyć do wydarzenia na Facebooku – PrzyGotujmy lepszy świat i na bieżąco śledzić kolejne wpisy.

Program szkolny

Wiedza na temat tego jak ważna jest zróżnicowana, pełna warzyw, strączków i kasz dieta powinna być przekazywana dzieciom już od najmłodszych lat. To one już niedługo staną się dorosłymi i to właśnie one dzięki swoim mądrym i świadomym wyborom będą decydowały o przyszłości świata. Dlatego Knorr razem z ProVeg mówią głosem dzieci i uczą je zdrowych nawyków żywieniowych, by mogły wprowadzać je we własnym domu i środowisku, a tym samym PrzyGotować Lepszy Świat.

- Rewolucja żywieniowa to coś czego wszyscy potrzebujemy, ze względu na nasze zdrowie, ale też na stan środowiska. Dzieci, młode osoby - nowe pokolenie słyszą coraz więcej o tym jak produkcja żywności wpływa na środowisko i mówią nam, dorosłym, że pora na zmiany. Jeśli chcemy dla nich dobrej przyszłości powinniśmy się do tej rewolucji przyłączyć, uczyć się od nich, wspierać i kibicować – mówi Joanna Lotkowska, edukatorka żywieniowa z ProVeg.

W ramach kampanii opracowane zostały scenariusze lekcji szkolnych oraz ruszyły zapisy do programu dającego najaktywniejszym szkołom i klasom możliwość zdobycia atrakcyjnych nagród. Szkoły mogą przystąpić do programu do 30 września, rejestrując się na stronie przygotujmylepszyswiat.pl. Od 1 października do 31 marca będą mogły zbierać punkty przyznawane za prowadzenie lekcji na podstawie scenariuszy, przesyłanie zdjęć posiłków przygotowywanych przez dzieci i ich rodziców oraz za wypełnienie ankiety na temat nawyków żywieniowych. Pierwsze 1000 szkół, które przystąpi do programu otrzyma pakiet startowy w postaci kolorowych plansz edukacyjnych oraz zestawu ziaren do hodowli roślin. Uczniowie klas 1-3 z 5 zwycięskich szkół otrzymają wygodne workoplecaki, a uczniowie klas z  największą liczbą punktów wyjadą na zieloną szkołę, organizowaną przez Ośrodek Działań Ekologicznych "Źródła".

Autorem konceptu kreatywnego i organizatorem kampanii PrzyGotujmy lepszy świat jest agencja marketingowa Advalue, która od lat specjalizuje się w realizacji projektów zaangażowanych społeczne.  Za działania PR odpowiada agencja Made in PR.

Źródło: Made in PR

www.madeinpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platige Image pozyskało 6 mln zł na projekty gamingowe
Platige Image zakończyło prywatną emisję akcji, w ramach której pięciu inwestorów instytucjonalnych nabyło 240 tys. akcji, stanowiących 7% w podwyższonym kapitale, podała spółka. Pozyskany kapitał w wysokości 6 mln zł będzie w całości przeznaczony na realizację pierwszych projektów gamingowych, w związku z nową strategią Spółki na lata 2021-2025.
Obiektyw Voigtlander Ultron I i II 28 mm f/2,0 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam zaprezentować nową wersję obiektywu Voigtlander Ultron 28 mm f/2,0 z mocowaniem Leica M.
Mary Kay uruchamia Suite 13TM:
Globalna marka kosmetyczna Mary Kay Inc. i działające w jej ramach Global Design Studio przedstawiają Suite 13TM, innowacyjne wirtualne doświadczenie kosmetyczne, które wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do stworzenia wersji cyfrowej pierwszego wirtualnego showroomu Mary Kay. Zaprojektowany przy użyciu najnowszej technologii wirtualnej rzeczywistości nowy Suite 13TM oferuje...
SPi Global zmienia markę na Straive
SPi Global zaprezentował swój nowy awatar pod nazwą Straive (wymawiany tak samo jak słowo „strive” - „strajw” [dążyć]). Po licznych zmianach, jakie zaszły w ostatnich latach, w tym dużych przejęciach, otwarciu nowych strumieni przychodów czy dalszej konsolidacji kluczowych działów przedsiębiorstwa, nowa marka na nowo definiuje propozycję...
Kampania #Szczepimysię dedykowana rocznikom 1962-1973
Od 12 kwietnia trwa kampania informacyjna #SzczepimySię skierowana do osób w wieku 48-59 lat. Wszyscy urodzeni w latach 1962-1973, którzy są zainteresowani szczepieniem przeciw COVID-19, mają możliwość zarejestrować się na konkretny termin. Ambasadorem kampanii jest znany i lubiany aktor Cezary Pazura.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764