logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ania Starmach nową ambasadorką marki Vizir

  PR 09.07.2018, przeczytano 238 razy
ilustracjastrzałka

W filmie, który można już zobaczyć w telewizji, jurorka programu MasterChef dzieli się swoją pasją do gotowania i uczy dzieci pieczenia muffinek. Ania dzieli się także swoim nowym sekretem: kapsułki Vizir 3w1 - to wszystko, czego jej trzeba, by utrzymać białe fartuchy w idealnej czystości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ania-starmach-nowa-ambasadorka-marki-vizir,37174,artykul.html

Wakacje to idealny moment, aby odkrywać i realizować swoje pasje, próbować nowych rzeczy czy testować swoje możliwości. Jednak strach przed plamami ogranicza nas przy wyborze ulubionej odzieży. Bez względu na to, czy specjalizujesz się w kuchni włoskiej albo robieniu muffinek z kremem czekoladowym, z kapsułkami Vizir 3w1 możesz robić to co kochasz, bez obaw o plamy. Jednak zarówno dążenie do pasji, jak i poszukiwanie jej wymaga poświęceń.

Ania Starmach - nowa ambasadorka marki Vizir, doskonale zdaje sobie z tego sprawę: - Od dzieciństwa byłam zaangażowana w pracę dla rodzinnej galerii. Wtedy nie wiedziałam, że swoją przyszłość zwiążę z gotowaniem. Spędzałam wakacje pracując w restauracjach jako pomoc kuchenna i bez słowa siekałam wszystko, co wpadło mi w ręce. Wtedy okazało się, że uśmiech nie opuszcza mojej twarzy, bo odnalazłam swoje powołanie. Ciężka praca zaowocowała tym, że dziś spełniam się w zawodowym gotowaniu.

- Moja podróż z Vizir’em była bardzo owocna. W ciągu tych 14 lat przebyliśmy wspólnie drogę od proszków, poprzez płyny, aby następnie wypuścić jednokomorowe kapsułki i wreszcie Vizir 3w1. Mogę szczerze powiedzieć, że cieszę się z mojego istotnego udziału w tworzeniu historii marki i jej podróży poprzez świat innowacji. Życzę Ani powodzenia w promowaniu produktu z którego byłem dumny przez wiele lat. - podsumowuje Zygmunt Chajzer.

Mariola Mirek, menedżer ds. komunikacji Procter&Gamble podkreśla: - Jesteśmy niezmiernie wdzięczni i zadowoleni z wieloletniej i niesamowicie owocnej współpracy z Zygmuntem Chajzerem, który pomógł nam utrzymać Vizir jako jedną z największych marek w Polsce na przestrzeni lat. Odważnie patrzymy w naszą wspólną przyszłość z Anią Starmach.. Cieszymy się, że możemy rozpocząć współpracę z Anią, która jest wymagającą profesjonalistką i bardzo pasjonuje ją dzielenie się z innymi miłością do gotowania. Oczywiście, jej pasja, podobnie jak wiele innych, wymaga również świetnych rezultatów prania różnego rodzaju plam, które z pewnością pojawią się w międzyczasie. Mamy nadzieję, że wspólnie zainspirujemy innych do odkrywania nowych smaków i podążania za swoimi pasjami, bez obaw o plamy.

Kampania z Anią Starmach rozpoczęła się w Polsce 1 lipca 2018 r. Promocja obejmuje: 30-sekundowy spot telewizyjny, w którym Ania uczy grupę dzieci, jak przygotowywać muffinki, przy okazji robiąc trochę bałaganu, a także inne działania promocyjne.

Źródło: Procter & Gamble

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Złoty Medal dla drukarki tekstylnej Mutoh Valuejet 1938TX
Mutoh ValueJet 1938 TX z atramentami polimerowymi UltraVision TX to kompletna technologia do druku bezpośredniego na tkaninach naturalnych, sztucznych i tapetach, która podczas targów RemaDays 2019 Złoty Medal "The Prize for Innovations".
Empik: nowa kampania, pozycjonowanie i magazyn online marki
Empik zaprezentował spot wprowadzający nowe pozycjonowanie marki. Jego esencją jest inspirowanie do życia pełnego pasji i realizacji wszystkich zainteresowań – od tych codziennych po te niezwykłe. Jednocześnie zmieniła się strona internetowa, na której oferta została wyraźnie podzielona wizualnie na wybrane obszary, aby ułatwić poruszanie się po różnych kategoriach Empiku....
Sławomir bohaterem kampanii reklamowej platformy Bancovo
Bancovo – platforma kredytowa online startuje z kampanią telewizyjną - której głównym bohaterem jest Sławomir Zapała – popularna gwiazda piosenki, aktor i showman. Strategię i kreację kampanii, przygotowała agencja Start Something.
Ricoh na Fespa 2019
Ricoh będzie jednym z wystawców na targach FESPA 2019. W swojej strefie (hala B4, stanowisko K31) firma zaprezentuje m.in. nowy ploter lateksowy Pro L5160, system do druku na tekstyliach Ri 6000 oraz system produkcyjny z piątą stacją na toner specjalny Pro C7200x.
Produkty Canon po raz 25. wyróżnione nagrodami If Design Award 2019
Aż dziewięć produktów Canon zostało nagrodzonych przez iF International Forum Design GmbH prestiżowymi wyróżnieniami iF Design Award 2019. Firma Canon już po raz 25. z rzędu znalazła się wśród laureatów iF Design Award. Cykliczne wyróżnienia dla produktów i technologii Canon sprawiają, że firma nie ustaje w wysiłkach tworzenia produktów, łączących w sobie korzyści...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764