logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ania Starmach nową ambasadorką marki Vizir

  PR 09.07.2018, przeczytano 577 razy
ilustracjastrzałka

W filmie, który można już zobaczyć w telewizji, jurorka programu MasterChef dzieli się swoją pasją do gotowania i uczy dzieci pieczenia muffinek. Ania dzieli się także swoim nowym sekretem: kapsułki Vizir 3w1 - to wszystko, czego jej trzeba, by utrzymać białe fartuchy w idealnej czystości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ania-starmach-nowa-ambasadorka-marki-vizir,37174,artykul.html

Wakacje to idealny moment, aby odkrywać i realizować swoje pasje, próbować nowych rzeczy czy testować swoje możliwości. Jednak strach przed plamami ogranicza nas przy wyborze ulubionej odzieży. Bez względu na to, czy specjalizujesz się w kuchni włoskiej albo robieniu muffinek z kremem czekoladowym, z kapsułkami Vizir 3w1 możesz robić to co kochasz, bez obaw o plamy. Jednak zarówno dążenie do pasji, jak i poszukiwanie jej wymaga poświęceń.

Ania Starmach - nowa ambasadorka marki Vizir, doskonale zdaje sobie z tego sprawę: - Od dzieciństwa byłam zaangażowana w pracę dla rodzinnej galerii. Wtedy nie wiedziałam, że swoją przyszłość zwiążę z gotowaniem. Spędzałam wakacje pracując w restauracjach jako pomoc kuchenna i bez słowa siekałam wszystko, co wpadło mi w ręce. Wtedy okazało się, że uśmiech nie opuszcza mojej twarzy, bo odnalazłam swoje powołanie. Ciężka praca zaowocowała tym, że dziś spełniam się w zawodowym gotowaniu.

- Moja podróż z Vizir’em była bardzo owocna. W ciągu tych 14 lat przebyliśmy wspólnie drogę od proszków, poprzez płyny, aby następnie wypuścić jednokomorowe kapsułki i wreszcie Vizir 3w1. Mogę szczerze powiedzieć, że cieszę się z mojego istotnego udziału w tworzeniu historii marki i jej podróży poprzez świat innowacji. Życzę Ani powodzenia w promowaniu produktu z którego byłem dumny przez wiele lat. - podsumowuje Zygmunt Chajzer.

Mariola Mirek, menedżer ds. komunikacji Procter&Gamble podkreśla: - Jesteśmy niezmiernie wdzięczni i zadowoleni z wieloletniej i niesamowicie owocnej współpracy z Zygmuntem Chajzerem, który pomógł nam utrzymać Vizir jako jedną z największych marek w Polsce na przestrzeni lat. Odważnie patrzymy w naszą wspólną przyszłość z Anią Starmach.. Cieszymy się, że możemy rozpocząć współpracę z Anią, która jest wymagającą profesjonalistką i bardzo pasjonuje ją dzielenie się z innymi miłością do gotowania. Oczywiście, jej pasja, podobnie jak wiele innych, wymaga również świetnych rezultatów prania różnego rodzaju plam, które z pewnością pojawią się w międzyczasie. Mamy nadzieję, że wspólnie zainspirujemy innych do odkrywania nowych smaków i podążania za swoimi pasjami, bez obaw o plamy.

Kampania z Anią Starmach rozpoczęła się w Polsce 1 lipca 2018 r. Promocja obejmuje: 30-sekundowy spot telewizyjny, w którym Ania uczy grupę dzieci, jak przygotowywać muffinki, przy okazji robiąc trochę bałaganu, a także inne działania promocyjne.

Źródło: Procter & Gamble

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764