logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Animowany spot wspiera kampanię dostępu Premium Radia Tok FM

  PR 17.04.2019, przeczytano 721 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła internetowa kampania promująca dostęp Premium Radia TOK FM. Akcję wspiera spot nagrodzony Grand Prix w konkursie dla twórców animacji i motion designerów – Timecode Akcja Animacja. Autorem zwycięskiego wideo jest Bartosz Trojanowski, absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/animowany-spot-wspiera-kampanie-dostepu-premium-radia-tok-fm,382137,artykul.html

– Animacja autorstwa Bartosza Trojanowskiego w lekki, kreatywny sposób oddaje charakter i zalety dostępu do treści Premium oferowanych przez Radio TOK FM. Jest też kolejnym dowodem na to, że krótkie animowane formy doskonale sprawdzają się w komunikacji marketingowej, szczególnie w social mediach. W Timecode od dawna obserwujemy, wzrost znaczenia tego rodzaju contentu. Wierzymy w rozwój motion designu i animacji, dlatego nadal będziemy wspierać młodych twórców, chcących zaistnieć w branży marketingowej – powiedział Tomasz Dławichowski, Managing Director domu produkcyjnego Timecode Film Production, organizatora konkursu.

Kampania promująca dostęp do treści Premium Radia TOK FM jest prowadzona m.in. w kanałach własnych Radia – na profilach na Facebooku i Instagramie oraz na kanale na platformie YouTube.

Dostęp do treści Premium Radia TOK FM pozwala na słuchanie o dowolnej porze zarówno newsów i programów, pojawiających się na antenie stacji, jak i dostępnych w bogatej, stale aktualizowanej bazie, podcastów. Dzięki temu, niezależnie od ramówki, audycje Radia TOK FM są dostępne do słuchania w dowolnym momencie i na dowolnym urządzeniu. To produkt stworzony dla osób, które cenią sobie wolność i wygodę, chcą poszerzać swoje horyzonty, pogłębiać wiedzę i być na bieżąco, słuchając audycji o wybranej porze dnia.

Źródło: Timecode Film Production

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764