logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Animal Planet z nową identyfikacją wizualną

   15.07.2019, przeczytano 348 razy
ilustracja

Animal Planet, stacja proponująca filmy dokumentalne o zwierzętach, naturze i naszej planecie, od 15 lipca ma nowe logo oraz oprawę graficzną. Zmiana identyfikacji wizualnej na polskim rynku jest wynikiem globalnej strategii marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/animal-planet-z-nowa-identyfikacja-wizualna,383249,artykul.html

Począwszy od zmiany w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii w październiku zeszłego roku identyfikacja wizualna zmienia się etapami w pozostałych krajach. Od 15 lipca odświeżone logo i oprawa graficzna Animal Planet funkcjonuje w Polsce.

- Animal Planet już od ponad 20 lat jest uwielbiana przez widzów na całym świecie. To doskonały moment, aby – poprzez dostępne nam platformy - jeszcze bardziej zaangażować miliony fanów, którzy podzielają naszą miłość do zwierząt - mówi Susanne Dinnage, prezes Animal Planet. - Dzięki historiom, które opowiadamy docieramy do wszystkich pokoleń. Jesteśmy tutaj, aby bawić i zachwycać, zbliżając ludzi do przyrody i zwierząt. Nasze ostatnie sukcesy skutecznie umacniają globalną pozycję marki Animal Planet. – dodaje.

ilustracjastrzałka

- Animal Planet potrzebował znaku, który odzwierciedla globalny aspekt marki, a jednocześnie jest zrozumiały w wielu krajach, regionach i kulturach. Potrzebowaliśmy loga, które wykroczy poza świat telewizji linearnej i sprawdzi się na wszystkich naszych platformach. – podsumowuje Pablo Pulido, wiceprezes ds. marketingu w Animal Planet. - Firma Chermayeff & Geismar i Haviv jest znana z kultowych identyfikacji wizualnych. Cieszę się, że udało im się stworzyć prawdziwie globalny wizerunek Animal Planet. - dodaje.

ilustracjastrzałka

Animal Planet przybliża ludziom fascynujący świat zwierząt, zapraszając do odkrywania go z dziecięcą radością i ciekawością. Codziennie miliony fanów mają okazję stanąć oko w oko z najróżniejszymi gatunkami ssaków, płazów i ptaków. W propozycjach programowych stacji nie brakuje także miejsca dla ludzi, którzy postanowili poświęcić swoje życie ratowaniu środowiska i pomocy różnym stworzeniom. Animal Planet to prawdziwe historie na styku matki natury i człowieka.

ilustracjastrzałka

Nową identyfikację wizualną Animal Planet zaprojektowała firma Chermayeff & Geismar & Haviv z Nowego Jorku. W swoim portfolio ma ona również projekty dla m.in. NBC, Showtime, PBS, NYU, Chase Bank i US Open.

- Cieszymy się ze współpracy z Animal Planet, chcemy dzielić energię oraz radość tej lubianej marki. Naszą pracę bazowaliśmy na oryginalnym znaku rozpoznawczym Animal Planet. Nowy skaczący słoń jest świeży i wyróżniający się, przemawia do fanów na całym świecie oraz nadaje się do wykorzystania na wielu platformach - mówi Sagi Haviv, partner w Chermayeff & Geismar i Haviv.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Praca twórcza na etacie a utwór pracowniczy
Utwór pracowniczy to utwór stworzony przez pracownika w efekcie wykonywania przez niego obowiązków wynikających ze stosunku pracy. Masz umowę o pracę? To artykuł właśnie dla Ciebie. Z tego tekstu dowiesz się, jakie prawa wobec Twojego utworu ma pracodawca.
Strona nie działa na urządzeniach mobilnych? W Google raczej się już nie pojawi…
Uruchamiasz nową stronę lub sklep internetowy? Upewnij się, że zawarte tam treści wyświetlają się prawidłowo na urządzeniach mobilnych, bo to właśnie wersja mobilna witryny jest od lipca br. automatycznie indeksowana przez wyszukiwarkę Google. Jeśli pojawią się tam błędy, strona nie tylko nie ma co liczyć na wysokie miejsce w wynikach wyszukiwania, ale może nawet w ogóle...
7 rozwiązań dla e - commerce, które zwiększą efektywność biznesu
Optymalizacja kluczowych procesów w branży eCommerce wymaga doboru odpowiednich narzędzi do wspierania działań biznesowych. Pozwalają one m.in. polepszyć obsługę klienta, zaoszczędzić czas, zwiększyć efektywność, czy nawet skalę sprzedaży. Oto przegląd najbardziej pomocnych narzędzi dla branży eCommerce.
Światło

Typografia na co dzień (6): Światło

Ist­nieje wśród typo­gra­fów prze­ko­na­nie, iż na osta­teczną czy­tel­ność i piękno składu wpływ mają nie tyle obiekty wydru­ko­wane, co prze­strzeń pomię­dzy nimi. Podob­nie jak pustka jest pod­stawą formy, świa­tło  pomię­dzy wier­szami, wyra­zami i zna­kami jest pod­stawą typo­gra­fii. Idąc tym tro­pem, zaj­miemy się dziś odstę­pami...
Jak powstała nowa odsłona Pracuj.pl?
Użytkownicy Pracuj.pl od kilku tygodni korzystają z nowej strony głównej serwisu. Oferuje ona, oprócz zmienionego wyglądu, m.in. lepszą personalizację proponowanych ofert pracy, szybki i sprawny dostęp do ogłoszeń, lepsze dostosowanie strony do urządzeń mobilnych oraz nową wyszukiwarkę. Jak przebiegały prace nad tym projektem? Co zadecydowało o jego kształcie? O...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764