logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ania Kruk o projekcie dla marki Fantasia

  PR 14.03.2016, przeczytano 1987 razy
ilustracjastrzałka

Znane marki coraz częściej współpracują z projektantami mody czy biżuterii. W przeszłości Elie Saab, Kenzo czy Alexander Wang projektowali butelki wody Evian, a Karl Lagerfeld stworzył etykietę butelki z limitowanej edycji Coca-Coli Light we Francji. Teraz w ich ślady poszła Ania Kruk, która stworzyła opakowania dla limitowanej edycji nowych smaków jogurtu Fantasia Black & Fantasia White. Opakowanie to jeden z podstawowych elementów promocji produktu, bezpośrednio  oddziałujący na klientów, dlatego może wpływać na zwiększenie sprzedaży – twierdzi prezes zarządu firmy ANIA KRUK Wojciech Kruk jr.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ania-kruk-o-projekcie-dla-marki-fantasia,27809,artykul.html

Współpraca projektantów z markami produktów codziennego użytku to ostatnio modny temat. Szlaki przetarli już ci wielcy, jak Kenzo czy Alexander Wang dla marki wody Evian, którzy współpracowali przy tego typu projektach. Dla mnie to pierwsze wyjście poza biżuterię, po raz pierwszy projektuję coś innego, sygnując to moim nazwiskiem – podkreśla w rozmowie z agencją Newseria Biznes Ania Kruk, projektantka biżuterii.

Opakowania pełnią ważną funkcję marketingową. Pomagają przyciągnąć uwagę odbiorców, wyróżniają produkt wśród podobnych na rynku, są też reklamą produktu. Atrakcyjne i funkcjonalne opakowanie stało się kluczowym elementem w promocji, zwłaszcza że większości zakupów konsumenci dokonują pod wpływem impulsu, a obraz lub znak graficzny często przemawiają do odbiorcy lepiej niż słowa.

Produkt to nie tylko sam wzór, lecz także cała otoczka, która powstaje dookoła – podkreśla Wojciech Kruk, prezes zarządu firmy ANIA KRUK. – Im bardziej dopracowane opakowanie, im bardziej będziemy zwracać uwagę na szczegóły, oryginalność i coś, co będzie wyróżniało je na rynku, tym produkt będzie lepiej odpowiadał na potrzeby klientów.

Firma Ania Kruk wzbogaciła swoje opakowania, oprócz etui z filcu wprowadziła również pudełka – jak wskazuje Wojciech Kruk – spotkało się to z pozytywnym odbiorem klientów, a samo opakowanie pełni funkcję prezentu.

Znane marki coraz częściej proszą o pomoc projektantów mody. Producenci wody Evian co roku prezentują oryginalne, przygotowane specjalnie dla nich projekty butelek, ostatnio również Karl Lagerfeld – po raz drugi – zaprojektował butelkę z limitowanej edycji Coca-Coli Light. W Polsce na podobną współpracę zdecydowała się firma Danone przy nowej edycji jogurtów Fantasia Black i Fantasia White.

Design jest bardzo istotny we współczesnym świecie i to był też jeden z ważniejszych powodów nawiązania tej współpracy. Cieszę się, że firma Danone zdecydowała się docenić rolę projektanta i stworzyć limitowaną edycję opakowań sygnowanych konkretnym imieniem i nazwiskiem – ocenia Anna Kruk.

Na wieczku i etykiecie produktu znajdzie się ornament, a wzór uzupełni stylizowany srebrny lub złoty napis, w zależności od smaku jogurtu. Właśnie do butików ANIA KRUK trafiła również unikalna kolekcja biżuterii ANIA KRUK Inspired by Fantasia, złożona z delikatnych, koronkowych wzorów, w których ukryty jest monogram K, nawiązujący do nazwiska projektantki.

Projektując opakowania, chciałam, żeby wyglądały luksusowo, modnie i elegancko. Dualizm Fantasia White i Fantasia Black miał być widoczny w biżuterii i jest to odzwierciedlone poprzez linię ze srebra i linię ze złota w kolekcji – wskazuje Ania Kruk.

Jak podkreśla projektantka, taka biznesowa współpraca może przynieść wymierne efekty tylko wówczas, gdy obie marki mają wspólną płaszczyznę i łączy je podejście do klienta. Dodaje, że w tym przypadku była pełna zgodność: dla obu marek ważna jest bliskość, kobiecość i lekkość.

Ania Kruk podkreśla, że to dla niej jeden z najważniejszych projektów w tym roku. Firma zamierza skupić się na rozbudowie sklepów, przede wszystkim w centrach handlowych. Chce również kontynuować zagraniczną ekspansję. W 2015 roku otwarty został pierwszy sklep pod szyldem ANIA KRUK w Katarze. Właśnie Bliski Wschód jest regionem, w którym pojawią się kolejne lokale.

Dodatkowo uruchamiamy zewnętrzne kanały dystrybucji. Nie chcę jeszcze zdradzać szczegółów, ale w tym roku nasze produkty będą dostępne w szerszej ofercie. Zakładamy też intensywny wzrost sprzedaży online, dużo zainwestowaliśmy w rozpoznawalność w tym aspekcie i to jest jeden z priorytetów w tym roku – zapowiada Wojciech Kruk.

Źródło: ANIA KRUK, Newseria

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764