logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Animacja Platige Image z nagrodą NAACP Image Awards

  PR 02.04.2024, przeczytano 459 razy

Animacja „Lil' Ruby” została zwycięzcą w kategorii krótkometrażowy film animowany w tegorocznym konkursie organizowanym przez National Association for the Advancement of Colored People. Zrealizowany przez Platige Image, wspólnie z amerykańską agencją The Martin Agency, projekt w unikalny sposób łączy animację 3D z 2D, tworząc stylizowaną produkcję o wyjątkowym charakterze wizualnym. Trwający 9 minut film został stworzony głównie przy użyciu Unreal Engine 5.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/animacja-platige-image-z-nagroda-naacp-image-awards,403684,artykul.html

Nagrodzona animacja to nowoczesne podejście do klasycznych bajek, uwzględniającym silne postacie kobiece i dostosowane do obecnych czasów relacje między bohaterami. Tworząc ten obraz Platige musiał oddać specyficzny klimat opowieści. Wymagało to zastosowania unikalnego zestawu narzędzi i rozwiązań technologicznych łączących klasyczną kreskę z nowoczesnymi animacjami real-time.

To nie pierwsza nagroda dla tego filmu stworzonego przez polskie studio. W grudniu ubiegłego roku animacja została doceniona na Chicago International Children’s Film Festival - jednym z najważniejszych tego rodzaju festiwali na świecie, przyciągającym filmowców, animatorów i twórców z całego świata, a także promujące kreatywność oraz wartości edukacyjne w dziedzinie sztuki filmowej.

Film „Lil' Ruby” powstał na zlecenie The Martin Agency. Rola Platige nie ograniczała się tylko do realizacji technicznej, ale obejmowała również reżyserie i art directing. Ze strony Platige Image za projekt odpowiadali: Bartek Kik – reżyser, Hanna Drewek – producent, Marek Gajowski – CG Supervisor, Tomasz Karelus – Art Director oraz Aurelien Simon – producent wykonawczy.

NAACP Image Awards każdego roku przyznaje kilkadziesiąt nagród dla najlepszych filmów, programów telewizyjnych, dzieł literackich oraz muzycznych.

Źródło: Platige Image

www.platige.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Piąta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
Z początkiem kwietnia br. ruszyła piąta, jubileuszowa odsłona konkursu Design By Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie grafiki na opakowanie tych kultowych pralin. Nadesłane prace powinny być ilustracją hasła marki: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje wszystkie zmysły”. Łączna pula nagród wynosi ponad 30 000 zł. Produkty ze...
Festiwal Nowego Europejskiego Bauhausu (NEB) - inicjatywa Komisji Europejskiej, łącząca Europejski Zielony Ład z codziennym życiem i otaczającą nas przestrzenią - powraca do Brukseli po raz drugi. Z tej okazji Komisja Europejska opublikowała specjalny raport, podkreślający osiągnięcia inicjatywy oraz najważniejsze fakty i liczby.
SEC Newgate CEE nominowana w PR Week Global Awards za Lex TVN
Kampania w obronie niezależnych mediów, stworzona przez SEC Newgate CEE dla TVN Warner Bros. Discovery, otrzymała nominację do nagrody PR Week Global Awards w kategorii Issues and Crisis. To jedyny projekt z Polski, który znalazł się w tym prestiżowym gronie i walczy o zwycięstwo w konkursie wyróżniającym najlepsze agencje i kampanie na świecie.
Global Good Awards 2024. Canon nagradza młodych aktywistów
Canon EMEA, światowy lider technologii obrazowania już piąty rok z rzędu patronuje nagrodzie Canon Young Champion of the Year przyznawanej w ramach projektu Global Good Awards. Wspierając wydarzenie, firma popularyzuje osiągnięcia młodych liderów. Zgłoszenia do kategorii Canon Young Champion of the Year rozpoczęły się w lutym, a kończą 3 maja 2024 r.
Znamy skład Komitetu Organizacyjnego Effie Poland 2024
Komitet Effie Awards Poland 2024 to 15 przedstawicieli agencji członkowskich SAR i marketerów. Zaproszenie do Komitetu specjalistów zarówno ze strony agencyjnej, jak i klienta, daje całościowe spojrzenie na branżę komunikacji marketingowej w zakresie trendów i zmian, ale przede wszystkim oczekiwań i potrzeb konsumenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764