logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Animal Planet z nową identyfikacją wizualną

   15.07.2019, przeczytano 2290 razy
ilustracja

Animal Planet, stacja proponująca filmy dokumentalne o zwierzętach, naturze i naszej planecie, od 15 lipca ma nowe logo oraz oprawę graficzną. Zmiana identyfikacji wizualnej na polskim rynku jest wynikiem globalnej strategii marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/animal-planet-z-nowa-identyfikacja-wizualna,383249,artykul.html

Począwszy od zmiany w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii w październiku zeszłego roku identyfikacja wizualna zmienia się etapami w pozostałych krajach. Od 15 lipca odświeżone logo i oprawa graficzna Animal Planet funkcjonuje w Polsce.

- Animal Planet już od ponad 20 lat jest uwielbiana przez widzów na całym świecie. To doskonały moment, aby – poprzez dostępne nam platformy - jeszcze bardziej zaangażować miliony fanów, którzy podzielają naszą miłość do zwierząt - mówi Susanne Dinnage, prezes Animal Planet. - Dzięki historiom, które opowiadamy docieramy do wszystkich pokoleń. Jesteśmy tutaj, aby bawić i zachwycać, zbliżając ludzi do przyrody i zwierząt. Nasze ostatnie sukcesy skutecznie umacniają globalną pozycję marki Animal Planet. – dodaje.

ilustracjastrzałka

- Animal Planet potrzebował znaku, który odzwierciedla globalny aspekt marki, a jednocześnie jest zrozumiały w wielu krajach, regionach i kulturach. Potrzebowaliśmy loga, które wykroczy poza świat telewizji linearnej i sprawdzi się na wszystkich naszych platformach. – podsumowuje Pablo Pulido, wiceprezes ds. marketingu w Animal Planet. - Firma Chermayeff & Geismar i Haviv jest znana z kultowych identyfikacji wizualnych. Cieszę się, że udało im się stworzyć prawdziwie globalny wizerunek Animal Planet. - dodaje.

ilustracjastrzałka

Animal Planet przybliża ludziom fascynujący świat zwierząt, zapraszając do odkrywania go z dziecięcą radością i ciekawością. Codziennie miliony fanów mają okazję stanąć oko w oko z najróżniejszymi gatunkami ssaków, płazów i ptaków. W propozycjach programowych stacji nie brakuje także miejsca dla ludzi, którzy postanowili poświęcić swoje życie ratowaniu środowiska i pomocy różnym stworzeniom. Animal Planet to prawdziwe historie na styku matki natury i człowieka.

ilustracjastrzałka

Nową identyfikację wizualną Animal Planet zaprojektowała firma Chermayeff & Geismar & Haviv z Nowego Jorku. W swoim portfolio ma ona również projekty dla m.in. NBC, Showtime, PBS, NYU, Chase Bank i US Open.

- Cieszymy się ze współpracy z Animal Planet, chcemy dzielić energię oraz radość tej lubianej marki. Naszą pracę bazowaliśmy na oryginalnym znaku rozpoznawczym Animal Planet. Nowy skaczący słoń jest świeży i wyróżniający się, przemawia do fanów na całym świecie oraz nadaje się do wykorzystania na wielu platformach - mówi Sagi Haviv, partner w Chermayeff & Geismar i Haviv.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

31 lat SMS-owania
3 grudnia 1992 r. rozpoczęła się historia SMS-owania. 31 lat temu programista z Vodafone wysłał pierwszą wiadomość tekstową o treści: Merry Christmas. Choć wówczas architekci telefonii komórkowej nie planowali stworzenia czatu dla wszystkich, a raczej system wspierający komunikację techniczną, dzisiaj jest niezbędnym kanałem komunikacji w życiu i biznesie.
Trendy bożonarodzeniowe w branży opakowaniowej
Okres świąteczny to czas, gdy opakowania stają się nie tylko nośnikiem informacji o towarach, lecz również oddzielnymi produktami a nawet do pewnego stopnia prezentami, które mają zbliżyć Klientów do atmosfery Bożego Narodzenia. Karton jako wszechstronny materiał zajmuje szczególne miejsce w projektowaniu opakowań, umożliwiając zastosowanie...
Politycy zapewnili polskiej branży reklamowej owocne jesienne zbiory. W przypadku reklamy outdoor przychody wzrosły o 25% w porównaniu z anabolicznym okresem minionego roku. To dla tego segmentu rynku dobry znak, choćby dlatego, że niebawem czekają nas dwie kampanie wyborcze. Jednak najważniejsze dla branży reklamy jest to, że nie musi ona “wisieć” na pasku polityków. Nadal tę...
Commerce media to koncepcja, która łączy handel elektroniczny z reklamą cyfrową, umożliwiając markom docieranie do konsumentów na platformach online podczas ich interakcji z produktami. Koncepcja wykracza poza tradycyjne modele reklamowe, umożliwiając firmom wykorzystanie własnych platform handlowych, tzw. retail media networks do celów...
Promocja na papierze budzi zaufanie
Polacy są coraz bardziej świadomymi klientami. Dysponując ograniczonymi środkami, wyróżniamy się na tle sąsiadów dużym stopniem świadomości konsumenckiej. Szukamy okazji i potrafimy realnie ocenić czy oferta jest atrakcyjna.[1] Co więcej, chętnie sięgamy w tym celu po gazetki i listy z ofertami.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764