logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anja Rubik kolejnym ambasadorem firmy Samsung

  PR 17.05.2018, przeczytano 837 razy
ilustracjastrzałka

Anja Rubik, najbardziej znana polska top modelka, została twarzą kampanii promującej smartfony Galaxy S9 i S9+. Działania obejmują telewizję, prasę oraz digital.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anja-rubik-kolejnym-ambasadorem-firmy-samsung,36532,artykul.html

Nowa kampania marki Samsung promuje najnowsze flagowe smartfony firmy – Galaxy S9 i S9+, które wyróżniają się wyjątkowym wzornictwem i są dostępne w kolorze fioletowym (Lilac Purple). Co więcej, nowa linia Galaxy została wyposażona w doskonały aparat ze zmienną przysłoną i trybem portretowym.

Oprócz benefitów urządzeń, Anja Rubik promuje także najnowszą ofertę sprzedażową – Odkup Samsung, umożliwiającą odsprzedanie starego smartfonu przy zakupie Galaxy S9 lub S9+. W ramach tej promocji, klienci mogą zyskać nawet 2000 zł.

Kampania obejmuje telewizję, prasę oraz digital. Za jej realizację odpowiadają agencje Leo Burnett, VML, dfusion communication oraz dom mediowy Starcom.

Źródło: Samsung

www.samsung.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764