logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Adrian, dyrektor marketingu i PR Fibaro, jurorem Effie Awards

  PR 03.06.2019, przeczytano 403 razy

Anna Adrian, dyrektor marketingu i PR FIBARO, dołączyła do zespołu jurorskiego prestiżowego konkursu Effie Awards. Wraz z pozostałymi członkami jury wyłoni najlepsze kampanie i rozwiązania marketingowe w kategoriach „performance marketing / e-commerce”, „retail / kanały sprzedaży” oraz „tech driven”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-adrian%2C-dyrektor-marketingu-i-pr-fibaro%2C-jurorem-effie-awards,382739,artykul.html

Anna Adrian kieruje działaniami z zakresu komunikacji marketingowej i PR marki FIBARO – producenta rozwiązań i systemu inteligentnego domu – obecnej na ponad stu rynkach świata. W swoim portfolio posiada sukcesy takich firm i marek jak Allegro, BZWBK, INEA oraz nagrody, m.in. Effie Awards, Złote Spinacze czy Dyrektor Marketingu Roku.

– „Połowa pieniędzy wydanych na reklamę jest wyrzucana w błoto, tylko nie wiemy, która połowa”. Ten konkurs to idealna okazja, by się tego dowiedzieć, pokazać, które działania były skuteczne, a więc okazały się słuszną inwestycją. To niezwykle istotna wiedza z punktu widzenia każdej firmy przeznaczającej środki na promocję – mówi Anna Adrian, dyrektor marketingu i PR FIBARO. – Z perspektywy lat widzę, że nie można pozwolić sobie na zachowawczość. W marketingu kołem napędowym są emocje. Marketingowcy muszą więc mieć odwagę, aby realizować projekty, które łamią schematy i angażują odbiorców. Cieszę się, że mogę nie tylko wykorzystać lata doświadczeń do intensywnego wspierania FIBARO, ale także wspomóc całą branżę marketingu poprzez wskazanie najskuteczniejszych kampanii i rozwiązań  marketingowych zgłoszonych do 20, jubileuszowej, edycji konkursu Effie Awards – dodaje.

Pod kierownictwem Anny Adrian FIBARO przeprowadziło m.in. nagrodzony Brązowym Spinaczem 2018 projekt badawczy, który dowiódł, że posiadacze systemu inteligentnego domu doświadczają znacznie niższego poziomu stresu związanego z bezpieczeństwem domu. Obecnie FIBARO stoi przed wyzwaniem zmieniającej się świadomości konsumentów. Lata pracy nad wizerunkiem marki i branży pozwoliły otworzyć kolejny etap: smart home przestaje być postrzegany jako zbiór gadżetów, a w oczach coraz szerszej grupy odbiorców staje się niezbędnym elementem przestrzeni życiowej zarówno w Polsce, jak i na świecie.

Źródło: FIBARO

www.fibaro.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ruszają zgłoszenia do Konkursu Złote Spinacze 2020
Już po raz osiemnasty najlepsze kampanie public relations w Polsce zostaną wyłonione w konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Zgłoszenia przy pomocy platformy online rozpoczęły się 14 lipca i potrwają do 7 września 2020.
Konkurs dla grafików na okładkę książki uszlachetnioną w technologii 3D Touch
Drukarnia Totem.com.pl wraz z firmą Konica Minolta ogłosiły konkurs dla grafików na projekt okładki książki uszlachetnionej w technologii 3D Touch. Na jego zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody pieniężne, łącznie 15 tysięcy złotych.
Wystawa Grand Press Photo w Blue City
Od środy 8 lipca w centrum handlowym Blue City będzie można oglądać najlepsze zdjęcia prasowe z tegorocznej edycji konkursu Grand Press Photo.
Konkurs 30/30: nowy termin wystawy
Organizatorzy VI edycji Konkursu 30/30 na najlepszą polską okładkę płytową informują o nowym terminie wystawy finalistów. Będzie ona miała miejsce w prestiżowej Galerii Na Dziedzińcu Starego Browaru w Poznaniu i potrwa od 13 lipca do 31 sierpnia 2020 r. Zaprezentowanych zostanie 29 finałowych prac wybranych przez 12-osobowe Jury złożone z ekspertów z zakresu sztuk plastycznych...
MSL zdobyła zwycięską statuetkę SABRE Awards w prestiżowym konkursie branży public relations dla regionu EMEA. Wygraną w kategorii „Chemia i Przemysł” zapewniła agencji kampania CSR „Jutro bez smogu – Drugie życie starych pieców”, zrealizowana dla ArcelorMittal Poland. Wśród 400 finalistów, znalazło się jedynie 8 polskich...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764