Ruszyła internetowa kampania promująca dostęp Premium Radia TOK FM. Akcję wspiera spot nagrodzony Grand Prix w konkursie dla twórców animacji i motion designerów – Timecode Akcja Animacja. Autorem zwycięskiego wideo jest Bartosz Trojanowski, absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie.
– Animacja autorstwa Bartosza Trojanowskiego w lekki, kreatywny sposób oddaje charakter i zalety dostępu do treści Premium oferowanych przez Radio TOK FM. Jest też kolejnym dowodem na to, że krótkie animowane formy doskonale sprawdzają się w komunikacji marketingowej, szczególnie w social mediach. W Timecode od dawna obserwujemy, wzrost znaczenia tego rodzaju contentu. Wierzymy w rozwój motion designu i animacji, dlatego nadal będziemy wspierać młodych twórców, chcących zaistnieć w branży marketingowej – powiedział Tomasz Dławichowski, Managing Director domu produkcyjnego Timecode Film Production, organizatora konkursu.
Kampania promująca dostęp do treści Premium Radia TOK FM jest prowadzona m.in. w kanałach własnych Radia – na profilach na Facebooku i Instagramie oraz na kanale na platformie YouTube.
Dostęp do treści Premium Radia TOK FM pozwala na słuchanie o dowolnej porze zarówno newsów i programów, pojawiających się na antenie stacji, jak i dostępnych w bogatej, stale aktualizowanej bazie, podcastów. Dzięki temu, niezależnie od ramówki, audycje Radia TOK FM są dostępne do słuchania w dowolnym momencie i na dowolnym urządzeniu. To produkt stworzony dla osób, które cenią sobie wolność i wygodę, chcą poszerzać swoje horyzonty, pogłębiać wiedzę i być na bieżąco, słuchając audycji o wybranej porze dnia.
Źródło: Timecode Film Production