logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Augustyn dyrektorem informacji Radia Zet

  PR 07.08.2023, przeczytano 471 razy
ilustracja

Od 4 sierpnia funkcję szefowej informacji Radia ZET będzie pełnić Anna Augustyn, dotychczasowa dyrektor informacji Radia TOK FM i centralnego newsroomu GRA. Zastąpiła na stanowisku Marka Czyża, który w lipcu rozstał się ze stacją.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-augustyn-dyrektorem-informacji-radia-zet,400998,artykul.html

Anna Augustyn będzie odpowiadać za pracę newsroomu i zespołu reporterskiego Radia ZET, w tym za serwisy informacyjne oraz programy publicystyczne.

Ania jest dziennikarką z ogromnym doświadczeniem radiowym, a przez blisko dekadę zarządzała newsroomem największego radia informacyjnego w Polsce, w którym wiadomości i publicystyka są fundamentem. Jestem pewien, że jej kompetencje, profesjonalizm, a przede wszystkim radiowe wyczucie newsa sprawią, że Radio ZET będzie dla swoich słuchaczy jeszcze lepszym i zawsze pierwszym źródłem informacji – komentuje Mariusz Smolarek, redaktor naczelny Radia ZET.

Anna Augustyn jest związana z mediami od 1990 r. Rozpoczynała karierę jako dziennikarka informacyjna w Radiu RMF FM, gdzie pracowała jako reporterka, potem producentka oraz wydawca. Zarządzała też agencją informacyjną w centrali stacji w Krakowie. W latach 2003-2005 kierowała warszawską redakcją tej rozgłośni. Od 2005 r. do 2007 r. była wydawczynią i szefową redakcji lokalnych w zespole „Wydarzeń” telewizji Polsat, a także wydawcą głównych wydań dziennika; brała też udział w tworzeniu sieci lokalnych placówek stacji. Od sierpnia 2007 do września 2014 związana z TVN CNBC (obecnie TVN24 BiS) jako wydawca dnia i p.o. szefa zespołu wydawców. Od 2014 roku była związana z Grupą Radiową Agory, pełniąc funkcje dyrektora informacji i dyrektora centralnego newsroomu GRA, w którym powstają serwisy emitowane w Radiu Rock, Pogoda oraz Złote Przeboje.

W związku z przejściem Anny Augustyn do Radia ZET jej zadania na stanowisku dyrektora informacji TOK FM oraz dyrektora centralnego newsroomu GRA przejmuje jako pełniąca obowiązki Dorota Grabowska, dotychczas wydawca dnia, związana ze stacją od 2003 roku.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wirtualna Polska sygnatariuszem Karty Praw Dziecka w Biznesie
Wirtualna Polska Holding podpisała Kartę Praw Dziecka w Biznesie. To inicjatywa, która ma zachęcić do konkretnych działań na rzecz ochrony praw dziecka, również w internecie. Kartę przygotowało Forum Odpowiedzialnego Biznesu we współpracy z firmami i organizacjami społecznymi. 
PMPG Polskie Media, holding mediowy notowany na głównym parkiecie warszawskiej giełdy, opublikował wyniki za I kwartał 2024 rok. W analizowanym okresie Grupa osiągnęła 8,6 mln PLN przychodów ze sprzedaży oraz odnotowała ujemny wynik EBITDA i wynik netto, które wyniosły kolejno -721 tys. oraz -1,1 mln PLN. Przyczyną gorszych wyników jest w znacznej mierze...
Gazeta Wyborcza i Wysokie Obcasy promują aktywność ruchową dzieci
Redakcje “Gazety Wyborczej” i “Wysokich Obcasów” postanowiły w 2024 r. – roku Igrzysk olimpijskich – podjąć wyzwanie rozbudzenia w dzieciach miłości do ruchu, inicjując akcję edukacyjną “PoRUSZ!my przyszłość naszych dzieci”. W ramach projektu powstanie cykl eksperckich artykułów, podcasty i krótkie materiały...
Klienci Wavemaker pierwszymi reklamodawcami SkyShowtime
SkyShowtime jako pierwsza globalna platforma streamingowa w Polsce uruchomił pakiety reklamowe, a klienci Wavemaker (GroupM) jako pierwsi zareklamowali się na jego łamach. IKEA, L’Oreal i Biedronka są też jednymi reklamodawcami SkyShowtime w pierwszej fazie działania planu reklamowego, co oznacza, że tylko ich reklamy wyświetlają się widzom korzystającym z tego pakietu.
Kuba Wojewódzki: talk-show liderem w grupie komercyjnej
Kolejny sezon programu „Kuba Wojewódzki” dobiegł końca. I to w stylu, jaki jego gospodarz lubi najbardziej – z przytupem i w gorącej atmosferze! Już od 18 lat autorski program najpopularniejszego showmana w Polsce jest punktem obowiązkowym każdej ramówki TVN. I patrząc na wyniki – prawie 9% udziału w grupie komercyjnej  – oraz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764