logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Adrian, dyrektor marketingu i PR Fibaro, jurorem Effie Awards

  PR 03.06.2019, przeczytano 643 razy

Anna Adrian, dyrektor marketingu i PR FIBARO, dołączyła do zespołu jurorskiego prestiżowego konkursu Effie Awards. Wraz z pozostałymi członkami jury wyłoni najlepsze kampanie i rozwiązania marketingowe w kategoriach „performance marketing / e-commerce”, „retail / kanały sprzedaży” oraz „tech driven”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-adrian%2C-dyrektor-marketingu-i-pr-fibaro%2C-jurorem-effie-awards,382739,artykul.html

Anna Adrian kieruje działaniami z zakresu komunikacji marketingowej i PR marki FIBARO – producenta rozwiązań i systemu inteligentnego domu – obecnej na ponad stu rynkach świata. W swoim portfolio posiada sukcesy takich firm i marek jak Allegro, BZWBK, INEA oraz nagrody, m.in. Effie Awards, Złote Spinacze czy Dyrektor Marketingu Roku.

– „Połowa pieniędzy wydanych na reklamę jest wyrzucana w błoto, tylko nie wiemy, która połowa”. Ten konkurs to idealna okazja, by się tego dowiedzieć, pokazać, które działania były skuteczne, a więc okazały się słuszną inwestycją. To niezwykle istotna wiedza z punktu widzenia każdej firmy przeznaczającej środki na promocję – mówi Anna Adrian, dyrektor marketingu i PR FIBARO. – Z perspektywy lat widzę, że nie można pozwolić sobie na zachowawczość. W marketingu kołem napędowym są emocje. Marketingowcy muszą więc mieć odwagę, aby realizować projekty, które łamią schematy i angażują odbiorców. Cieszę się, że mogę nie tylko wykorzystać lata doświadczeń do intensywnego wspierania FIBARO, ale także wspomóc całą branżę marketingu poprzez wskazanie najskuteczniejszych kampanii i rozwiązań  marketingowych zgłoszonych do 20, jubileuszowej, edycji konkursu Effie Awards – dodaje.

Pod kierownictwem Anny Adrian FIBARO przeprowadziło m.in. nagrodzony Brązowym Spinaczem 2018 projekt badawczy, który dowiódł, że posiadacze systemu inteligentnego domu doświadczają znacznie niższego poziomu stresu związanego z bezpieczeństwem domu. Obecnie FIBARO stoi przed wyzwaniem zmieniającej się świadomości konsumentów. Lata pracy nad wizerunkiem marki i branży pozwoliły otworzyć kolejny etap: smart home przestaje być postrzegany jako zbiór gadżetów, a w oczach coraz szerszej grupy odbiorców staje się niezbędnym elementem przestrzeni życiowej zarówno w Polsce, jak i na świecie.

Źródło: FIBARO

www.fibaro.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764